اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

فتح خرمشهر آغاز راه "بیت المقدس" برای آزادی قدس شریف است

فتح خرمشهر آغاز راه "بیت المقدس" برای آزادی قدس شریف است
دوستعلی آزوغ، رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: روز قدس همچون آزادی خرمشهر نماد وحدت و اراده ملت های اسلامی و آزادی خواه جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "دوستعلی آزوغ"، رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و مصادف شدن این روز با روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان که یک سال بعد از انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) به منظور احیا و آزادی قدس نامگذاری شد را به فال نیک می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد:  روز آزادسازی خرمشهر نماد وحدت و اراده ملت آزادی خواه ایران و امت اسلامی ما بود.

,

آزوغ افزود: همچنین روز قدس هم نماد وحدت اراده ملت های اسلامی و آزادی خواه جهان خواهد بود که انشالله به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت:  روز قدس نماد فریاد مردم ما در مقابل ظالمان و استکبار جهانی و روز احیای قبله اول مسلمین است و در این روز همه امت اسلامی فریاد خواهند زد که قدس فراموش شدنی نیست و آزاد خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت امام(ره) و مواضع قاطع مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است ما رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار دادیم.

,

آزوغ یادآور شد: امروز دیگر از آن تعرضات از آن لاف زدن ها خبری نسیت، خدایی که خرمشهررا آزاد کرد، قدس شریف را نیز آزاد خواهد کرد.

,

رزمنده دفاع مقدس در پایان گفت: امسال خون شهیدسلیمانی براین پیکره تزریق گردیده که انرژی امید وحرکت برای آزادسازی قدس را چند برابر نموده است وعده خداحق است والیس الصبح القریب انشاالله.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه