اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد:

سخنرانی امروز رهبر انقلاب اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ گرامیداشت روز قدس است

سخنرانی امروز رهبر انقلاب اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ گرامیداشت روز قدس است
اکبر غفوری گفت: سخنرانی مهم امروز رهبر معظم انقلاب، اتفاقی متفاوت و بی‌نظیر در در تاریخ گرامیداشت مراسم روز قدس در 41 سال اخیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اکبر غفوری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری راهپیمایی روز قدس امکان‌پذیر نیست و همین امر هم موجب شد تا برخی از رسانه‌های دشمن از عدم برگزاری روز قدس ابراز خوشحالی کنند و آن را نشانه عدم توجه امت اسلامی به فلسطین قلمداد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: اما هیچ چیز موجب نمی‌شود که حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین توسط امت اسلامی نادیده گرفته شود و امسال مردم در سراسر جهان به شیوه‌های مختلف برای گرامیداشت روز قدس و ابراز انزجار از جنایت‌های اسرائیل اقدام کردند.

,

کارشناس سیاسی افزود: در کنار همه فعالیت‌هایی که انجام شد، سخنرانی مهم امروز رهبر معظم انقلاب -که قطعا حاوی مطالب تعیین‌کننده و کلیدی است- اتفاقی متفاوت و بی‌نظیر در در تاریخ گرامیداشت مراسم روز قدس در 41 سال اخیر است.

,

غفوری با بیان اینکه سخنرانی امروز رهبر انقلاب اهمیت و جایگاه بی‌نظیر روز قدس را نشان می‌دهد، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب با امت اسلامی که از شبکه‌های خارجی نیز پخش می‌شود مطمئنا برای مسلمانان جهان تعیین‌کننده و راهبردی است و نشان می‌دهد که مقاومت و آرمان فلسطین و قدس شریف جایگاه خاصی در گفتمان ولی امر مسلمین دارد.

,

وی تأکید کرد: همچنان که حضرت امام برای مسئله فلسطین و قدس شریف اهمیت ویژه‌ای قائل بودند، رهبر انقلاب نیز بعد از ایشان پرچم محور مقاومت را به دست گرفتند و قدس و آرمان فلسطین در دیدگاه و منظومه فکری ایشان نیز جایگاهی رفیع و مهم دارد.

,

استاد دانشگاه یزد یادآور شد: بعد از ارتحال حضرت امام هنگامی که هیئتی از حزب‌الله لبنان خدمت رهبر انقلاب می‌رسند، می‌گویند در دروانی که امام نیستند ما به چه کسی برای مسائل قدس و فلسطین مراجعه کنیم، که ایشان می‌فرمایند من خودم مستقیم این مسئولیت را عهده دارم که این اهمیت مسئله قدس و فلسطین را از نظر ایشان نشان می‌دهد.

,

غفوری خاطرنشان کرد: قدس از راهبردهای انقلاب اسلامی است، چنانکه در قانون اساسی نیز بحث حمایت از مستضعفین تصریح شده است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها این جمله را تأکید کرده‌اند که مسئله قدس از بزرگترین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه