اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی؛

قدس ریشه بیداری اسلامی درمبارزه با تروریسم است

قدس ریشه بیداری اسلامی درمبارزه با تروریسم است
سید اصغر حسینی تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود که به یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اصغر حسینی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز درباره تاثیرات نامگذاری روز قدس بر معادلات جهانی، گفت: نام گذاری روز قدس با تدبیر، هوشیاری و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در همان سال اول انقلاب اسلامی انجام گرفت و این موضوع سبب شد تا تمامی اذهان جهان و به خصوص مسلمین به موضوع فلسطین معطوف شوند. 

حسینی افزود: این اقدام سبب شد تا ظلمی که در حق مردم فلسطین روا داشته می‌شد، فراموش نشود. اقداماتی که دولت‌های انگلیس، آمریکا و دولت‌های اروپایی انجام دادند به مانند خنجری بود که در پشت جهان اسلام فرو رفت و رژیمی را در منطقه به صورت نامشروع پایه‌گذاری کرد که در پی آن، هنوز جهان اسلام درگیر این موضوع است.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود که به یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا برگزاری تجمعات در ایران و دیگر نقاط جهان را تحت تأثیر قرار داده افزود: باید همگان بسیج شویم و فضاهای مجازی را مملو از شعارهای قدسی، فلسطینی و مقاومتی کنیم؛ باید صدایمان را در رسانه های اجتماعی و اینترنتی به گوش جهانیان برسانیم و همنوا و هم نغمه، با مشتهای گره کرده با فلسطینیان مظلوم همراه شویم و تمام فریادمان را بر سر آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب سردهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه