اخبار داغ

امام جمعه رستم آباد:

تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند

تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند
حجت الاسلام‌حسین مالکی با بیان اینکه با عدم خرید از محصولات صهیونیست ها پایه های مالی آن ها سست می شود، گفت: سرمایه دار ترین مردم دنیا صهیونیست ها هستند آن هم فقط بدلیل حمایت مالی و خرید کالاهای آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام‌حسین مالکی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس اظهار کرد: روز قدس روزی است که ریشه در دین، اعتقادات و قرآن مسلمانان دارد که خداوند در قرآن به مسلمین می فرمایند نه حرف زور بشنوید و نه زور به کسی بگویید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,

وی ادامه داد: هر کس در مقابل مسلمانان ایستاد و ظلم کرد باید با آن مبارزه کرد، آنقدر باید مبارزه کرد تا دشمن نتواند تجاوز، تعدی و تهدیدی برای امت اسلام داشته باشد.

,

تدبیر امام راحل(ره) در انتخاب روز قدس سرمنشأ مبارزه ریشه ای با فساد شد

, تدبیر امام راحل(ره) در انتخاب روز قدس سرمنشأ مبارزه ریشه ای با فساد شد,

امام جمعه رستم آباد تصربح کرد: با این رویکرد و با این سنت الهی امام راحل(ره) با دیدگاه بسیار عمیق، جهانی و آینده نگری آخرین هفته ماه رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این حرکت امام راحل(ره) سرمنشأ مبارزه ریشه ای با فساد شد.

,

وی ام الفساد جهان را صهیونیست ها و اسرائیلی ها نام برد و افزود: امام راحل(ره) دست روی نقطه فساد انگیز کل امت اسلام و جهان فعلی گذاشتند و برای از بین بردن این غده سرطانی جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این نام نامگذاری شد.

,

حجت الاسلام مالکی تصریح کرد: در قرآن که نگاه می کنید بیشترین پیامبران از قوم بنی اسرائیل بوده این درحالی است که اگر اینها به صراط مستقیم توجه داشتند این همه پیامبر را از بین نمی بردند و با آنها مخالفت نمی کردند که در روایت بین الطلوعین است که ۸۰ پیغمبر را کشتند و فردایش در بازار به کسب و کار پرداختند و زندگی طبیعی خود را آغاز کردند.

,

امام جمعه رستم آباد خاطرنشان کرد: این مسائل نشان می دهد که قوم بنی اسرئیل بسیار عنود، خشن، مستبد، خودخواه و خودرأی است و عامل فساد فردی، اجتماعی و جهانی است.

,

وی با بیان اینکه اسرائیل مثل تار عنکبوت سست است و از بین می رود، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم‌ رهبری که چندی پیش ایراد کردند ۲۵ سال دیگر اسرائیلی ها هویت و موجودی ندارند و ما صدای شکسته شدن‌ و از بین رفتن خود اسرائیل را از درون می شنویم.

,

امام جمعه رستم آباد افزود: وقتی بین آنها فساد اخلاقی، مالی و اختلاف طبقاتی شکل گرفته است این نقطه آغاز فروپاشی آنهاست و این صدا را در حال حاضر از قلب اسرائیل می شنویم و قطعا با همین رویکرد قبل از ۲۵ سال اسرائیل از بین می رود.

,

تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند

, تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند,

حجت الاسلام مالکی وظایف مسلمانان را دعا، اتحاد، یکپارچگی و همدلی عنوان کرد و گفت: دست در دست هم در مقابل ابزاری که باعث می شود اسرائیل روی پای خود بایستد مقابله می کنیم و در مقابل در یک کار فرهنگی می توان تولیداتی که باعث می شود صهیونیست ها و اسرائیلی ها از نظر مالی روی پای خود باشند را به امت مسلمان و مردم آزادی بخش دنیا شناسایی و معرفی کنیم.

,

وی با بیان اینکه با عدم خرید از محصولات صهیونیست ها پایه های مالی آن ها سست می شود، گفت: سرمایه دار ترین مردم دنیا صهیونیست ها هستند آن هم فقط بدلیل حمایت مالی و خرید کالاهای آنهاست که اگز خریدی از آن ها صورت نگیرد آنها زمین می خورند و همین باعث از بین رفتن آنها می شود.

,

"روز قدس" جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد

, "روز قدس" جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد,

امام جمعه رستم آباد تأکید کرد: انتخاب روز قدس جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد و همه امت های اسلامی یک صدا شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: حرکت امام موجب انسجام امت اسلامی و کل دنیا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه