اخبار داغ

خاطره پرویز پرستویی از دیدارش با حاج قاسم:

سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم را دید گفت این که منم

سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم را دید گفت این که منم
پرویز پرستویی ضمن مرور برخی ناگفته‌ها از فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره شخصیت «حاج حیدر» گفت: سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم را دید گفت این که منم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرویز پرستویی ضمن مرور برخی ناگفته‌ها از فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره شخصیت «حاج حیدر» گفت: سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم را دید گفت این که منم. احساس کردم حاج حیدر ضبیحی‌ها هیچ وقت دیده نمی‌شوند. کسی که دوست ندارد اسمش را ببرم و زیر دست او آموزش می‌دیدم و خودش از اول انقلاب هنوز سر تیم است، می‌گفت بچه‌هایمان از ما خوششان نمی‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پیش خودم گفتم باید به شکلی کار کنم که جوانی که پدرش محافظ است بتواند در مدرسه یا دانشگاه به او افتخار کند.محافظ یعنی کسی که جانش را در کف دستش گذاشته است.من با افتخار خودم را یک روستازاده می‌بینم.

,

به گفته پرستویی: برادرم شهید بهروز پرستویی ۳ سال از من کوچک‌تر بود. سال ۶۱ در آزادی خرمشهر شهید شد. اسم فرزندم را به خواسته مادرم بهروز گذاشتم. من متعلق به این آب و خاک هستم و با خاک انداز هم نمی‌توانند من را بیرون کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه