اخبار داغ

رئیس شورای راهبردی عمار:

صهیونیست‌ها می‌خواهند مسئله قدس دچار مرور ایام و فراموشی شود

صهیونیست‌ها می‌خواهند مسئله قدس دچار مرور ایام و فراموشی شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی در منطقه در تلاش هستند که مسئله فلسطین و قدس دچار مرور ایام و فراموشی در سطح جهان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله قدس، گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌هایشان به موارد کلیدی و مهمی در جریان قدس اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس شورای راهبردی عمار بابیان اینکه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها به دلیل اقتضاء عملیاتی و راهبردی که دارند در تلاش هستند که ماهیت خود را از دید افکار بین‌الملل و مردم منطقه پنهان کنند افزود: طایفه یهود صهیونیست در طول تاریخ سعی داشتند که خود را مظلوم و بی‌خطر جلوه دهند، آن‌ها امروز هم در تلاش هستند به شکل بسیار قوی این مسئله تکرار و مردم جهان و منطقه فکر کنند که آن‌ها یک قوم آواره و بی‌پناهی بودند و الان سرپناه پیدا کردند.

,

وی اضافه کرد: این مخفی نگه‌داشتن ماهیت نتیجه این می‌شود که آرام‌آرام مسئله قدس فراموش شود و همه بگویند پس از سال‌ها دیگر نیازی به پیگیری قدس و دادن حق مردم مظلوم فلسطین نیست.

,

طائب با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی در منطقه در تلاش هستند که مسئله فلسطین و قدس دچار مرور ایام و فراموشی در سطح جهان شود افزود: درحالی‌که جریان صهیونیست دقیقاً متفاوت ازآنچه در دنیا ایجاد کرده است، چون این مجموعه فتنه‌گر، توطئه‌گر و تمامیت‌خواه است یعنی ادعا دارد همه باید برده ما باشند و ما مسلط بر همه عالم شویم.

,

, ,

کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم اظهار داشت: ما باید در عرصه رسانه به شکلی تلاش کنیم که فتنه‌گری صهیونیست و همپیمانانش را برای رسیدن به تمامیت‌خواهی برجسته کنیم و همه به آن آگاهی برسند.

,

راه مقابله با زورگویان عالم چیست؟

, راه مقابله با زورگویان عالم چیست؟, راه مقابله با زورگویان عالم چیست؟,

رئیس شورای راهبردی عمار در پاسخ به این سؤال که راه برون‌رفت از این فتنه‌گر و تمامیت‌خواه چیست؟ گفت: تنها راه این است به همان شکلی رفتار کنیم که خودش با زبان زور، سلاح و ضربه زدن وارد منطقه شد و تنها راه مقابله با آن، مقاومت، ضربه زدن و نابودسازی این زور است.

,

وی ادامه داد: تلاش صهیونیست‌ها این است اگر نتوانستند ملت‌ها را نسبت به حضورشان در منطقه فراموش بدهند و سرگرم سایر مسائل مختلف کنند، آن را به سمت مذاکره برده و سالیان سال آن را ادامه دهند که در این شرایط بعد از سال‌های متمادی مذاکره طرف مقابل که فلسطینی‌ها باشند یا داشته‌هایشان را ازدست‌داده‌اند و یا اینکه در همان نقطه‌ای که بودند بمانند و چیزی به دست نیاوردند.

,

طائب اضافه کرد: نمونه مذاکره بی‌فایده و بی‌اثر را می‌توان به برجام اشاره کرد که پس از هفت سال، جمهوری اسلامی چیزی به دست نیاورد و آن‌ها به برخی از مسائل و خواسته‌هایشان دست یافتند. صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اگر در فتحشان فتنه‌گر هستند در مذاکره هم فتنه‌گرند و تنها راه برون‌رفت فقط مقاومت در مقابل این زورگویان عالم است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه