اخبار داغ

رحمانی‌فضلی:

طرح مبتکرانه رهبر انقلاب برای «مقاومت تا همه‌پرسی» متکی بر حق‌جویی است

طرح مبتکرانه رهبر انقلاب برای «مقاومت تا همه‌پرسی» متکی بر حق‌جویی است
وزیر کشور تاکید کرد: طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به‌مناسبت روز قدس تاکید کرد: طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 پیام بدین شرح است:
,
 
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم 
,
 
,
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
,
 
,
روز جهانی قدس یادمان ماندگار انقلاب اسلامی در حقانیت مبانی ظلم ستیزانه این نهضت بزرگ از یوغ جباران زمان است. رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی با حمایت نظام اهریمنی سلطه تشکیل شد و با پشتیبانی این نظام طاغوت مسلک به حیات ذلیلانه و توام با ترس و هراس خود ادامه می دهد، اما انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان های ننگین برخی کشورها و حکام مرتجع و شکست خورده حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد.
,
 
,
رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه جو و در راس آنها آمریکا با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محوکننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"  این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.
,
 
,
طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است که امروزه مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در قلوب و ایمان مظلومان و مستضعفان جهان بارقه های امید و نشاط و تحرک آفریده است.
,
 
,
این طرح مبانی نظری و ماهیت نظام لیبرال دمکراسی مدعیان حقوق بشر را به چالش کشیده است و خشم دشمنان استقلال و آزادی بشریت از یوغ سلطه جویان از ایران انقلابی به دلیل حقانیت همین راهبرد اساسی است و بر همین مبنا ایالات متحده آمریکا با خفت و استیصال برخلاف و بی اعتنا به تمام قواعد و موازین خودپذیرفته در جامعه بین الملل اقدام به تهدید و به کاربردن سلاح نمایشی و مضحک تحریم کرده است، غافل از آنکه مردمانی که توکلشان بر وعده های خلل ناپذیر الهی است از عبادالشیطان هیچ واهمه و ترسی ندارند و مومنان به قدرت لایزال الهی به زودی با ثبات قدم در نصرت الهی برای نابودی باطل،نماز وحدت آفرین و شکر را در مسجدالاقصی اقامه خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه