اخبار داغ

امام جمعه انزلی:

یکی از دلایل فراموش نشدن مسئله فلسطین نام گذاری روز قدس است/ دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند

یکی از دلایل فراموش نشدن مسئله فلسطین نام گذاری روز قدس است/ دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند
شمس الدین، امام جمعه انزلی گفت: تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و مذاکره و در باغ سبز نشان دادن های دشمنان هم هیچ تأثیری در احقاق حقوق مسلمانان ندارد و نقشه های آنان ناکام خواهد ماند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس و تاثیر آن بر حفظ هویت فلسطین و فلسطینی ها، اظهار کرد: قدس به عنوان قبله اول مسلمین، در دین مبین اسلام و در بین مسلمانان اهمیت دارد و همچنین بعنوان وطن اسلامی برای جهان اسلام محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین ۷۰ سال است که ادامه دارد، گفت: دشمنان با شیوه های مختلف و با ظاهر مذاکره و تفاهم، ظلم بی حدی را نسبت به مسلمین و فلسطینی ها انجام دادند و این روند را پیش می بردند برای اینکه این کشور را تصاحب کنند تا آن اهداف توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه اجرا شود.

,

امام جمعه انزلی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی که یک پدیده بسیار مهم در عصر حاضر بود، گفت: انقلاب بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب و توطئه های آنها را ناکام کرد، تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و مذاکره و در باغ سبز نشان دادن های دشمنان هم هیچ تأثیری در احقاق حقوق مسلمانان ندارد و نقشه های آنان ناکام خواهد ماند‌.

,

وی ادامه داد: سعی دشمنان در این است که آخرین جمعه ماه رمضان که بنام روز جهانی قدس است از بین برود و ما هم می بینیم در دنیای اسلام سال به سال این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند و مردم به چنین روزی توجه بیشتری نشان می دهند و حضور گسترده تری دارند.

,

یکی از دلایل فراموش نشدن مسئله فلسطین نام گذاری روز قدس است

, یکی از دلایل فراموش نشدن مسئله فلسطین نام گذاری روز قدس است,

حجت الاسلام شمس الدین یکی از دلایل بسیار مهم فراموش نشدن قدس و مسئله فلسطین که مقام معظم رهبری هم فرمودند مسئله اصلی جهان اسلام محسوب می شود همین روز قدس و جمعه آخر ماه رمضان عنوان کرد.

,

وی ادامه داد: متأسفانه امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور و دنیا شاید در اجرای برنامه های متداول روز قدس ممانعت شود و شرایط فراهم نباشد اما با شیوه های مختلف مثل فضای مجازی و فعالیت های دیگری که افراد در جهان اسلام انجام می دهند، انشاءلله این روز پر رنگ تر از گذشته اجرا و در تاریخ نمایان خواهد شد و بزودی زود نابودی رژیم صهیونیستی را در دنیا شاهد خواهیم بود.

,

دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند

, دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند,

امام جمعه انزلی در خصوص تدبیر امام در انتخاب روز قدس و نقش آن در جهان اسلام، با بیان اینکه این انتخاب کارکردهای متعدد و متفاوتی همچون جلوگیری از توسعه طلبی رژیم صهیونیستی داشته است، گفت: این مسئله در جهان اسلام بین همه فرق اسلامی یک وحدت ایجاد کرده و محوریت قدس در اجتماع مسلمانان با هر مذهب و دین از آثار بسیار مهم نامگذاری روز قدس است و دشمنان از این هراس دارند چرا که آنها از مسلمانان نمی ترسند بلکه از وحدت آنها می ترسند.

,

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: قدس مهمترین محور وحدت مسلمانان است وان شاءلله به همین قوت باقی خواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه