اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

وحدت لازمه نابودی رژیم صهیونیستی/ صهیونیست‌ها بدتر از ویروس کرونا هستند

وحدت لازمه نابودی رژیم صهیونیستی/ صهیونیست‌ها بدتر از ویروس کرونا هستند
مزگی نژاد گفت: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند، رژیم صهیونیستی فرو می‌پاشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص روز قدس گفت: با توجه به قوانین بین‌المللی و شرایطی که بر نظام جهانی حاکم است اقدام به زور و اشغال یک سرزمین از نظر بین المللی قابل قبول نیست چه رسد به این‌که این سرزمین یک سرزمینی باشد که حق مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: این موضوع از نظر اسلام حرام است و فلسطین قبله اول مسلمین است و همه مسلمین دنیا در آن شریک هستند و مخصوص کشور خاصی نیست.
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: اشغال یک کشور و تصاحب آن، در هیچ جای جهان قابل قبول نیست.
,
 
,
مزگی‌نژاد افزود: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی بر اشغال فلسطین پافشاری می‌کند و می‌خواهد شرایط جهانی را به‌هم بزند.
,
 
,
وی با اشاره به مخالفت همه‌جانبه مسلمانان نسبت به اشغال فلسطین، بیان کرد: هر کسی که دست به اشغال و اقدام به این کار می‌زند طبیعتاً برای این‌که بتواند دوام بیاورد چاره‌ای جز این ندارد که با خیال‌بافی‌ها و توهم تصرف سرزمین‌ها فقط بخواهد خودش را حفظ کند.
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: مردم در ظاهر یهود یک ملتی بودند که در گذشته به آن‌ها ملت بدون سرزمین می‌گفتند و دنبال جایی می‌گشتند که در آن‌جا بتوانند انسجام خود را به دست آورند.
,
 
,
مزگی‌نژاد با اشاره به تبلیغاتی که از سوی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با اقداماتی که انجام دادند صهیونیست‌ها توانستند خود را کشوری معرفی کنند که حق سکونت در منطقه فلسطین را دارند اما این‌گونه نیست؛ حتی اگر دولت‌های خائن یا سازمان‌های بین‌المللی با آن‌ها همکاری کنند اما ملت‌های دنیا و همه مسلمانان هرگز آن‌ها را نمی‌پذیرند و تا جایی که می‌بینیم کشتی‌گیر مسلمان روی تشک با کشتی‌گیر رژیم صهیونیست روبرو نمی‌شود که این خود نوعی مقابله و مقاومت در برابر اشغال‌گری است.
,
 
,
وی ادامه داد: از نظر ملت‌ها، رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه رسمیتی ندارد مگر این‌که کشورهای بزرگ و سازمان‌های مختلف بخواهند آن‌ها را به رسمیت بشناسند.
,
 
,
وحدت لازمه نابودی رژیم صهیونیست
, وحدت لازمه نابودی رژیم صهیونیست, وحدت لازمه نابودی رژیم صهیونیست,
 
,
کارشناس سیاسی با اشاره به لزوم وحدت در بین مسلمانان گفت: با توجه به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در منطقه فلسطین انجام داده است و مردم فلسطین را به شهادت رساندند و بسیاری را آواره کرده است، اکنون با برخوردی که انجام می دهد و افراد را مورد هدف قرار می‌دهد و با توجه به این که آدم کشی هیچ موقع مورد قبول مسلمانان نیست چه رسد به این‌که یک کشور یهودی بخواهد کشور مسلمانی را اشغال کن سخن امام خمینی (ره)که فرمودند" اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب میبرد" منظور حضرت امام از این حرف این بود که مسلمانان باید وحدت کلمه داشته باشند.
,
 
,
مزگی‌نژاد افزود: اگر کشورهای مسلمان، حکام، پادشاهان و مسئولان کشورهای مسلمان دست به دست هم دهند و یک ید واحد شوند و یک کلام را در مقابل رژیم صهیونیستی بیان کنند، آن رژیم فرو خواهد پاشید درحالی که ما می بینیم بر اثر بی لیاقتی سران بعضی از کشورهای منطقه به ویژه عربستان سعودی از کارکردهای رژیم صهیونیستی پیروی می کند و برخی از حکام برای ماندن چند روز بیشتر بر کرسی ریاست شان حاضرند ملت خود و ملت فلسطین را فدا کند که این همان عدم‌وحدت است و صهیونیست‌ها توانسته‌اند رقم بزنند و با این کار خود می‌خواهند چند صباحی بیشتر در سرزمین فلسطین بمانند.
,
 
,
وی اظهار کرد: هدف صهیونیست ها این است که مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند تا آن وحدت شکل نگیرد و همانطور که می بینیم در یمن و عراق مسلمان ها به جان یکدیگر افتاده اند چون اگر وحدت شکل بگیرد، زمینه فروپاشی رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت.
,
 
,
کارشناس سیاسی در خصوص اقدامات فعالان مجازی و هشتگ #covid1948 ، گفت: صهیونیست‌ها حتی بدتر از ویروس کرونا هستند چون ویروس کرونا همه افراد جوامع را در بر نگرفت و فقط افرادی را دربرگرفت که وضعیت ایمنی بدنشان ضعیف بود و... که با رفتن به بیمارستان بهبودی کسب کرده و به خانه بازگشتند اما صهیونیست‌ها عملی فاجعه‌آمیزتر انجام می‌دهد، آن‌ها نسل‌کشی را در سرزمین فلسطین انجام می‌دهند و آن چیزی را که هدف قرار می دهند قابل بازسازی نیست یعنی جنایت شان بالاتر از ویروس کرونا است و در واقع ویروس کرونا می‌تواند سمبلی برای جرم و جنایت و فراگیر بودن سیاست‌های رژیم صهیونیستی در منطقه باشد.
,
 
,
مزگی‌نژاد افزود: فضای مجازی یکی از جایگاه هایی است که می تواند با انتشار این موضوع و مسئله پشتیبانی خود را در این فضایی که راهپیمایی به دلیل ویروس کرونا برگزار نخواهد شد به طور قاطع اعلام کنند و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دهند، موضوع ما این است که رژیم صهیونیستی غاصب است و باید از سرزمین فلسطین برود و فلسطین حق مسلمانان است و باید اجازه دهند که آواره ها برگردند.
,
 
,
وی در پایان گفت: مردم نباید ناامید شود همانطور که با شعار مرگ بر شاه و مرگ بر شوروی هر دو نابود شدند، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا هم جواب خواهد داد و فقط ممکن است کمی طول بکشد اما ما باید مقاومت و استقامت‌مان را در این مسیر از دست ندهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز روز مقاومت در مقابل استکبار جهانی است و این مقاومت را می‌شود در بین خود تقویت کرد با روشنگری، بصیرت افزایی، حضور در صحنه های مختلف و فضای مجازی، که امیدواریم در این مسیر موفق  باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه