اخبار داغ

رزمنده حاضر در عملیات بیت المقدس:

همانند خرمشهر، قدس را خدا آزاد می‌کند/ مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست

همانند خرمشهر، قدس را خدا آزاد می‌کند/ مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست
ذاکریان گفت: علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمن برای تصرف خرمشهر اما به لطف خداوند و تلاش رزمندگان این شهر آزاد شد و قدس شریف نیز به فضل خدا و تلاش جبهه مقاومت آزاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی ذاکریان رزمنده هشت سال دفاع مقدس و یکی از رزمندگان عملیات بیت المقدس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: امسال روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر به یکدیگر نزدیک شده، ان‌شاء‌الله این تقارن برکات خوبی داشته باشد و همان‌گونه که خرمشهر آزاد شد به زودی شاهد آزادی قدس شریف نیز باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که وقتی به جبهه اعزام شدم در لشکر 5 نصر خراسان بزرگ حضور داشتم، افزود: عملیات فتح المبین به اتمام رسیده بود و رزمندگان در آستانه اجرای عملیات برای آزاد سازی خرمشهر بودند.
,
 
,
اهمیت خرمشهر برای صدام
, اهمیت خرمشهر برای صدام, اهمیت خرمشهر برای صدام,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: تصرف خرمشهر برای صدام بسیار مهم بود و به گونه‌ای این شهر را تجهیز کرده بود که هیچ روزنه نفوذ، اجرای عملیات و راهی که بتوان برای آزادی خرمشهر اقدام کرد وجود نداشت. حتی صدام در مورد آزاد سازی خرمشهر گفته بود اگر ایران بتواند این شهر را آزاد کند من کلید بصره را به ایران خواهم داد.
,
 
,
ذاکریان عنوان کرد: در این راستا رزمنده‌ها به فکر اجرای عملیات برای آزادسازی خرمشهر افتادند و طی چهار مرحله عملیات آزادسازی خرمشهر با هم‌افزایی تمام نیروها انجام شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر وضعیتی در دنیا به وجود آورد که باعث تعجب کشورهایی که به صدام برای تصرف خرمشهر کمک کرده بودند، شد.
,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن می‌دانست که اگر خرمشهر سقوط کند تمام ایران سقوط خواهد کرد و اگر حفظ و آزاد شود تمام کشور حفظ خواهد شد لذا مسئله آزادسازی خرمشهر برای دشمنان ایران بسیار عجیب بود.
,
 
,
خرمشهر را خدا آزاد کرد، قدس را نیز خدا آزاد می‌کند
, خرمشهر را خدا آزاد کرد، قدس را نیز خدا آزاد می‌کند, خرمشهر را خدا آزاد کرد، قدس را نیز خدا آزاد می‌کند,
 
,
ذاکریان بیان کرد: امام خمینی (ره) پس از توضیح آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان خطاب به آن‌ها گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد و واقعیت نیز همین بود.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری روز قدس امسال در فضای مجازی، تصریح کرد: این شیوه علاوه بر جدیدبودن تأثیرات قابل توجهی در سطح دنیا خواهد داشت.
,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم متوجه خواهیم شد دشمنانی که ادعا کرده بودند ایران نمی‌تواند خرمشهر را آزاد کند حال ادعا می‌کنند مسلمانان قادر به آزادسازی قدس نیستند لذا در این شرایط لازم است با هماهنگی و انسجامی که بین کشورهای مسلمان و آزادی‌خواهان جهان وجود دارد روز قدس امسال را هر چند به صورت مجازی، باشکوه هر چه تمام برگزار کنیم و شاهد آزادی قدس شریف در آینده نزدیک به فضل خداوند باشیم.
,
 
,
ذاکریان خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه حق و نابودی باطل، وعده خداوند است و جواب خون‌هایی که به ناحق در فلسطین ریخته شده بی پاسخ نخواهد ماند.
,
 
,
راه سردار سلیمانی ادامه دارد
,
 
,
وی بیان کرد: راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که پرچمدار دفاع از قدس بود ادامه دارد و با وحدت و اتحاد کشورهای مسلمان با یکدیگر قدس به زودی آزاد خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم نماز جماعت را به امامت مقام معظم رهبری در قدس برگزار کنیم.
,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: همان‌گونه که آزادسازی خرمشهر دل تمام مردم ایران و کشورهای مسلمان را شاد کرد به زودی شاهد آزادی قدس شریف و شادی مسلمانان دنیا خواهیم بود.
,
 
,
مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست
, مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست, مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست,
 
,
ذاکریان با بیان این‌که چندین سال قبل شاهد آزادسازی خرمشهر و بعد از آن کربلا بودیم، عنوان کرد: مسیر خرمشهر، کربلا و قدس از یکدیگر جدا نیست و تجربه نشان داده هر جا استقامت کردیم موفق شدیم و دشمنان شکست خوردند.
,
 
,
وی ادامه داد: شکست‌های دشمنان علیه کشورهای مسلمان پشت سر هم تکرار می‌شود و در حال حاضر که نوبت به اسرائیل و رژیم صهیونیستی رسیده نیز با نگاه به گذشته و تجر‌به‌ای که داریم، مقاومت ملت مسلمان فلسطین، اجرای عملیات‌های مختلف و تلاش برای پیروزی و از همه مهمتر شهادت سردار سلیمانی و خون پاکش کارساز است و به زودی شاهد نابودی اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آزادی قدس خواهیم بود.
,
 
,
رژیم صهیونیستی مستأصل شده است
, رژیم صهیونیستی مستأصل شده است, رژیم صهیونیستی مستأصل شده است,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر شاهد ضعف، زبونی و نابودی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و بلندی‌های جولان هستیم؛ این‌که اسرائیل در این نقاط خانه‌های مسکونی را بمباران می‌کند نشان از استیصال رژیم صهیونیستی است.
,
 
,
ذاکریان با اشاره به این‌که اگر امروز از قدس دفاع نشود دشمن به سایر کشورهای مسلمان نیز دست‌اندازی خواهد داشت، بیان کرد: اسرائیل برای بدست آوردن خاورمیانه برنامه‌های بلندمدتی طراحی کرده است اما این نقشه بلند مدت نه‌تنها پیشرفتی نداشته بلکه آن‌ها سیاست‌ها و مواضع خود را در این خصوص تغییر داده یا خواهند داد.
,
 
,
وی گفت: مقاومت حزب‌الله، شکست داعش و شکست‌هایی که استکبار در خاورمیانه تحمل کرده راهی برای پیروزی آن‌ها و این‌که جایگاهی در منطقه داشته باشند باقی نگذاشته است. اما مشکلی که وجود دارد و باید مسلمانان در این خصوص بیشتر توجه داشته باشند سران برخی از کشورهای اسلامی است که به این واقعیت نرسیده‌اند که در کنار جبهه مقاومت قرار گیرند و آبروی از دست رفته خودشان را حفظ کنند.
,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: امیدواریم جنگ یمن که توسط عربستان طراحی شده هر چه زودتر با پیروزی ملت یمن به اتمام برسد و کشورهایی که در کنار آمریکا قرار دارند و علیه کشورهای مسلمان تلاش می‌کنند به خود بیایند.
,
 
,
ذاکریان بیان کرد: خوشبخانه بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و مسلمانان انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.
,
 
,
وی با بیان این‌که جوانان نقش مهمی در کشورها دارند و همیشه مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید دارند، تصریح کرد: امیدواریم زمینه‌های انسجام و همفکری بین جوانان بیش از این شکل بگیرد که شاهد تشکیل یک جبهه قدرتمند اسلامی متشکل از دولت‌های همسو با جبهه مقاومت باشیم که جایی برای رژیم صهیونیستی و اسرائیل باقی نماند.
,
 
,
دولتمردان اسرائیل و آمریکا از انسجام و وحدت بین مسلمان واهمه دارند
, دولتمردان اسرائیل و آمریکا از انسجام و وحدت بین مسلمان واهمه دارند, دولتمردان اسرائیل و آمریکا از انسجام و وحدت بین مسلمان واهمه دارند,
 
,
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: دولت‌مردان اسرائیل و آمریکا خوب می‌دانند اگر این انسجام به وجود بیاید هیچ جایگاهی در منطقه نخواهند داشت و به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهند شد لذا از این انسجام واهمه دارند و به کشتار مسلمانان روی آورده‌اند.
,
 
,
ذاکریان خاطرنشان کرد: امیدواریم جبهه مقاومت قوی‌تر از همیشه در برابر رژیم صهیونیستی و اسرائیل مقاومت کرده و شاهد رهایی قدس شریف از چنگال دشمنان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه