اخبار داغ

یادداشت/

صبح نابودی اسرائیل در آفاق پیداست

صبح نابودی اسرائیل در آفاق پیداست
چیزی از وعده صادق باقی نمانده و صبح نابودی اسرائیل در آفاق پیداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد   «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون / ‏‬ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند»؛ با گذشت ۷۲ سال از زخم چرکینی که نیشتر زهرآلود استعمار خاصه انگلیس مکار بر پیکر مقدس جهان اسلام نهاد، هنوز هم بوی تعفن صهیونیست هوای پاک منطقه را آلوده و غلظت آلودگیش مؤمنان و آزادگان عالم را می‌آزارد.

هفتاد و اندی سال است که هر روز جنایتی فوق جنایتی قلب فلسطین و دلسوزانش را می‌لرزاند، جنایاتی هولناک‌تر از خیانت‌هایی که اسلافشان را مشمول عذاب اللهی بنمود، کارنامه‌ای ننگین، سراسر آشفتگی که کشتار دیر یاسین، صبرا وشتیلا، قانا، محاصره نوار غزه و قتل عام ساکنانش، حمایت از داعش و کشتار بی‌گناهان سوریه، عراق، یمن و.... همگی گوشه‌ای از جنایات خونین رژیم تروریست صهیونیست است.

این جنایات در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر تحقق یافته که نه تنها حقی برای مظلومین قائل نشده‌اند که دستان نحسشان تا کتف در همه این خون‌ها آلوده است.

و دردناک‌تر روابط پیدا و پنهان حکام مرتجع منطقه است که از اسرائیل سگی هار ساخته است.

با این اوصاف امروز دست تقدیر گویا آن جور دیگر است و عذاب اللهی به گونه‌ای دیگر در انتظار صهیونیست نشسته است، امروز پارس کردن‌های گردنکشان از سر ترس است با ظهور انقلاب اسلامی و فرزندان مقاومت، ظلم‌ها به دور از آسایش است.

آن روز که امام روح الله خمینی (ره) فرمودند که «باید تمام ملت‌ها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌های تاریخ بریزند» نمی‌توانستند که تصور کنند که چون امروزی دست قدرت اللهی آنها را در بنیان سستشان به تنگنا بکشاند.

امام خامنه‌ای فرمودند که «روحیه اسلامی مبارز و حماسی و جهادی یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت ملت‌ها بیدار شده‌اند و می‌دانند دشمن کیست، حالا دولت‌ها، بوق‌های تبلیغاتی می‌خواهند جای دشمن و دوست را عوض کنند به جایینمی رسند ملت‌های مسلمان به خصوص ملت‌های منطقه حواسشان جمع است می دانند».

مسئله فلسطین از آغاز مسئله اصلی انقلابیون ایران اسلامی بوده و امروز هم مسئله اصلی است تنها با گذشت کمتر از ۶ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در ۱۶ مرداد ۵۸ جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان خواستند تا این روز را به عنوان روز قدس انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند و فرمودند «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.»

و البته بر هیچکس پوشیده نیست که ظلم‌های کنونی و مصیبت‌های وارده بر جهان اسلام تحت حمایت استعمار جهانی و دولت تروریست آمریکاست که با همکاری نظام‌های منطقه‌ای انجام می‌گیرد که البته این قول صادق است که ان شاء الله در موقعیتی مناسب انتقام همه این دردها را از آمریکا خواهیم گرفت.

و بر همه مسلمانان و آزادگان جهان است که در برابر خدا، نسل امروز و آیندگان مسئولیت خود در نابودی این جرثومه فساد که حق ملتی را ضایع، سرزمینش را اشغال، فرزندانش را قتل عام و آواره کرده و منطقه‌ای را به جنگ و خونریزی کشانده است ایفا کنند و از قافله سعداء عقب نمانند.

روز قدس را به همه آزادگان جهان تبریک عرض داشته و بدانند که چیزی از وعده صادق باقی نمانده و صبح نابودی اسرائیل در آفاق پیداست.

*قاسم امجدیان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه