اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان مطرح کرد؛

تشکیل دولت جعلی بدون ملت اسرائیل با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام/ وحدت کشورهای منطقه تحقق بخش آرمان های فلسطین

تشکیل دولت جعلی بدون ملت اسرائیل با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام/ وحدت کشورهای منطقه تحقق بخش آرمان های فلسطین
سردار معروفی گفت: قطعا آن چیزی که می تواند سبب تحقق آرمان های فلسطین شود وحدت جهان اسلام حول نظام سیاسی امامین انقلاب اسلامی است چرا که این نظام بر گرفته از اسلام ناب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار معروفی فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان و رزمنده دوران جنگ تحمیلی در ارتباط با آرمان های شهدای عملیات بیت المقدس و ۸ سال دفاع مقدس به خبرنگار راه آرمان گفت: هدفی که شهدای ما برای آن جان شیرین خود را فدا کردند، رسالت محوری و تکلیف گرایی در مکتب وحی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: اطاعت از امام راحل برای ترویج احکام الهی، مکتب وحی، انسجام جهان اسلام و اعتلای کلمه حق لا اله الا الله، محمد رسول الله و علی ولی الله راهبرد  رزمندان در دوران دفاع مقدس بود.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان ابراز کرد: شهدای ما با ولایت پذیری در زمان امام غیر معصوم کاری را انجام دادند که در زمان امام معصوم هم انجام نشد، ما در دوران دفاع مقدس در جنگی نا برابر بیش از ۱۸۰ هزار شهید برای ترویج مکتب اسلام، حفظ کرامت انسانی و تمامیت ارزی تقدیم کردیم.

,

امروز ترویج فرهنگ و گفتمان شهدا به معنی مصونیت انقلاب اسلامی است

, امروز ترویج فرهنگ و گفتمان شهدا به معنی مصونیت انقلاب اسلامی است, امروز ترویج فرهنگ و گفتمان شهدا به معنی مصونیت انقلاب اسلامی است,

سردار معروفی تاکید کرد: امروز ترویج فرهنگ و گفتمان شهدا به معنی مصونیت انقلاب اسلامی و ملت بزرگ مبارز ایران اسلامی است.

,

وی در خصوص اهمیت آزادسازی خرمشهر و ارتباط آن با آزادی قدس شریف تصریح کرد: امام خمینی (ره) در ابتدا راهبرد انقلاب اسلامی ایران را نابودی اسرائیل معرفی کردند و پس از گذشت ۴۱ سال رهبر فرزانه انقلاب ادامه دهنده این راهبرد است.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان عنوان کرد: امام خمینی (ره) در بیانات خود فرمودند اگر هر کدام از مسلمانان یه سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد و اسرائیل یک غده سرطانی نا به جا، ناحق، ظالم و غاصب است که مردم مظلوم فلسطین را با هماهنگی کشورهای غربی به ویژه انگلیس و آمریکا از خاک خود بیرون راندند.

,

تشکیل دولت جعلی بدون ملت اسرائیل با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام

, تشکیل دولت جعلی بدون ملت اسرائیل با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام , تشکیل دولت جعلی بدون ملت اسرائیل با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام,

سردار معروفی اذعان کرد: افرادی که به خاک فلسطین هجوم آوردند، یهودیان منطقه نیستند، دشمنان دولت جعلی بدون ملتی با هدف بر هم زدن قاعده جهان اسلام و ایجاد نا امنی تشکیل دادند.

,

وی ادامه داد: راهبرد نظام انقلاب اسلامی مشخص است و امروز برای حفظ آرمان فلسطین تنها کشوری که همه توان خود را برای پشتیبانی از ملت و آرماناین کشور از سال ۵۷ تاکنون صرف کرده، انقلاب اسلامی ایران است.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان مطرح کرد: شخصیت بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راهبرد امام انقلاب را در ارتباط با تحقق آرمان فلسطین در حوزه های سیاسی، نظامی، اجتماعی و تغییر نگرش عملیاتی کرد.

,

سردار معروفی اظهار کرد: کشوری که مظلومان آن در گذشته با استفاده از سنگ در مقابل دشمن ایستادگی می کردند امروز با استفاده از تسلیحات قدرتمند و موشک های موثر با دشمن مبارزه می کند و به قدرتی بازدارنده تغییر یافته است.

,

وی توضیح داد: به فرموده امام راحل راه قدس از کربلا عبور می کند، به فضل الهی امروز بر سرزمین های ارزشمند و شیعه نشین عتبات عالیات جمعیت های انقلابی همچون حشد الشعبی حاکم است.

,

وحدت کشورهای منطقه تحقق بخش آرمان های فلسطین

, وحدت کشورهای منطقه تحقق بخش آرمان های فلسطین, وحدت کشورهای منطقه تحقق بخش آرمان های فلسطین,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان بیان کرد: قطعا آن چیزی که می تواند سبب تحقق آرمان های فلسطین شود وحدت جهان اسلام حول نظام سیاسی امامین انقلاب اسلامی است چرا که این نظام بر گرفته از اسلام ناب است.

,

سردار معروفی افزود: درست است که در راس این نظام امام شیعه قرار دارد، اما مکتب اسلام ناب است و امروز انقلاب اسلامی به عنوان حکومیت شیعی، تنها دولتی در جهان است که از مردم مظلوم سنی فلسطین دفاع می کند و بیشترین ظلم نیز از سوی عربستان سنی که ادعای ام القری جهان اسلام را دارد به این مردم ستم دیده وارد می کند.

,

وی عنوان کرد: وهابیت عربستان با نادیده گرفتن آرمان های فلسطین، با سیاست هایی که اتخاذ می کند بیشترین آسیب را به مردم این سرزمین وارد می کند.

,

شبکه سازی بزرگ آرمان های فلسطین توسط شهید سلیمانی انجام شد

, شبکه سازی بزرگ آرمان های فلسطین توسط شهید سلیمانی انجام شد, شبکه سازی بزرگ آرمان های فلسطین توسط شهید سلیمانی انجام شد,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان تصریح کرد: ما قطعا در ادامه راه امام بزرگوار وشهید قدس سپهبد سلیمانی با رهبری امام خامنه ای قدس شریف را آزاد می کنیم، همانگونه که اسماعیل هنیئه در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی تاکید کرد حاج قاسم شهید قدس است.

,

سردار معروفی یادآور شد: مفهوم شهید قدس به این معنا است که شبکه سازی بزرگ آرمان های فلسطین توسط شهید سلیمانی ایجاد شد، قطعا آرمان شهید سلیمانی که استقلال همیشگی حکومت بر حق مردم فلسطین متوقف نمی شود.

,

وی ابراز کرد: امروز در غزه و حماس، نیروهای انقلابی عراق، سوریه، یمن و حزب الله لبنان از هر جهت آماده تر، هوشیارتر و پا به کار تر هستند، همانگونه که معامله قرن شکست خورد قطعا تمام بی مهری ها و تقسیمات ظالمانه رژیم اشغال گر قدس نیز شکست می خورد.

,

پشتیبانی انقلاب اسلامی از هر کشوری که به دفاع از آرمان های فلسطین برخیزد

, پشتیبانی انقلاب اسلامی از هر کشوری که به دفاع از آرمان های فلسطین برخیزد, پشتیبانی انقلاب اسلامی از هر کشوری که به دفاع از آرمان های فلسطین برخیزد,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان اذعان کرد: امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا ملت های مسلمان ایران و کشورهای منطقه نمی توانند برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها بیایند بدین معنی نیست که قلب ما با این مردم مظلوم همراهی نمی کند بلکه در فضای مجازی و حقیقی صیانت از این آرمان موج می زند.

,

سردار معروفی گفت: همه ملت ایران سخنان هدایت گر، آرام بخش و تاثیر گذار رهبر معظم انقلاب را شنیدند و ایشان به زیبایی آرمان فلسطین و ادامه راه را ترسیم کرده و اعلام کردند که هر کس از فلسطین و مجاهدین این کشور حمایت کند، ما از او پشتیبانی می کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع ار فلسطین و مردم مظلوم آن حق ما و همه ملت های جهان اسلام است، امیدواریم با ادامه راه شهید سلیمانی آرزوی دیرینه ایشان که نابودی رژیم غاصب اسرائیل است، محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه