اخبار داغ

منتخب شرق گلستان:

آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود

آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود
دکتر رضا آریان پور گفت: مسلما با اراده و خواست جهان اسلام، مسلمانان رقم زننده آزادی قدس خواهند بود و این غده سرطانی(اسرائیل)از جهان اسلام حذف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، منتخب شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: نزدیک به ۷۲ سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد و این غده سرطانی روز به روز با جنایات خود در حق مردم مظلوم فلسطین باعث رنجش جهان اسلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین یک راهبرد سیاسی نیست بلکه  یک خواسته قلبی تمامی مسلمانان است که در وجود مردم آزادی‌خواه جهان اسلام پدیدار شده و این خواسته قلبی باید به یک اراده جهانی تبدیل شود تا به زودی شاهد حذف این غده سرطانی از جهان اسلام باشیم.

,

دکتر رضا آریان پور تاکید کرد: جبهه مقاومت و‌ محور آن با سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و به تکامل رسید و یکی از اهداف آن پیروزی و رهایی مردم فلسطین از چنگال اهریمن زمانه و حامیان آن است و با شهادت این سردار، مسلما جبهه مقاومت در خونخواهی وی تقویت و راه این شهید با جدیت بیشتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

,

منتخب حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید در راه تحقق آرمان های جبهه مقاومت گام بردارد تا به زودی شاهد پیروزی جهان اسلام باشیم.

,

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت هایی که به علت شیوع بیماری کرونا در برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد شده است، جبهه انقلاب، مردم آزادی‌خواه کشور عزیزمان و جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی، فعالیت خوبی داشته اند.

,

آریان پور در پایان گفت: فرمایشات و چشم اندازی که مقام معظم رهبری در خصوص جبهه مقاومت و فلسطین ترسیم کرده اند؛ فصل الخطاب مجلس و نمایندگان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه