اخبار داغ

فرمانده لشگر 10 سیدالشهدا در البرز :

امام (ره) جریان ضد استکباری را در باورهای عمومی دنیا زنده کرد

امام (ره) جریان ضد استکباری را در باورهای عمومی دنیا زنده کرد
سردار رستمعلی رفیعی گفت: جریان قدس و فلسطین پیش از انقلاب هم در بطن مبارزات مردمی در ایران وجود داشت و امام (ره) این خط فکری را هدایت می کردند و این جریان را در بستر باورهای عمومی زنده نگه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده لشگر 10 سیدالشهدا استان البرز عصر امروز پنج شنبه با اشاره به اینکه ثمره قطره قطره خون مجاهدان،  بازگشت قدس به دامان اسلام است، در جمع خبرنگاران گفت: بدون شک وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل پیش از 25 سال محقق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار رستمعلی رفیعی جمهوری اسلامی را حامی مدافعان جریان فلسطین دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت های مقام معظم رهبری از هر جریانی که در دنیا و غرب آسیا از جبهه مقاومت و فلسطین و قدس حمایت کند پشتیبانی خواهد کرد و این فلسطین است که برای خود تصمیم می گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امام با ماه مبارک رمضان به عنوان وجه مشترک دنیای اسلام، قدس و فلسطین را زنده نگه داشت، اظهار داشت: وابستگی ما به فلسطین از جنس قبله نخست مسلمین است، لذا ماجرای قدس صرفا به تقابل ابرقدرت ها باز نمی گردد بلکه به نوعی ماجرای حقیقی تقابل کفر با اسلام است.
,
 
,
سردار رفیعی در خاتمه تصریح کرد: جریان قدس و فلسطین پیش از انقلاب هم در بطن مبارزات مردمی در ایران وجود داشت و امام (ره) این خط فکری را هدایت می کردند و این جریان را در بستر باورهای عمومی زنده نگه داشتند در حالی که پیش از آن رژیم پهلوی مانع صحبت ملبغان و روحانیون درباره فلسطین و اسرائیل در سخنرانی های ماه مبارک رمضان می شدند.
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه