اخبار داغ

فرماندار نیشابور:

آزادی فلسطین فریضه دینی و مربوط به بخش ظلم‌ستیزی اسلام است

آزادی فلسطین فریضه دینی و مربوط به بخش ظلم‌ستیزی اسلام است
قامتی، فرماندار نیشابور گفت: وقتی رهبر انقلاب تلاش برای آزادی فلسطین را جهاد و فریضه دینی مطرح می‌کنند همه ما باید به علت این فریضه بودن پی ببریم و قطعاً مربوط به بخش ظلم‌ستیزی و عدالت‌جویی نظام پویای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا قامتی، فرماندار نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به روز قدس و تبریک روز عید فطر گفت: در روز جهانی قدس، نمادی از تفکر دینی ما برگرفته از نماد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است که ابتکار هوشمندانه‌ای توسط امام خمینی (ره) در وقت خودش برای یادآوری یک فاجعه بزرگ مبنی بر غصب فلسطین توسط اسرائیلیان نام‌گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: در فرمایشات امروز رهبری به‌عنوان امام مسلمین جهان هفت نکته مهم را یادآوری کردند، آنچه مهم و امروز برای ما فرض است توجه به این هفت توصیه ولی امر مسلمین است.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب تلاش برای آزادی فلسطین را جهاد و فریضه دینی مطرح می‌کنند همه ما باید به علت این فریضه بودن پی ببریم و قطعاً مربوط به بخش ظلم‌ستیزی و عدالت‌جویی نظام پویای اسلامی است.

,

قامتی تأکید کرد: در توصیه بعدی، رهبر انقلاب از منظر سیاسی و نظامی موضوع را تحلیل کردند و تأکید کردند که نباید زمان را از دست بدهیم و اجازه ندهیم که تلاش دشمن به سمت ضربه زدن به جبهه مقاومت حرکت کند.

,

فرماندار نیشابور ادامه داد: امسال فرصتی شد که همه کسایی که دل در گرو اسلام و عدالت‌جویی دارند به‌صورت هماهنگ جبهه‌ای را تشکیل دادند و هماهنگ راهپیمایی را در فضای مجازی در سراسر گیتی داشتند و این فرصت مناسبی بود.

,

وی خاطرنشان کرد: همه قبول داریم که با تجمع امکان گسترش ویروس کرونا وجود داشت و بنابر این به‌صورت یک دل همه فرمایشان رهبری را گوش کردیم که اتفاق بزرگی بود.

,

قامتی بیان داشت: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری که نشاءت گرفته از عقلانیت، خرد، بینش و دید همه جانبه نگری یک رهبر است نیاز امروز ما است.

,

وی عنوان داشت: سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینیان با هر دین و آیینی است و روز قدس برای فلسطین است، همه ما باید تلاش کنیم این سرزمین به این مردم برگردد و آن ها بر این سرزمین حاکمیت داشته باشند و نصرت الهی نیز همین است.

,

فرماندار نیشابور با اشاره به تعیین زمان 25 سال برای نابودی اسرائیل خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب حداکثر زمانی که فلسطین آزاد خواهد شد را مشخص کردند ولی با اتفاق های اخیر باید آماده باشیم که این آزادسازی زودتر به وقوع بپیوندد

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شکل گیری جبهه مقاومت باید یاد و خاطره سردار سلیمانی را برای همیشه بپا داریم که یکی از موثرین آغاز روند نابودی اسرائیل بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه