اخبار داغ

نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم:

الگوگیری از خرمشهر، اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را رقم می زند

الگوگیری از خرمشهر، اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را رقم می زند
علی حدادی گفت: راه و روشی که امامین ما داشته اند و شهید سپهبد سلیمانی پیش گرفته بود نشانه های مشخصی برای نابودی اسرائیل خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی همزمان با روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قدس یک موضوع جهانی است و علاوه بر مسلمانان، برای آزادی خواهان جهان اهمیت بسزایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: با توجه به روندی که امروز در درون رژیم غاصب صهیونیستی جود دارد،آنچه فرایند موضوع نشان می دهد و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر محو اسرائیل و دکترین امام راحل نیز که بر همین اساس بود انشالله به زودی شاهد اضمحلال این رژیم منحوس خواهیم بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اسرائیل رژیمی جعلی و زورگو بوده و برای ملت فلطسین به جز آوارگی و کشتار همه مردم آن از کودک تا پیر و جوان نداشته است، اظهار داشت: راه و روشی که امامین ما داشته اند و شهید سپهبد سلیمانی پیش گرفته بود نشانه های مشخصی برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
,
 
,
حدادی محو اسرائیل در آینده ای نزدیک را ثمره بیداری ناشی از جهاد محور مقاومت دانست و تصریح کرد: با روش محور مقاومت، تقویت و حمایت از آن شاهد نابودی این رژیم کودک کش خواهیم بود، اگر چه تلاش استکبار جهانی همواره این بوده است که با روحیه استکباری که دارد از اسرائیل حمایت کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم روحیه استکبار ستیزی، تلاش، فعالیت انقلابی و روحیه جهادی را در پیش خواهد گرفت، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای دفاع از مظلومین جهان به ویژه امت و ملت فلسطین، در کنار محور مقاومت و در حمایت از آن حرکت کنیم و شاهد این باشیم همانگونه که در سوم خرداد نیروهای رزمنده با ایثار، اخلاص،  انسجام، وحدت و همدلی حرکت کردند، روز قدس نیز با الگوگیری از آزادسازی خرمشهر آزاد شود.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: انشالله با روحیه استکبار ستیزی به وجود آمده در کشورهای اسلامی و ترس و وحشتی که در درون اسرائیل شکل گرفته است، اضمحلال این رژیم بر اساس وعده رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و قدس آزاد شود تا مردم فلسطین به آزادی برسند زیرا حق مردم فلسطین بر این است که حکومت خود و نظام خود را خوشان انتخاب کنند.
 
,
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه