اخبار داغ

یکی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس:

همچون خرمشهر، قدس را هم آزاد خواهیم کرد/با روحیه مقاومت اسرائیل را از جهان حذف خواهیم کرد

همچون خرمشهر، قدس را هم آزاد خواهیم کرد/با روحیه مقاومت اسرائیل را از جهان حذف خواهیم کرد
علی اصغر حاجی بابایی با بیان اینکه همچون خرمشهر قدس را هم آزاد خواهیم کرد گفت: با روحیه مقاومت اسرائیل را از جهان حذف خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رزمندگان همدانی در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نقش بسیار موثری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از این رزمندگان حاج علی اصغر حاجی بابایی هست که همچنان با گذشت چندین سال از جنگ روحیه ایثار و جهادی در وجودش جاری هست و با بیانی جذاب به بیان خاطرات روزهای جنگ می پردازد و معتقد است جوانان امروز کمتر از نسل های قبل نیستند و اجازه نمی دهند گوشه ای از خاک ایران دست بیگانه بیفتد.

,

به همین منظور با توجه به فرارسیدن روز قدس و سالروز عملیات بیت المقدس گفتگویی با این رزمنده صورت گرفت که در ادامه می خوانید.

,

علی اصغر حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره  به نقش شهید محمود شهبازی فرمانده وقت سپاه همدان در عملیات بیت المقدس گفت: در عملیات بیت المقدس سرداران بزرگی از همدان همچون  شهید حاج حسین همدانی، سردار شهید حبیب مظاهری و اسماعیل شکری موحد هم حضور داشتند.

,

وی با بیان اینکه رزمنده ها در آن زمان روحیه جهادی و خستگی ناپذیری داشتند افزود: قطعا اگر عملیات متوقف می شد دشمن پیروز می شد ولی رزمندکان سپاه و ارتش با روحیه جهادی تحت فرمان امام خمینی «ره» به مقاومت ادامه دادند تا به پیروزی رسیدند.

,

این رزمنده همدانی با بیان اینکه مقاومت بزرگترین افتخار ما است افزود: با وجود اینکه بعد از فتح خرمشهر هنوز ۲۸۰۰ کیلومتر مربع خاک ما دست عراقی ها بود برخی در داخل می گفتند چرا صلح نمی کنید .

,

وی با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر، هراسی در کشورهای مخالف انقلاب اسلامی ایجاد شده بود افزود: همزمان با فتح خرمشهر اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرد بخاطر اینکه افکار عمومی جهان را به سمت خودش بکشاند.

,

حاجی بابایی ادامه داد: به همین منظور رزمندگان ما بعد از فتح خرمشهر به جنوب لبنان رفتند و در پادگانی در بلندی های جولان مستقر شدند و حتی طوری شده بود که  شب هایی که رزمنده های ایرانی  گشت می رفتند عکس حضرت امام  «ره» را بر روی تانک های اسرائیل می چسباندند که باعث وحشت آنان شده بود.

,

وی ادامه داد: امام خمینی «ره » آن زمان فرمودند که " راه قدس از کربلا می کذرد" به همین منظور نیروها برگشتند تا بقیه خاک کشور را از عراق پس بگیرند.

,

این رزمنده همدانی در پایان با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد و قدس هم خدا آزاد خواهد کرد افزود: با روحیه مقاومت می توان اسرائیل را از جهان خذف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه