اخبار داغ

امام‌جمعه نیشابور:

در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم

در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم
امام‌جمعه نیشابور گفت: امسال در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم و صحبت‌ها و فرمایشات رهبر به جهانیان بهتر انتقال یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: روز قدس را گرامی می‌داریم و به روح امام عزیز، مبتکر روز قدس و شهیدان مقدسی که در تلاش برای آزادی قدس جان خود را از دست دادند درود می‌فرستیم و برای رهبر عزیز آرزوی سلامت و برای پیروزی امت اسلام دست به دعا برمی‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: روز قدس امسال واقعاً ویژه بود، علی‌رغم اینکه اجتماع و اجتماعات ممکن نبود امام شعائر و اهداف روز قدس به نحو احسن و بلکه فراتر از مرزها دنبال شد.

,

یعقوبی ادامه داد: امسال بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم و صحبت‌ها و فرمایشات رهبر به جهانیان بهتر انتقال یافت، امسال رهبر انقلاب با اشاره به تأسیس ظالمانه این رژیم کودک کش و تشریح مقاصد بانیان این رژیم، اهداف آن ها را برملا کردند و طرح بسیار خوبی برای نجات ملت فلسطین برای دنیایی که دنبال، عدالت، دموکراسی و آزادی است ارائه دادند، هرچند این طرح بیش از دو دهه است که توسط ایران مطرح‌شده است ولی بازهم مورد تأکید قرار گرفت و مشخص شد تنها راه همان طرح ایران است.

,

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: فلسطین برای فلسطینیان است و باید صهیونیست‌هایی که از سراسر دنیا به آنجا آورده شده‌اند از این سرزمین بیرون بروند و مردم فلسطین از هر نژاد و مذهب در آنجا حکومت تشکیل دهند.

,

وی عنوان داشت: دموکراسی که عقل و عقلای عالم آن را تأیید می‌کنند باید در فلسطین اتفاق بیافتد و امیدواریم مردم مسلمان و جهانیان و خصوصاً فلسطینیان که هنوز امیدوار به مذاکره هستند بیدار شوند و به جرگه مبارزین ملحق شود و همه امکانات فلسطین را در اختیار جهاد و جهادگران قرار دهند و دنیای اسلام دست فلسطین را پر نگهدارند و این مردم پشتوانه قوی برای مبارزه داشته باشند که این کار انجام خواهد شد.

,

یعقوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال به برکت خون شهیدان سرفراز ما خاصه شهید قاسم سلیمانی، سال موفقیت‌های درخشان برای امت فلسطین باشد.

,

امام‌جمعه نیشابور تصریح کرد: سردار سلیمانی از ویژگی‌هایش این بود که نیروهای مقاومت از ملیت‌های مختلف را در کنار هم سازمان‌دهی کرد و برای اهداف بلند دنیای اسلام که نابودی اسرائیل و زیرساخت تمدن اسلامی بود ساماندهی کرد به همین دلیل رهبر انقلاب در روز قدس که روز نجات اسلام است از این سردار بزرگ یاد ویژه‌ای کردند و امیدواریم راه این سردار بزرگ توسط جوانان امت اسلامی ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه