اخبار داغ

موج کمک های مردمی در خدمت رسانی به محرومان؛

توزیع ۱۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان در تویسرکان

توزیع ۱۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان در تویسرکان
خانواده هایی که معیشتشان بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده منتظر یاری خیران هستند و موج کمک های مردمی در خدمت رسانی به محرومان بی سابقه است تا جایی که در تویسرکان تاکنون تنها توسط یک مؤسسه خیریه و البته با کمک های مالی مردمی ۱۰ هزار غذای گرم و بیش از ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده های محروم توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نیمه شعبان سال جاری و همزمان با میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعد(عج)، رهبر انقلاب در سخنرانی خود از تلاش های مردم نیک اندیش و وحدت آنان برای کمک به هم نوع در هر رده ای و در روزگار کرونایی قدردانی کردند و بر این مطلب تأکید داشتند که رزمایش مواسات به منظور اعطای کمک های مؤمنانه تا رمضان و حتی بعد از ماه مبارک استمرار یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

پس از آن بود که شور و موج کمک های مردمی در خدمت رسانی به محرومان وارد مرحله ای تازه شد و در تویسرکان نیز با تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) همچون سایر شهرهای دیگر، یاری رساندن به محرومان با شناسایی آنان سازماندهی شد.

,

تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) برای ساماندهی کمک رسانی به محرومان مؤثر بود

, تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) برای ساماندهی کمک رسانی به محرومان مؤثر بود, تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) برای ساماندهی کمک رسانی به محرومان مؤثر بود,

در این باره «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه و مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان به خبرنگار عصر همدان؛ گفت: هرچند کرونا روزهای سختی برای محرومان ایجاد کرده، اما وحدت مردمی برای خدمت رسانی به نیازمندان را بیش از پیش کرده است.

,

وی اظهار کرد: بدین ترتیب با تشکیل قرارگاهی برای ساماندهی کمک ها به نیازمندان شناسایی شده، کمک ها به صورت هدفمند به دست آنانی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند، می رسد.

,

مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان افزود: این روزها، فرصت مغتنمی برای در کنار محرومان بودن است و به طور قطع کمک رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برکات بیشتری به همراه دارد.

,

به سراغ یکی از مؤسسات خیریه در تویسرکان می رویم و از فعالیت آنان در روزهای کرونایی مطلع می شویم.

,

, ,

توزیع ۱۰ هزارغذای گرم و بیش از ۳هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

, توزیع ۱۰ هزارغذای گرم و بیش از ۳هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی, توزیع ۱۰ هزارغذای گرم و بیش از ۳هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی,

در این باره «سیدرضا میرمعینی» عضو مؤسسه خیریه سفیران بهشت حیقوق(ع) به خبرنگار عصر همدان؛ گفت: به تازگی سومین مرحله توزیع بسته های حمایتی این مؤسسه از محل کمک های مردم خیراندیش و متدین بین نیازمندان انجام شد.

,

وی اظهار کرد: در این مرحله در حدود دو هزار بسته حمایتی به ارزش ۴۷۵ میلیون تومان تهیه و بین محرومان تویسرکانی توزیع شد.

,

حجت الاسلام میرمعینی افزود: در این مؤسسه در روزهای اخیر ۱۳۰ نفر به منظور جمع آوری کمک های نقدی، شناسایی میدانی نیازمندان و نیز تهیه، بسته بندی و حمل و نقل، توزیع بسته های غذایی و فرهنگ سازی فعال هستند.

,

وی همچنین از توزیع ۱۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

,

سابق براین نیز با کمک های مالی نیکوکاران خیراندیش و به همت فعالان این مؤسسه یک هزار و ۱۸۶ بسته مواد معیشتی به خانواده های کم برخودار تویسرکانی اهدا شد.

,

به گزارش عصر همدان؛ یادمان نرود این روزها، خانواده هایی که معیشتشان بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده منتظر یاری خیران هستند.

,

روزگار کرونایی تمام می شود، هرچند سخت، اما آنچه که در یادها می ماند همین وحدت مردمی در کمک رسانی به نیازمندان جامعه در رزمایش های متعددی همچون رزمایش مواسات در قالب کمک های مؤمنانه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه