اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی؛

در نبود سردار مقاومت راه مقاومت همچنان ادامه دارد/ تحولات منطقه حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی زوال و انحطاط دارد

در نبود سردار مقاومت راه مقاومت همچنان ادامه دارد/ تحولات منطقه حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی زوال و انحطاط دارد
سجاد شهرانی کارشناس مسائل سیاسی گفت: درست است که امسال سردار شهید سلیمانی در بین ما نیست اما راه سردار همچنان ادامه دارد تا به آزادی قدس شریف منتهی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهرانی در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ پیرامون روز قدس گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی بر اساس یک راهبرد بین المللی مسئله فلسطین را به یک استراتژی در جهان اسلام تبدیل کردند بنابر این روز جهانی قدس نماد وحدت است، وحدتی که محور اصلی آن دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حل مسئله فلسطین است.
 
شهرانی در ادامه عنوان کرد: روز قدس یادآور مقاومت در کشور های مقاومت مسلمان و نشان دهنده هویت پنهان برخی کشورهای عربی مدعی مسئله فلسطین است. کشورهایی که نه تنها در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستادگی نکردند بلکه در بیشتر مواقع از جنایت های این رژیم کودک کش حمایت کردند و از این منظر روز قدس هم روز مقابله با رژیم صهیونیستی و هم روز مقابله با کشورهای عربی خائن به آرمان مقدس فلسطین است.

وی گفت: متاسفانه روز قدس امسال با فقدان فرمانده مقاومت شهید سردار قاسم سلیمانی عزیز برگزار می شود و این امر نشان دهنده پیروی از راه و روش شهید سلیمانی و عدم هرگونه خلل در این راه است و در مجموع می توان گفت که برآیند تحولات منطقه حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی زوال و انحطاط دارد و در نقطه مقابل یعنی جبهه مقاومت در حال قدرت گرفتن هرچه بیشتر است لذا بعد از شهادت سردار سلیمانی گفتمان مقاومت محکمتر از قبل به مسیر خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه