اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است/ ضعف در سیاست مقاومت از نقاط ضعف مجلس دهم بود

فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است/ ضعف در سیاست مقاومت از نقاط ضعف مجلس دهم بود
ائمه جمعه کرمان گفتند: این اولین روز قدس است که بدون حضور ظاهری “شهید قدس” حاج قاسم سلیمانی برگزار می‏ شود ولی امروز روز تجدید پیمان و عهد با شهید قدس است و اعلام می کنیم که فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان بعد از چند هفته از شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی نماز جمعه در شهرهای ایران شده بود؛ با سفید شدن وضعیت برخی از شهرستانها مجددا این آیین مقدس در استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

امام جمعه ریگان: سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک سوق داد

,

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد و روز جهانی قدس اسناد کارآمدی گفتمان مقاومت است که به امضای امام راحل عظیم الشان به ثبت جهانی رسید.

,

وی افزود: مقاومت در برابر رژیم بعث عراق به پشتوانه ۸۰ کشور و مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی به پشتوانه آمریکا و اذنابش؛ متعلق به همه نسل ها و در همه زمانها گره گشا بوده و خواهد بود.

,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر سردار دلها در دانشگاه تهران سردار سلیمانی را شهید قدس نامید زیرا سردار سلیمانی راهبرد دفاع را تبدیل به راهبرد هجوم کرد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد و برای تسلیح کرانه غربی رود اردن همت کرد.

,

وی افزود: روز قدس امسال یک ویژگی خاصی دارد و از آنجا که سلامتی مردم برای نظام قابل اهمیت است؛ در این ایام ویروس کرونا منجر به تعطیلی راهپیمایی روز قدس شده است و  و حال که از راهپیمایی روز قدس محرومیم این محرومیت را با سخنران ویژه روز قدس امام امت اسلام حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی جبران کردیم.

,

رنجبر نژاد ماهانی در خاتمه گفت: قطعا رهنمودها و بشارت‌های معظم له برای امت اسلام مشعل هدایت و هشدار برای جبهه استکبار و فضل نوینی در بزرگداشت روز جهانی قدس خواهد بود و افق های امید بخش و نوینی را فرا روی مسلمین جهان خواهد گشود.

,

امام جمعه آسمینون: فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است

,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه ۲خرداد۱۳۹۹ گفت: روز قدس ،نماد اتحاد امت اسلامی و ملت آزاده دنیا در مقابل دشمن مشترک صهیونیستی است.

,

وی با گرامیداشت روز قدس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله قدس افزود: قضیه فلسطین، یکی از لکه‌های ننگ بزرگِ تاریخ معاصر است؛ چون در این قضیه، یک ملت را از کشور خودش بیرون کردند و سال‌ها است که بعضی‌ها می‌خواهند این‌طور وانمود کنند که چرا مسأله فلسطین را بحث می‌کنید؟ این مسأله خاتمه یافته است! اما ملت انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده دنیا، در روز قدس اعلام می‌کنند که مسأله فلسطین به هیچ وجه خاتمه یافته نیست لذا
روز قدس، نماد اتحاد امت اسلامی و ملت آزاده دنیا در مقابل دشمن مشترک صهیونیستی است.

,
,

رضا احمدی نیک تاکید کرد: از هدف‏ های استکبار و صهیونیزم جهانی این است که نام فلسطین به دست فراموشی سپرده شود؛ کاری کنند که اصلاً فراموش شود که چنین چیزی وجود داشت؛ اما ملت انقلابی ایران و ملت‏های آزاده جهان نمی‏ گذارند؛ روز قدس نمی‏ گذارد.

,

احمدی نیک ابراز کرد: امروز روز جهانی قدس است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور مجال برگزاری راهپیمایی نشد و امروز شاهد سخنرانی مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص مسئله قدس هستیم که قطعا برای آینده مسیر جهان اسلام در خصوص قدس شریف راهگشا خواهد شد لذا مسئله فلسطین و قدس عزیز همچنان مسئله تمام جهان اسلام و اولویت اول جهان اسلام است .

,

امام جمعه آسمینون نودژ مطرح کرد: این اولین روز قدس است که بدون حضور ظاهری “شهید قدس” حاج قاسم سلیمانی برگزار می‏ شود ولی امروز روز تجدید پیمان و عهد با شهید قدس است و اعلام می کنیم که فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است؛ البته که همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شهید سلیمانی مطرح کردند تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت ، مبارزه و جهاد است چرا که آزادی قدس فریادی فراتر از یک روز است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

,

 

,

امام جمعه فاریاب: گرامیداشت روز قدس ویروس کووید۱۹۴۸ را نابود خواهد کرد

,

خطیب نمازجمعه فاریاب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد ابراز کرد: سوم خرداد موهبت الهی بودکه خداوند شامل حال کشورمان کرد و به فرموده امام(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

حجت الاسلام رفیعی عید سعید فطر را تبریک گفت و اعلام کرد: نماز عید هم با مراعات کامل پروتکل های بهداشتی در جوار گلزارشهدا اقامه خواهد شد.

,

وی در ادامه گفت :خواستار کمک های مومنانه و رزمایش مواسات هستیم و دست نیاز به سوی خیرین دراز می کنیم.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب اظهار کرد : قضیه فلسطین یکی از لکه های ننگ بزرگ تاریخ معاصر است که یک ملت را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند ویک قوم دیگر را از سراسر دنیا به آنجا فرا خواندند.

,

وی گفت: استکبار در تلاش است که قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود ولی با نام گرفتن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها فراموش نخواهد شد، چه بسا این ویروس کووید ۱۹۴۸ که به جان و پیکر امت اسلامی افتاده است را نابود خواهد کرد.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگرچه حاج قاسم امسال در ظاهر بین ما نیست ولی ایده و فکر حاج قاسم که راهبرد مقاومت را از پرتاب سنگ به راهبرد حملات تهاجمی که استفاده از موشک نقطه زن هست تغییر داد وجود دارد و ان‌شاءالله همانطور که ولی امر زمان پیش بینی کرده اند شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود.

,

 

,

امام جمعه شهربابک: پیشنهاد همه پرسی برای تعیین سرنوشت فلسطین موجب وحشت صهیونیستها شده است

,

حجت الاسلام علی اصغر انصاری گفت: شهادت محمد جهان آرا مقدمه آزادی خرمشهر شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مقدمه آزادی فلسطین است.

,

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه های نماز جمعه این هفته به مسئله روز قدس اشاره و اظهار کرد: قدس قبل از اینکه در صدر اسلام فتح شود محل عروج رسول خدا بوده است.

,

وی بر اساس آیات قرآن کریم قدس را سرزمینی پر برکت و نخستین قبله مسلمانان دانست و تصریح کرد: بنابراین اشغال قدس توسط صهیونیست ها تحمل نمی شود و باید برای آزادی آن تلاش کرد.

,

حجت الاسلام انصاری به پیشنهاد همه پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین راه حل مشکل فلسطین این است که سرنوشت این سرزمین را مردم فلسطین با رای گیری تعیین کنند که این راه حل خشم رژیم صهیونست را برانگیخته و موجب وحشت آنها شده است.

,

وی تاکید کرد: شهادت محمد جهان آرا مقدمه آزادی خرمشهر شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مقدمه آزادی فلسطین است.

,

 

,

امام جمعه کوهبنان: برخی نماینده های مجلس دهم دشمن مردم بودند

,

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: روز جهانی قدس روز اسلام، روز تحقق وعده الهی و روز امت اسلامی است که به ابتکار حضرت امام(ره) این روز شکل گرفت و حرکتی جهانی در راستای کمک به مردم مظلوم شد و از همان زمان صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی شنیده می شود.

,

وی یادآور شد: با دفاع از مردم فلسطین ما در حقیقت از اسلام حمایت می کنیم و امیدواریم به زودی دایره قدرت پوشالی استکبار شکسته شود.

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: روز قدس به مردم فلسطین روحیه داد حزب الله لبنان شکل گرفت و خاری در چشم دشمنان شد و نیروهای مقاومت تحت حمایت ایران قرار گرفتند و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

,

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت وحشت را در دل دشمنان انداختند در حالی که غالب کشورهای عربی تسلیم شدند و در آینده به زباله دانی تاریخ خواهند پیوست.

,

حجت الاسلام جعفری گفت: قدرت های استعماری که غده سرطانی را بوجود آوردند خودشان امنیتی ندارند و باید همواره مسلح باشند.

,

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد در حالی که ملتی صبور، انقلابی و مقاوم داریم اگر مجلس از ملت فاصله گرفت مزاحم مردم می شود در مجلس دهم خون ها به دل مردم رفت گرچه کارهای خوبی هم انجام شد.

,

وی ابراز کرد: مجلس نباید منفعل و ساکت باشد باید تلاش کند تا فشارها کم شود اما همین چهار سال فشارها بر مردم افزون شد و برخی نمایندگان دشمن ملت شدند این مهم باعث شد مجلس از چشم مردم با معرفت بیفتد.

,

خطیب جمعه کوهبنان گفت: انشالله مجلس جدید خوب باشد و شیطان آنان را فریب ندهد تا مشکلات را مرتفع کنند چون مجلس باید ریل گذاری کند تا مشکلات مرتفع شود.

,

 

,

امام جمعه فهرج: ضعف در سیاست مقاومت و عدم ریل گذاری برای پیشرفت کشور از جمله نقاط ضعف مجلس دهم بود

,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به روز جهانی قدس گفت: یکی از مصادیق اصلی احسان در دین اسلام توجه به مظلومان عالم به ویژه مردم بی دفاع فلسطین است و باید تحت هر شرایطی از آنها حمایت و دفاع کرد.

,

وی افزود: سکوت در مقابل به خاک و خون کشیدن مسلمانان به ویژه کودکان و زنان نشانه نظام های سلطه است به طوری که به جنایاتی از این قبیل واکنشی نشان نمی دهند.

,

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به پایان کار مجلس دهم اشاره کرد و ضمن قدردانی از فعالیت های نیکزادی پناه نماینده سابق و آرزوی موفقیت برای نماینده جدید شرق استان گفت: غضنفرآبادی انسانی نخبه و دلسوز است که می تواند برکاتی برای شرق استان به همراه داشته باشد.

,

وی از ضعف در سیاست مقاومت، دفاع در مقابل اهل ظلم و استکبار و عدم ریل گذاری برای پیشرفت کشور به عنوان نقاط ضعف مجلس دهم یاد و بیان کرد: مجلسی می تواند آینده نظام را تضمین کند که در راستای موازین نظام و ارزش های انقلاب حرکت کند تا به مردم کمک کند.

,

امام جمعه فهرج در پایان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب به یک مجلس غیرتمند و پرتوان نیاز داریم تا سرعت پیشرفت کشور چندبرابر شود.

,

 

,

امام جمعه رودبارجنوب: امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست

,

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: امروز به مدد مقاومت و برکت خون پاک شهدای مقاومت اسرائیلی ها جرات کوچکترین غلطی را ندارند و می دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و وحیفا را با خاک یکسان می کند.

,

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر مبارزه فلسطین رنگ‌ و بوی دینی و اسلامی گرفت و امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست.

,

گروهی خاطرنشان کرد: نابودی این غده سرطانی با تقویت مقاومت اسلامی و وحدت اسلامی محقق خواهد شد.

,

 

,

 

,

امام جمعه رابر: روز قدس یوم القدر مسلمانان است/ شهید سلیمانی راهبر مبارزه به جای مذاکره را پیاده کرده

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز قدس تصریح کرد: امروز روز قدس است، یادگار بزرگ امام (رضوان الله تعالی علیه) است.

,

وی افزود: امسال روز قدس در شرایطی برگزار می شود که همه گیری ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسم پرشور در این روز شده است، اما از طرفی محدودیت می تواند موجب تأمل برای برجسته سازی مسئله اصلی فسطین و قدس شود.

,

امام جمعه رابر با بیان اینکه سرزمین فلسطین ریشه در زمین باورها و اعتقادات مسلمانان دارد، گفت: فلسطین طبق آموزه‌های قرآنی بلد مبارکه است که به مدال «بارکنا حوله» نائل آمده است و مهد ادیان آسمانی و پیامبران الهی و ابراهیمی بوده است.

,

امام جمعه رابر افزود : مسجدالاقصی و شهر بیت‌المقدس، سرزمین آرزوها و رؤیاهای بلند مسلمانان جهان در گذشته و حال و آینده است، در گذشته قبله اول مسلمین دنیا بود و محل معراج پیامبر اعظم (ص) و در حال حاضر نیز مهم‌ترین غصه و اولین دغدغه مسلمانان است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: آینده متعلق به اسلام است و سرانجام روزی خواهد آمد که شاهد برپایی بزرگ‌ترین نماز جمعه هستی به امامت مقتدایمان امام زمان و به اقتدای حضرت مسیح و مستضعفان جهان خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: حضرت امام در سال ۵۸ ، مسئله قدس را از یک مسئله فلسطینی و عربی تبدیل به مسئله اول جهان اسلام و بشریت کرد.

,

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: روز جمعه هفته آخر ماه مبارک رمضان که در هم‌جواری شب‌های قدر است به‌عنوان یوم القدر مسلمانان، روز رقم خوردن سرنوشت تقابل اسلام و استکبار با محوریت قدس و فلسطین نام گرفت.

,

امام جمعه رابر مبارزه به جای مذاکره را سیاست اصلی شهید سلیمانی خواند و افزود: سردار سلیمانی راهبرد مبارزه به جای مذاکره را عملا پیاده کرد و با طرح‌های شهید سلیمانی بود که افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم باطل شد و زنگ نابودی اسرائیل پلید و رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه