اخبار داغ

یادداشت؛

چرا پایان کار اسرائیل نزدیک است؟

چرا پایان کار اسرائیل نزدیک است؟
تشدید ضرباهنگ شکست‌های اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت صحه‌ای بر قریب‌ بودن پایان کار رژیم کودک‌کش اسرائیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در چهاردهم ماه می سال ۱۹۴۸ میلادی حادثه‌ای در تاریخ فلسطین روی داد که بزرگترین فاجعه برای جامعه بشری بود؛ یوم‌النکبة نامی بود که بر این روز نهادند و یادآور مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها و ورود یهودیان از سراسر جهان به سرزمین‌های اشغالی است.

بیش از 7 دهه است که مردم مظلوم فلسطین تحت جنایات اسرائیل، این جرثومه فساد هستند ولی هنوز هم دست از دفاع برنداشته‌اند و با مقاومت سرسختانه خود و به مدد جبهه مقاومت در منطقه در مقابل ارتش پرادعای اسرائیل ایستاده‌اند.

 حالا دیگر برای عقب‌نشینی اسرائیل دیگر به ۳۳ روز و ۲۲ روز نیازی نبوده و حتی دیگر ۸ روز و کمتر هم برای پشیمانی غاصبان کافی است.

گذشت زمانی که اسرائیل در کشورگشایی جولان می‌داد، حال دیگر این رژیم غاصب در حفظ کیان داخلی خود نیز دچار بحران است؛ غارتگری که روزی به حکومت از بحر تا نهر می‌اندیشید اکنون پشت دیوار‌های آهنی خزیده تا خود را از مقابله مبارزان در امان نگه دارد.

نگاهی به جنگ‌های دو دهه اخیر اسرائیل با جریان مقاومت حاکی از آن است که ضرباهنگ شکست‌های فضاحت‌باز آنها تشدید شده است و این رژیم جعلی روز به روز به پایان کار خود نزدیک می‌شود.

در مجموع صهیونیست‌ها بعد از انقلاب اسلامی چند جنگ مهم و تأثیرگذار با محور مقاومت داشتند. در جنگ سال ۲۰۰۰ و نبرد ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ علیه لبنان، مقاومت اسلامی حزب‌الله پیروز میدان شد. غزه و مقاومت فلسطین به رهبری حماس و جهاد اسلامی هم در پنج جنگ فراگیر توانستند رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

آزادی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی با آزادی جنوب لبنان از دست صهیونیست‌ها همراه بود.

پرونده جنگ ۳۳  روزه سال ۲۰۰۶ هم با  پیروزی حزب‌الله لبنان و درخواست صهیونیست‌ها برای آتش‌بس بسته شد.

سرنوشت نبرد ۵۱ روزه ۲۰۰۸ هم که با پیروزی مقاومت فلسطین و فرار صهیونیست‌ها از غزه رقم خورد.

در جنگ ۲۲ روزه  سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ هم مهر پیروزی مقاومت فلسطین و آتش‌بس یکجانبه از سوی صهیونیست‌ها بر پرونده این جنگ خورد.

نبرد هشت روزه سال ۲۰۱۴ بین رژیم صهیونیستی و غزه نیز به پایان محاصره غزه برای مدتی و عدم ورود و خلع سلاح مقاومت و دستیابی صهیونیست‌ها به غزه انجامید.

نبرد سال ۲۰۱۹ هم که به آتش‌بس موقت و تحمیل شرایط حماس به صهیونیست‌ها و نبود پیروزی برای رژیم اشغالگر قدس ختم شد.

به حول و قوه الهی با این مقاومت شکست‌ناپذیر وعده صادق محو و نادبودی اسرائیل به زودی به تحقق می‌پیوندد و چیزی به پایان این رژیم منحوس باقی نمانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه