اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک خبر داد

ابتلای 1983 نفر به کرونا در استان مرکزی/شناسایی 39 مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

ابتلای 1983 نفر به کرونا در استان مرکزی/شناسایی 39 مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته
جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفتگو با دیارآفتاب گفت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۸ مورد مربوط به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۶ مورد مربوط به خمین می باشد و ۵ مورد هم در ساوه بوده است که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۹۸۳ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, .,

وی افزود: از ۲۸ مورد مبتلا جدید در شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۴ مورد به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند و ۴ مورد نیز منجر به بستری بیماران در بیمارستان‌ شده اند، در شهرستان خمین ۵ مورد از ۶ مورد ابتلا جدید نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است.

, .,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک  بیان کرد: در ساوه نیز سه مورد از بیماران در بیمارستان‌ این شهرستان بستری و ۲ مورد نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است.

, .,

 جمالیان در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از این بیماری در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان به  ۱۶۹ نفر رسیده است.

, .,

وی تصریح کرد: از تعداد ۱۹۸۳ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۲۴ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۱ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۳۱۸ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه