اخبار داغ

فرمانده سپاه کلاله:

محور مقاومت با خون سردار سلیمانی جان تازه گرفت/ شاهد راهپیمایی جبهه انقلاب در فضای مجازی بودیم

محور مقاومت با خون سردار سلیمانی جان تازه گرفت/ شاهد راهپیمایی جبهه انقلاب در فضای مجازی بودیم
سرهنگ محمود بیات گفت: دشمنان جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران بدانند که جبهه مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی جان تازه گرفت و این جبهه راه سردار را ادامه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرمانده سپاه شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سالهاست که مردم مسلمان فلسطین مورد آزار رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد و هر روز بهانه ای شاهد به خاک و خون کشیده شدن این مسلمانان به دست اسرائیل هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: قدس یکی از خطوط قرمز مسلمانان است و اسرائیل و حامیان آن بدانند که این سرزمین را به زودی پس خواهیم گرفت و آن زمان با حذف این رژیم غاصب مصادف خواهد بود.

,

سرهنگ محمود بیات با اشاره به شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، گفت: دشمنان با شهادت حاج قاسم سلیمانی درصدد پایان دادن راه جبهه مقاومت بودند؛ فارغ از اینکه با شهادت این سردار، هر یک از افراد جبهه مقاومت یک سردار سلیمانی شدند تا دشمنان این جبهه را از صحنه هستی حذف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی باعث جان گرفتن جبهه مقاومت شد؛ گفت: جبهه مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی در فضای حقیقی و مجازی مدافع حقوق تمام مظلومان جهان خواهند بود و اگر چه موضوع کرونا محدودیت برای برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد کرد؛ اما شاهد راهپیمایی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه