اخبار داغ

ّامام‌جمعه اسحاق‌آباد:

حمایت از آرمان‌های قدس شریف در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست

حمایت از آرمان‌های قدس شریف در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست
امام‌جمعه اسحاق‌آباد گفت: حمایت از آرمان‌های قدس شریف و فلسطین و مبارزه با ظالم در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست حتی اگر در شرایطی باشیم که نمی‌توانیم تجمع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا زارعی، امام‌جمعه اسحاق‌آباد با اشاره به روز قدس در گفت و گو با صبح توس گفت: روز قدس به فرموده امام بزرگوار روز اسلام و روز مبارزه با غده سرطانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: روز قدس بستر و ظرفیتی برای مبارزه با توطئه‌های بین‌المللی و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و جا دارد در همه دنیا از این ظرفیت ایجادشده توسط رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) در راه همگرایی بیشتر در مبارزه با استکبار و دفاع از ارزش‌های اسلامی و مظلوم و برقراری صلح و انسانیت تلاش کنند.

,

زارعی تصریح کرد: صحبت‌های رهبر انقلاب راهگشا بود و این صحبت‌ها گویای این مسئله بود که حمایت از آرمان‌های قدس شریف و فلسطین و مبارزه با ظالم در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست حتی اگر در شرایطی باشیم که نمی‌توانیم تجمع کنیم.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد عنوان داشت: قطعاً روحیه پایبندی به قدس و حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم منحوس اسرائیل در این جمعه آخر ماه مبارک رمضان که شهید عزیز قدس یعنی سردار سلیمانی در بین ما نیست در دل‌های مردم عزیز ما و ملت‌های جهان رو به افزایش است.

,

وی ادامه داد: قطره‌قطره خون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در رگ‌های جبهه اسلامی و جبهه مقاومت جریان بیشتری دارد و انشاء الله توطئه‌های استکبار و رژیم منحوس اسرائیل و پادوان آن‌ها در فتنه‌ها و آشوب‌های آن‌ها مخصوصاً در طرح معامله قرن رو به زوال و نابودی است.

,

زارعی خاطر نشان کرد: صحبت‌های امروز رهبری نقشه راه برای مردم و کشورهای اسلامی در راه مبارزه با اسرائیل و کمک به فلسطین بود و امیدواریم با تقویت جبهه مقاومت که روز به روز پیشرفت دارد، شاهد ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه