اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیست است

مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیست است
آیت الله مهدوی گفت: تنها چیزی که مقابل رژیم جعلی و زورگو، بیرحت و سرتاپا مسلح صهیونیست جواب می دهد مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه هر سال ایران اسلامی و جهان اسلام روز قدس را گرامی می دارند، اظها کرد: روز قدس یادگار حضرت امام راحل است، هر سال روز قدس نمادی برای توجه فلسطین و آرمان آن است و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین که در این 72 سال که گذشته از سرزمنی اصلی خود آواره شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیو, ز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: در سال های گذشته ایران اسلامی و مردم دنیا سنگ تمام را می گذاشت، رژیم صهیونیستی و به تبع آن استکبار جهانی از این روز وحشت داشتند و دارند.

,

وی افزود: هر ساله این ها تدابیری شدید را برای جلوگیری از این راهپیمایی ها داشتند اما در مقابل مؤمنان با زبان روزه در خیابان ها می آمدند و از فلسطینی ها حمایت و به ان اعلام می کردند که قلب های ما با شماست.

,

آیت الله مهدوی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع جهانی کرونا، شرایط متفاوت است، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بحث مقاومت فرمایشات متعددی دارند، هر چقدر به جلو تر می رویم بیشتر متوجه فرمایشات رهبری می شویم؛ مردم فلسطین به این نتیجه رسیدند که تنها چیزی که مقابل رژیم جعلی و زورگو، بیرحت و سرتاپا مسلح صهیونیست جواب می دهد مقاومت است.

,

وی بیان کرد: چند گروه فلسطینی در گذشته فکر می کردند با مذاکره و رابطه می توانند مشکلات را حل کنند؛ خوشبتخانه این ها فهمیدند که فریب خوردند و تنها راه حل مقاومت است.

,

امام جمعه موقت اصفهان با توضیح اینکه مقاومت میراث شهدای مختلفی است که به دست ما رسیده است، ادامه داد: دشمنان ما آمدند زمینی را غصب کردند و هنوز هم دارند آن را گسترش می دهند؛ شرایط مقداری حساستر می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر با نگاهی کلان قضیه را نگاه کنیم، بعد از حدود 42 سال که از انقلاب گذشته است زمان حاضر را با اول انقلاب بسنجیم؛ مجموع این 40 سال را که نگاه کنیم می بینیم که مردم فلسطین در این 4 دهه قوی تر شدند و رژیم جعلی صهیونیست به شدت ضعیف تر شده است.

,

آیت الله مهدوی اظهار کرد: ترس در وجود صهیونیست ها به شدت زیاد است و از کوچک ترین صدایی که کنارشان بلند شود می ترسند؛ زمانی اسرائیل به کشورهای مجاور خود حمله می کرد و بخشی از سرزمین های آن ها را می گرفت و به چند کشور عربی جنگ می کرد و بعد از چند روز زمین های زادی را غصب می کرد.

,

وی ادامه داد: اما از 12 سال قبل که حزب الله با قدرت قوی خود در جنگ 33 بر اسرادیل پیروز شد همه احساس کردند که ورق برگشته و مقاومت جواب داده است؛ بعد از آن رژیم صهیونیستی چند بار دیگر حزب الله را امتحان کرد و اکنون ترس وجودشان را گرفته است.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه اسرئیلی ها فهیمدند که هر زمانی که بخواهند حمله کنند، به موشک باران علیه اسرائیل منتهی می شود، گفت: اگر واسطه های نیاند، موشک باران منجر به نابودی اسرئیل می شود، این نتیجه مقاومت است.

,

وی با تأکید بر اینکه تنها سلاحی که در مقابل با این رژیم جواب می دهد، مقاومت است؛ اضافه کرد: همه باید بدانند که دلت ما با مردم فلسطین است و آن ها میراث شهدا، جانبازان و اسرائی که سال ها در زندان های رژیم صهیونیستی هستند، مقاومت است.

,

آیت الله مهدوی بیان کرد: امیداوریم امسال بتوانیم پیام دقیق مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه