اخبار داغ

در گفتگو با ائمه جمعه سراسر کشور مطرح شد؛

روز قدس نماد یکپارچگی ملت‎های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

روز قدس نماد یکپارچگی ملت‎های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است
ائمه جمعه سراسر کشور با بیان این که روز قدس پیام‌آور وحدت مسلمانان جهان برای نابودی استکبار جهانی است، تاکید کردند دیگر فضای امنی برای صهیونیست ها در منطقه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس و روز مبارزه با غده سرطانی منطقه(رژیم صهیونیستی)، ائمه جمعه سراسر کشور با بیان این که مسئله فلسطین نباید در اذهان ملت ها به فراموشی سپرده شود بر نزدیک بودن آزادی قدس شریف تاکید کردند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اصفهان

, اصفهان, اصفهان,

حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست/ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند

, حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست/ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند, حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست/ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه مسلمانان توجه به قدس داردد و این مسئله مهم را هیچ گاه فراموش نمی کنند، اظهار کرد: همه دنیا می دانند که اگر روز قدس راهیپمایی نمی کنیم به خاطر مسئله کروناست، مسئله روز قدس برای مسلمانان بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهیپمایی برگزار نمی شود اما محکوم کردن جنایت های اسرائیل، معامله غیرقانونی قرن و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ادامه دارد.

,

وی افزود: فضای مجازی بستر بسیار مهمی است که باید از این بستر مهم برای روز جهانی قدس نهایت استفاده را کرد، حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست.

,

حجت الاسلام رهبر با توضیح اینکه حضرت امام راحل(ره) فرمودند که روز قدس، روز اسلام است و تنها محدود به خاورمیانه نیست بلکه حرف جهان اسلام به شمار می رود، بیان کرد: جمعیت مسلمانان جهان بیش از یک میلیارد است که ان ها بر روی مسئله فلسطین و قدس حرف دارند.

,

وی اضافه کرد: برخی از خود فروخته ها مانند رژیم سعودی در مقابل با این جنایت ها سکوت می کنند، جهان اسلام از مردم فلسطین دفاع و جنایات معامله قرن را بر ملا می کنند.

,

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: روز قدس امسال وضعیت ویژه ای دارد، استکبار جهانی، داعش را در خاورمیانه آورد که اسرئیل بزرگ را در منطقه ایجاد کند، اما خوشبختانه نقشه های آن ها با مقاومت و رشادت های مدافعان حرم نقش بر آب شد.

,

وی اضافه کرد: با این حرکت های جهادی بر نابود کرن داعش هشدار به اسرئیل است که آن ها در این منطقه دیگر جایی ندارند.

,

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با جمع کردن مجاهدان نگذاشت که توطئه امریکایی-عبری- عبری به نتیجه برسد، خاطر نشان کرد: خون های شهدای مقاومت پایدار است و تا زمان حذف رژیم صهیونیستی از منطقه می جوشد.

,

وی اظهار کرد: نهضت جهانی اسلام نقشه های استکبار را نقشه بر آب کرده است؛ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند و آروزی امت مسلمان نابودی این رژیم جنایتکار است.

,

چهارمحال و بختیاری

, چهارمحال و بختیاری, چهارمحال و بختیاری,

نصرت و پیروزی برای جهادگران آزادی قدس، نزدیک است/ فضای مجازی پر شود از مکر مکاران صهیونیست

, نصرت و پیروزی برای جهادگران آزادی قدس، نزدیک است/ فضای مجازی پر شود از مکر مکاران صهیونیست, نصرت و پیروزی برای جهادگران آزادی قدس، نزدیک است/ فضای مجازی پر شود از مکر مکاران صهیونیست,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیام روز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: وحی متعلق به کل بشریت است و برخی از پیامبران جهانی هستند و از آنجایی که همه پیامبران در مسجدالاقصی رفت و آمد داشتند و حریم و حرمت برای آن قائل بودند، این مسجد متعلق به همه مردم دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 وی با بیان اینکه مسجدالاقصی به یک نژاد خاص تعلق ندارد ادامه داد: متاسفانه امروز عده‌ای نژادپرست وارد این مسجد شده‌اند و با ادعای مالکیت بر آن حق کل مردم دنیا را ضایع کرده‌اند، بشریت نباید در مقابل این اقدام سکوت کند بلکه لازم است همه به پا خیزند و اجازه ندهند این مسجد در دست عده‌ای خبیث باقی بماند.
 
امام جمعه شهرکرد بازپس‌گیری مسجدالاقصی را نیازمند یک حرکت جهادی عنوان و تاکید کرد: همه دنیا می‌داند که حقوق فلسطینیان در مسجدالاقصی ضایع شده است و نژادپرستانی که آنجا را اشغال نموده‌اند مردم این سرزمین را آواره و وطن آن‌ها را غصب کرده‌اند.
 
نکونام با اشاره به اینکه امروز فریاد فلسطینیان برای طلب کمک از دنیا، بلند است اضافه کرد: اصول اخلاقی حکم می‌کند که به کمک این ملت مظلوم بشتابیم و اجازه ندهیم بیش از این در حق مردم این کشور مسلمان ظلم شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: خداوند در قرآن فرمودند اگر مسلمانان به وظایف جهادی خود عمل کنند خدا هم به یاری آن‌ها می‌شتابد، انسان‌ها باید این را بدانند که جهاد در راه خداوند تجارتی برای آنان است تجارتی پرسود، ابدی و پایدار که دارای خیر و برکت بسیاری می‌باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه آنچه از وعده‌های خداوند بر می‌آید نشان‌دهنده آن است که نصرت و پیروزی برای جهادگران در راه آزادی قدس نزدیک است افزود: امروز راهپیمایی در فضای حقیقی ممکن نیست اما باید در فضای مجازی تا می‌توانیم از نفرتمان به اسرائیلی‌ها و مهر و محبتمان به فلسطینی‌ها پر کنیم و این فضا را مملو کنیم از اسنادی که مکر مکاران صهیونیست را آشکار می‌کند.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن به شدت از ملت‌های با ایمان و آزاده می‌ترسد ادامه داد: برای مقاومت در مقابل زورگویان جهان باید بدانیم این افراد ترسوهایی بیش نیستند و از پشت چهاردیواری‌های پوشالی خود اقدام به تهدید و عربده‌کشی می‌کنند درحالی که در جنگ‌های رودررو هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این موضوع در بحث ناو آمریکایی گرفتار در دست رزمندگان ایرانی به خوبی قابل مشاهده بود.
 
نکونام با اشاره به اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم بیان داشت: به مومنان و روزه‌دارانی که از ماه ذخیره و توشه فراهم داشتند توصیه می‌کنم برای حفظ این دستاوردها بعد از این ماه مبارک هم تلاش کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه با اشاره به صفحات پایانی دعای ابوحمزه ثمالی، خاطرنشان کرد: در این دعا از خدا می‌خواهیم که از ریا و خودنمایی دور باشیم و خلوص در بندگی خداوند را از درگاهش خواستاریم.
 
وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان به ما یاد داد قانع زندگی کنیم و بخل، ترس، قصاوت قلب و.. را از خود دورکنیم و لازم است مراقبت‌های بعدی نیز صورت گیرد تا دوباره خصوصیات بد به سراغمان نیاید.
 
نکونام با اشاره به نزدیکی به ایام عید سعید فطر تاکید کرد: عید به معنی فرمان آزادی برای خورد و خوراک و انجام برخی از کارها نیست، بلکه این عید برای پاداش است و تکبیرهای این نماز نیز برای تشکر از خدا می‌باشند.
 
وی یادآور شد: امسال از برگزاری نماز عید باشکوه محرومیم اما باید توجه داشته باشیم که زکات واجب این روز را از یاد نبریم، بهتر است زکات فطره اول وقت و پیش از اقامه نماز پرداخت شود و اگر مردم افراد نیازمندی را می‌شناسند آن‌ها را در اولویت قرار دهند در غیر این صورت به‌صورت متمرکز پرداخت شود، مبلغ این زکات بنابر فرموده مقام معظم رهبری برای هر نفر 10 هزار تومان است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان کار مجلس دهم و آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: مجلس قبل تمام شد و کارنامه‌ای از اقدامات آن‌ها به جای ماند که قضاوت خوب و بد آن با مردم و تاریخ است، نمایندگان سابق بدانند اقدامات آن‌ها در اذهان مردم مانده است.
 
نکونام یادآور شد: آن‌هایی که می‌خواهند در مسند مجلس یازدهم قرار بگیرند باید از گذشتگان درس بگیرند و خدمت به مردم، نظام و محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهند، چهارمحال و بختیاری گودال‌های بزرگ از محرومیت دارد و باید تلاش شود که این گودال‌ها از خدمت پر شود.
 
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: برای از بین بردن تبعیض‌ها باید نمایندگان مجلس هم‌دل و هم‌کاسه باشند تا بتوانند به استان خدمت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

خراسان رضوی

, خراسان رضوی, خراسان رضوی,

در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم

, در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم, در روز قدس بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: روز قدس را گرامی می‌داریم و به روح امام عزیز، مبتکر روز قدس و شهیدان مقدسی که در تلاش برای آزادی قدس جان خود را از دست دادند درود می‌فرستیم و برای رهبر عزیز آرزوی سلامت و برای پیروزی امت اسلام دست به دعا برمی‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: روز قدس امسال واقعاً ویژه بود، علی‌رغم اینکه اجتماع و اجتماعات ممکن نبود امام شعائر و اهداف روز قدس به نحو احسن و بلکه فراتر از مرزها دنبال شد.

,

یعقوبی ادامه داد: امسال بهتر و هماهنگ‌تر توانستیم با مردم دنیا حرف بزنیم و صحبت‌ها و فرمایشات رهبر به جهانیان بهتر انتقال یافت، امسال رهبر انقلاب با اشاره به تأسیس ظالمانه این رژیم کودک کش و تشریح مقاصد بانیان این رژیم، اهداف آن ها را برملا کردند و طرح بسیار خوبی برای نجات ملت فلسطین برای دنیایی که دنبال، عدالت، دموکراسی و آزادی است ارائه دادند، هرچند این طرح بیش از دو دهه است که توسط ایران مطرح‌شده است ولی بازهم مورد تأکید قرار گرفت و مشخص شد تنها راه همان طرح ایران است.

,

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: فلسطین برای فلسطینیان است و باید صهیونیست‌هایی که از سراسر دنیا به آنجا آورده شده‌اند از این سرزمین بیرون بروند و مردم فلسطین از هر نژاد و مذهب در آنجا حکومت تشکیل دهند.

,

وی عنوان داشت: دموکراسی که عقل و عقلای عالم آن را تأیید می‌کنند باید در فلسطین اتفاق بیافتد و امیدواریم مردم مسلمان و جهانیان و خصوصاً فلسطینیان که هنوز امیدوار به مذاکره هستند بیدار شوند و به جرگه مبارزین ملحق شود و همه امکانات فلسطین را در اختیار جهاد و جهادگران قرار دهند و دنیای اسلام دست فلسطین را پر نگهدارند و این مردم پشتوانه قوی برای مبارزه داشته باشند که این کار انجام خواهد شد.

,

یعقوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال به برکت خون شهیدان سرفراز ما خاصه شهید قاسم سلیمانی، سال موفقیت‌های درخشان برای امت فلسطین باشد.

,

امام‌جمعه نیشابور تصریح کرد: سردار سلیمانی از ویژگی‌هایش این بود که نیروهای مقاومت از ملیت‌های مختلف را در کنار هم سازمان‌دهی کرد و برای اهداف بلند دنیای اسلام که نابودی اسرائیل و زیرساخت تمدن اسلامی بود ساماندهی کرد به همین دلیل رهبر انقلاب در روز قدس که روز نجات اسلام است از این سردار بزرگ یاد ویژه‌ای کردند و امیدواریم راه این سردار بزرگ توسط جوانان امت اسلامی ادامه داشته باشد.

,

مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است

, مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است, مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد برزو، امام‌جمعه خرو در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه به‌روز قدس گفت: روز جهانی قدس یکی از بزرگ‌ترین ابتکارات امام خمینی (ره) بود که هر ساله از زمان اعلام این مطلب در کشور ما و بسیاری از کشورهای دنیا این روز را گرامی می‌داشتند اما امسال به دلیل شیوع کرونا نوع دیگری روز قدس را گرامی داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در سخنرانی رهبر انقلاب به نکات بسیار مهمی اشاره شد، به فراموشی نسپردن فلسطین شاید نکته اول صحبت‌های ایشان بود و تأکید کردند که هیچ جنایتی با این حجم و شدت در طول تاریخ معاصر وجود نداشته است و نحوه شکل‌گیری این رژیم را برای جوانان شرح دادند.

,

برزو افزود: پیروزی انقلاب نقطه عطف اتفاق‌های فلسطین است و مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است و آزادسازی فلسطین از بحر تا نحل هدف است و باید مواظب باشیم که از دولت‌های غربی و مجامع به‌اصطلاح جهانی پرهیز کرد.

,

وی افزود: سیاست اسرائیل و استکبار کشاندن جنگ‌ها به پشت مرزهای این کشور است و این سیاست را امروز می‌بینیم که هدفش مشغولی جنبش‌های اسلامی و ایجاد فرصت برای تحول در این رژیم منحوس است.

,

امام جمعه خرو افزود: باید مواظب عادی شدن روابط برخی کشورها با این رژیم کودک کش باشیم و رهبر انقلاب تمثیل زیبایی بیان فرمودند و این رژیم را با کرونا مقایسه کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: تداوم مبارزه و سامان بخشیدن به نیروهای فلسطین هدف بعدی است که ما به آن‌ها کمک کردیم و موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی به هم زدیم و امروز جوانان حزب‌الله دست پیروز هستند و راه‌حل نهایی و تنها راه‌حل را همه‌پرسی است.

,

روند اضمحلال اسرائیل رشد سریع خواهد داشت

, روند اضمحلال اسرائیل رشد سریع خواهد داشت, روند اضمحلال اسرائیل رشد سریع خواهد داشت,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد غلامی، امام‌جمعه گلبهار در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه به‌روز قدس گفت: امروز روز جهانی قدسی متفاوت داشتیم که در آن راهپیمایی به‌صورت مرسوم نبود ولی هیچ‌چیز از اهمیت و ارزش این روز کم نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز روز قدسی را داشتیم که پنج شناور نفتی ایران به سمت ونزوئلا در حال حرکت است و برای اولین بار نیروهای آمریکایی اعلام کردند که حریم شناورهای آن‌ها از دو هزار و 500 متری به 100 متر کاهش یافته و این یعنی آن‌ها جرئت مبارزه ندارند، امروز روز قدسی را داشتیم که ماهواره نور در مدار قرار گرفته و از این پرتاب ماهواره هیچ کس از دولت‌های غربی مطلع نشدند و ضربه مهلک تیم اطلاعاتی کشور به دشمن بود که پس از قرار گرفتن در مدار متوجه شدند.

,

وی افزود: به همین دلیل بیانات رهبری راجع به محو شدنی بودن اسرائیل را تأکید می‌کنم، برخی اتفاق‌هایی که این روزها میافتد، چندین سال قبل برای ما متصور نبود و می‌گفتیم شاید 100 سال دیگر اتفاق بیافتد اما امروز یک واقعیت است و محقق شده است.

,

امام‌جمعه گلبهار خاطرنشان کرد: امروز ایران با فضا ارتباط دارد و اسرائیل را مجبور کردیم در جنگ 48 ساعته آتش‌بس کنند، تاکنون همه حمله‌ها از سمت اسرائیل بوده است ولی الآن باید منتظر باشند که حملات مقاومت شروع شود و هنوز مقاومت در مقام دفاع بوده است و فقط حمله را دفع می‌کردند ولی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که اسرائیل جرئت حمله ندارد و به‌زودی حملات برای آزادسازی قدس اتفاق خواهد افتاد.

,

غلامی عنوان داشت: نماینده سید حسن نصرالله در سر قبر حاج قاسم سلیمانی گفت که سید حسن نصرالله او را فرستاده که بگوید که وقتی به زیارت مزار حاج قاسم خواهد آمد که اسرائیل را نابود کرده باشد، این صحبت‌ها به دلیل اشراف وضعیت موجود است.

,

امام‌جمعه گلبهار افزود: اتفاق‌های اضمحلال اسرائیل خیلی سریع شروع شده است و به سرعت رشد خواهد کرد و به سرعت اسرائیل را نابود خواهد کرد و به‌زودی نماز در قدس خواهیم خواند.

,

وی عنوان داشت: سردار سلیمانی یک مکتب است و این مکتب تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت و سلیمانی‌ها پرورش خواهند یافت و اعضای این مکتب از همه وجود خودشان جان‌فشانی خواهند کرد.

,

حمایت از آرمان‌های قدس شریف در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست

, حمایت از آرمان‌های قدس شریف در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست, حمایت از آرمان‌های قدس شریف در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا زارعی، امام‌جمعه اسحاق‌آباد با اشاره به روز قدس در گفت و گو با صبح توس گفت: روز قدس به فرموده امام بزرگوار روز اسلام و روز مبارزه با غده سرطانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: روز قدس بستر و ظرفیتی برای مبارزه با توطئه‌های بین‌المللی و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و جا دارد در همه دنیا از این ظرفیت ایجادشده توسط رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) در راه همگرایی بیشتر در مبارزه با استکبار و دفاع از ارزش‌های اسلامی و مظلوم و برقراری صلح و انسانیت تلاش کنند.

,

زارعی تصریح کرد: صحبت‌های رهبر انقلاب راهگشا بود و این صحبت‌ها گویای این مسئله بود که حمایت از آرمان‌های قدس شریف و فلسطین و مبارزه با ظالم در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست حتی اگر در شرایطی باشیم که نمی‌توانیم تجمع کنیم.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد عنوان داشت: قطعاً روحیه پایبندی به قدس و حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم منحوس اسرائیل در این جمعه آخر ماه مبارک رمضان که شهید عزیز قدس یعنی سردار سلیمانی در بین ما نیست در دل‌های مردم عزیز ما و ملت‌های جهان رو به افزایش است.

,

وی ادامه داد: قطره‌قطره خون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در رگ‌های جبهه اسلامی و جبهه مقاومت جریان بیشتری دارد و انشاء الله توطئه‌های استکبار و رژیم منحوس اسرائیل و پادوان آن‌ها در فتنه‌ها و آشوب‌های آن‌ها مخصوصاً در طرح معامله قرن رو به زوال و نابودی است.

,

زارعی خاطر نشان کرد: صحبت‌های امروز رهبری نقشه راه برای مردم و کشورهای اسلامی در راه مبارزه با اسرائیل و کمک به فلسطین بود و امیدواریم با تقویت جبهه مقاومت که روز به روز پیشرفت دارد، شاهد ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل باشم.

,

فارس

, فارس, فارس,

هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نمی کنیم

, هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نمی کنیم, هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نمی کنیم,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شیرازه، شیخ مصطفی نوری امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار در خصوص رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به خبرنگار ما گفت: ابتدا از طرف خود و همکارانم در نماز جمعه و جماعات منطقه گله‌دار از نیروهای جان‌برکف سفید پوش بهداشت تشکر و قدردانی می کنم و همچنین شهادت جمعی از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده‌های محترم و معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار افزود: مسجدالاقصی (قدس) مکانی است مقدس و دیاری پر خیروبرکت و سرزمینی که خداوند در بدو آفرینش تاکنون این مکان را خجسته و گرامی دانسته و موردتوجه  ایزد متعال بوده است و از خبرسازترین اماکن در طول تاریخ و شاهد صحنه‌هایی سنگین و نبرد و پیکارهای جنگجویانه بوده است.

,

شیخ مصطفی نوری با بیان اینکه این مکان مقدس هجرت‌ها و کوچ‌ها به خود دیده است،اظهار نمود: پیامبران بسیاری در آن سرزمین چشم به جهان گشوده‌اند، بارها حاملان وحی الهی در آن سرزمین پربرکت فرود آمده‌اند و قدس اولین قبله‌گاه و سومین حرم خدا، طرف دیگر اسرا و معراج نبی خدا محمد بن عبدالله صلی‌الله علیه و علی اله و سلم است که از آنجا به آسمان صعود کرد و پیام وحی الهی را دریافت کردند، قدس هم‌اکنون هفتادودو سال است که در قبضه یهود و صهیونیسم غاصب است با دسیسه‌ها و توطئه‌های استعمارگران پیر، یهود و صهیونیسم را به آن مسلط هستند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم فلسطین و آزادی نهایی قدس طی یک فرمان تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند و این روز به نماد مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شد که ایران اسلامی و تمام مسلمانان دنیا در این روز خشم و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

نوری افزود: قبل از سال۵۷ مسئله فلسطین و مردم این کشور کاملا فراموش شده بود اما فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) روحی دوباره در این کالبد خشکیده دمید و به جهان اسلام امیدی دیگر داد.

 امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار روز قدس را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: ملت شریف ایران هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نکرده، نه زیر آتش توپخانه دشمنانش در ۸ سال دفاع مقدس و نه در شرایط سخت قرنطینه کرونایی امروز و با توجه به مشکلاتی که در اثر کرونا به وجود آمده در فضای مجازی انزجار و خشم خود را از صهونیسم کودک کش اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد همبستگی و مایه ی اتحاد و بیداری میان مسلمانان است، خاطرنشان ساخت: امروز برخی از سران کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در قالب طرح معامله قرن در پی عادی‌سازی روابط خود با رژیم خون‌آشام صهیونیستی هستند، این کشورها بدانند که سازش و نرمش در مقابل دشمن، امنیت، آسایش و رفاه به ارمغان نخواهد آورد، و قدس به جایگاه خود بازخواهد گشت و صهیونیسم‌ها از این سرزمین رانده خواهند شد.  

نوری تصریح کرد: امروز تمامی مسلمانان جهان شرعا موظفند از راه هایی که مهیا است و در اختیار دارند انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را اعلام کنند.

شیخ مصطفی نوری در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از خدای متعال می‌خواهیم که شر این ویروس از سر بندگان خدا دفع  شود و دعا سلامتی برای همه بیماران و طول عمر برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری  ایران اسلامی رادارم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

کردستان

, کردستان, کردستان,

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است

, عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است, عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان این نکته که امسال روز قدس فقط در شهرهای دارای وضعیت سفید از لحاظ شیوع کرونا برگزار می‌شود, اظهار کرد: نباید از اهمیت روز قدس غافل شویم و از ظرفیت‌های دیگری برای برپایی این روز بزرگ استفاده کنیم روز قدس روز فریاد است و فریادها  تعطیل نشدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
وی حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه رمضان را یک ارزش عنوان کرد و افزود: اینکه ملت ایران در شیوع ویروس کرونا فلسطین را فراموش نمی‌کند، خشم مستکبران را برانگیخته است، این روز بزرگ نباید فراموش شود چرا که مردم مظلوم فلسطین از سلطه و جنایت رژیم صهیونیستی آزاد خواهد شد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی سالهاست پرچمدار مبارزه برای آزادی فلسطین است اضافه کرد: پس از قرارداد ننگین کمپ دیوید میان مصر و اسرائیل، جمهوری اسلامی ایران با اعلام روز جهانی قدس امیدها را در دل مسلمانان زنده کرد و روز قدس بیانگر آن است که تنها راه رسیدن به آرامش، عزت و امنیت در هر شرایطی مقاومت است نه سازش و باج دادن و تجربه های تاریخی هم نشان داده که هزینه سازش بسیار بیشتر از هزینه های مقاومت و استقلال است.
,
وی با بیان این که حقوق ملت فلسطین قابل مذاکره نیست عنوان کرد: دشمنان در راس آن آمریکا و اسرائیل با نقشه های شوم خود در پی از  بین بردن حقوق مردم فلسطین است طرح آمریکایی معامله قرن از جانب رئیس جمهور آمریکا از جمله برنامه‌هایی بود، که قدس را به رژیم صهیونیستی تقدیم و نیروهای مقاومت از مبارزه و آوارگان فلسطین را از حق بازگشت به کشورشان منع می کرد که بسیاری از کشورها و شخصیت ها، مقام های سیاسی و دینی در سراسر جهان به ویژه مسلمانان این طرح را محکوم کردند.
,
 
,
وی در پایان با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد نخواهد دید گفت :امید من بر این است که  اظهارات رهبری حتی زودتر از تاریخ مقرر اتفاق بیفتد و این خون آشامان و جلادان ریشه کن و قدس آزاد شود و مردم فلسطین از دست این ظالمان ، منفور تاریخ خلاص شوند
,
 
,
رژیم غاصب صهیونیستی در سراشیبی افول قرار دارد/ مطالبه گری نابودی اسرائیل در فضای مجازی 
, رژیم غاصب صهیونیستی در سراشیبی افول قرار دارد/ مطالبه گری نابودی اسرائیل در فضای مجازی ,
 
,
امام جمعه قروه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: یکی از ابتکارات حضرت امام راحل اعلام جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس بود.
,
امام جمعه قروه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: یکی از ابتکارات حضرت امام راحل اعلام جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس بود.
,

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: به اعتراف تمام سیاستمداران و استراتژیست های دنیا همین اقدام حضرت امام مهمترین ضربه را بر پیکره صهیونیست جهانی وارد کرد و منویات حضرت امام در سراسر دنیا توسط تمام گروه های آزادی خواه مسلمان و غیر مسلمان جدی گرفته شد و این مهمترین کابوسی است که هر ساله رژیم غاصب صهیونیستی با آن دست و پنجه نرم می کند.

وی ادامه داد: امسال سال متفاوتی است و به دلیل شیوع ویروس کرونا باید این مطالبه گری در فضای مجازی جدی گرفته شود.

به گفته حجت الاسلام رستمی قلب مردم سرشار از تنفر نسبت به اسرائیل و رژیم صهیونیستی است و مسیر و روش ما همان راه اول انقلاب است و اسرائیل به سال های پایانی عمر خود نزدیک شده است .

تدبیر امام (ره) در نامگذاری روز قدس استفاده از ظرفیت ملل اسلامی بود

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بیان داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف نامگذاری شد.

وی افزود: قدس شریف قبله اول مسلمین و محل هبوط انبیای الهی و معراج پیامبر اکرم اسلام و بعنوان سرزمین مقدس در قلب هر مسلمان آزاده ای جا دارد.

ماموستا محمدی گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط بنیانگدار انقلاب اسلامی در جهت استفاده از ظرفیت های مسلمانان و کشورهای اسلامی و بسیج همگانی امت اسلامی برای آزادسازی قدس شریف وسرزمین های فلسطین اشغالی بوده و استفاده از این ظرفیت بالا در باز پس گیری این سرزمین ها و تقویت عزت مردم مظلوم فلسطین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه دهگلان گفت: راهپیمایی روز قدس از سال ۵۸ تاکنون در ایران اسلامی و سایر کشورها هر ساله با شور و نشاط بسیاری برگزار شده که امسال متاسفانه بخاطر انتشار ویروس کرونا و درگیری جامعه اسلامی و سایر کشورها جهت مقابله با این ویروس سبب شده که نتوانیم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنیم که متأسفانه رژیم نامشروع صهیونیسم نیز از این موضوع در جامعه جهانی و افکار عمومی و رسانه ای سوء استفاده نموده و شاهد تصرف و غصب بیشتر سرزمین های الخلیل در این ایام هستیم که ان شاءالله با استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای و محکومیت این اقدامات ظالمانه شاهد افول و ویرانی این غده سرطانی و قدرتمندی و استقلال بیشتر ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و این وعده الهی را فراموش نخواهیم کرد که اراده خداوند در کمک و نصرت مومنین خواهد بود.

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: به اعتراف تمام سیاستمداران و استراتژیست های دنیا همین اقدام حضرت امام مهمترین ضربه را بر پیکره صهیونیست جهانی وارد کرد و منویات حضرت امام در سراسر دنیا توسط تمام گروه های آزادی خواه مسلمان و غیر مسلمان جدی گرفته شد و این مهمترین کابوسی است که هر ساله رژیم غاصب صهیونیستی با آن دست و پنجه نرم می کند.

وی ادامه داد: امسال سال متفاوتی است و به دلیل شیوع ویروس کرونا باید این مطالبه گری در فضای مجازی جدی گرفته شود.

به گفته حجت الاسلام رستمی قلب مردم سرشار از تنفر نسبت به اسرائیل و رژیم صهیونیستی است و مسیر و روش ما همان راه اول انقلاب است و اسرائیل به سال های پایانی عمر خود نزدیک شده است .

تدبیر امام (ره) در نامگذاری روز قدس استفاده از ظرفیت ملل اسلامی بود

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بیان داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف نامگذاری شد.

وی افزود: قدس شریف قبله اول مسلمین و محل هبوط انبیای الهی و معراج پیامبر اکرم اسلام و بعنوان سرزمین مقدس در قلب هر مسلمان آزاده ای جا دارد.

ماموستا محمدی گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط بنیانگدار انقلاب اسلامی در جهت استفاده از ظرفیت های مسلمانان و کشورهای اسلامی و بسیج همگانی امت اسلامی برای آزادسازی قدس شریف وسرزمین های فلسطین اشغالی بوده و استفاده از این ظرفیت بالا در باز پس گیری این سرزمین ها و تقویت عزت مردم مظلوم فلسطین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه دهگلان گفت: راهپیمایی روز قدس از سال ۵۸ تاکنون در ایران اسلامی و سایر کشورها هر ساله با شور و نشاط بسیاری برگزار شده که امسال متاسفانه بخاطر انتشار ویروس کرونا و درگیری جامعه اسلامی و سایر کشورها جهت مقابله با این ویروس سبب شده که نتوانیم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنیم که متأسفانه رژیم نامشروع صهیونیسم نیز از این موضوع در جامعه جهانی و افکار عمومی و رسانه ای سوء استفاده نموده و شاهد تصرف و غصب بیشتر سرزمین های الخلیل در این ایام هستیم که ان شاءالله با استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای و محکومیت این اقدامات ظالمانه شاهد افول و ویرانی این غده سرطانی و قدرتمندی و استقلال بیشتر ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و این وعده الهی را فراموش نخواهیم کرد که اراده خداوند در کمک و نصرت مومنین خواهد بود.

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: به اعتراف تمام سیاستمداران و استراتژیست های دنیا همین اقدام حضرت امام مهمترین ضربه را بر پیکره صهیونیست جهانی وارد کرد و منویات حضرت امام در سراسر دنیا توسط تمام گروه های آزادی خواه مسلمان و غیر مسلمان جدی گرفته شد و این مهمترین کابوسی است که هر ساله رژیم غاصب صهیونیستی با آن دست و پنجه نرم می کند.

,

وی ادامه داد: امسال سال متفاوتی است و به دلیل شیوع ویروس کرونا باید این مطالبه گری در فضای مجازی جدی گرفته شود.

,

به گفته حجت الاسلام رستمی قلب مردم سرشار از تنفر نسبت به اسرائیل و رژیم صهیونیستی است و مسیر و روش ما همان راه اول انقلاب است و اسرائیل به سال های پایانی عمر خود نزدیک شده است .

,

تدبیر امام (ره) در نامگذاری روز قدس استفاده از ظرفیت ملل اسلامی بود

, تدبیر امام (ره) در نامگذاری روز قدس استفاده از ظرفیت ملل اسلامی بود,

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بیان داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف نامگذاری شد.

وی افزود: قدس شریف قبله اول مسلمین و محل هبوط انبیای الهی و معراج پیامبر اکرم اسلام و بعنوان سرزمین مقدس در قلب هر مسلمان آزاده ای جا دارد.

ماموستا محمدی گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط بنیانگدار انقلاب اسلامی در جهت استفاده از ظرفیت های مسلمانان و کشورهای اسلامی و بسیج همگانی امت اسلامی برای آزادسازی قدس شریف وسرزمین های فلسطین اشغالی بوده و استفاده از این ظرفیت بالا در باز پس گیری این سرزمین ها و تقویت عزت مردم مظلوم فلسطین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه دهگلان گفت: راهپیمایی روز قدس از سال ۵۸ تاکنون در ایران اسلامی و سایر کشورها هر ساله با شور و نشاط بسیاری برگزار شده که امسال متاسفانه بخاطر انتشار ویروس کرونا و درگیری جامعه اسلامی و سایر کشورها جهت مقابله با این ویروس سبب شده که نتوانیم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنیم که متأسفانه رژیم نامشروع صهیونیسم نیز از این موضوع در جامعه جهانی و افکار عمومی و رسانه ای سوء استفاده نموده و شاهد تصرف و غصب بیشتر سرزمین های الخلیل در این ایام هستیم که ان شاءالله با استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای و محکومیت این اقدامات ظالمانه شاهد افول و ویرانی این غده سرطانی و قدرتمندی و استقلال بیشتر ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و این وعده الهی را فراموش نخواهیم کرد که اراده خداوند در کمک و نصرت مومنین خواهد بود.

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بیان داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف نامگذاری شد.

,

وی افزود: قدس شریف قبله اول مسلمین و محل هبوط انبیای الهی و معراج پیامبر اکرم اسلام و بعنوان سرزمین مقدس در قلب هر مسلمان آزاده ای جا دارد.

,

ماموستا محمدی گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط بنیانگدار انقلاب اسلامی در جهت استفاده از ظرفیت های مسلمانان و کشورهای اسلامی و بسیج همگانی امت اسلامی برای آزادسازی قدس شریف وسرزمین های فلسطین اشغالی بوده و استفاده از این ظرفیت بالا در باز پس گیری این سرزمین ها و تقویت عزت مردم مظلوم فلسطین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

,

امام جمعه دهگلان گفت: راهپیمایی روز قدس از سال ۵۸ تاکنون در ایران اسلامی و سایر کشورها هر ساله با شور و نشاط بسیاری برگزار شده که امسال متاسفانه بخاطر انتشار ویروس کرونا و درگیری جامعه اسلامی و سایر کشورها جهت مقابله با این ویروس سبب شده که نتوانیم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنیم که متأسفانه رژیم نامشروع صهیونیسم نیز از این موضوع در جامعه جهانی و افکار عمومی و رسانه ای سوء استفاده نموده و شاهد تصرف و غصب بیشتر سرزمین های الخلیل در این ایام هستیم که ان شاءالله با استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای و محکومیت این اقدامات ظالمانه شاهد افول و ویرانی این غده سرطانی و قدرتمندی و استقلال بیشتر ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و این وعده الهی را فراموش نخواهیم کرد که اراده خداوند در کمک و نصرت مومنین خواهد بود.

,

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است

, عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است,

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

,

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

,

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

,

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

,

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

,

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

,

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

,

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

,

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

, روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است,

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

,

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

,

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

,

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

,

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

,

امام جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

,

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

,

آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد

, آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد,

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: چند دهه از نامگذاری روز قدس گذشته است، از آن روزی که امام خمینی(ره) یک روز سال را برای مسلمانان تعیین کرد تا هیچ کس یادش نرود که فلسطین باید از دست رژیم اشغالگر قدس آزاد شود.

,

وی افزود: آرمان رهایی قدس شیعه و سنی ندارد، مسئله فلسطین درد امت اسلام است.

,

ماموستا محمدی مسئله فلسطین را مسئله محوری دنیای اسلام برشمرد و افزود: قدس شریف شاهراه وصل به عرش اعلا و محل معراج نبی مکرم اسلام(ص) است. بنا به حدیث معروف (لاتُشَدُّ الرِّحَالُ إِلَّا إِلَى ثَلاثَةِ مَسَاجِد: المَسْجِدِ الحَرَام وَمَسْجِدِی هَذَا وَالمَسْجِدِ الأَقْصَى) سومین مسجد محترم شمرده‌شده در نگاه حضرت رسول است.

,

 وی علت اصلی طولانی شدن اشغال فلسطین را بی‌اعتنایی حکام فاسد کشورهای عربی به ‌تبعیت از اربابان استعمارگر خود دانست و تأکید کرد: اگر مسلمانان متحد باشند، حتی بدون سلاح و به‌قول امام خمینی(ره) هر کدام با یک سطل آب می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند. جنگ‌های نیابتی استکبار در منطقه بعد از بیداری اسلامی خود شاهدی بر اهمیت مسئله فلسطین در اتحاد امت و تقویت مقاومت اسلامی است.

,

این عالم اهل سنت تصریح کرد: متأسفانه حکومت‌های منطقه نه‌تنها از فلسطین و کشورهای حامی آن پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند. دلیل این بی‌تفاوتی‌شان نسبت به سرنوشت امت اسلامی هم چیزی جز حفظ قدرت، سلطنت و پادشاهی خودبوده

,

 ماموستا محمدی اظهار داشت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت است، فریادی بی‌کران از مظلومیت در قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

,

وی افزود: روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردم جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند غفلت نکنند. ایشان در پیامی سرنوشت‌ساز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

,

امام جمعه سابق شهرستان های قروه ودهگلان افزود: ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری روز قدس در این ماه نشان دهنده این است که قدس متعلق به دنیای اسلام و مسلمانان است.

,

وی تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب از وحدت و راهپیمایی امت اسلامی در این روز به رعب و وحشت می‌افتند و این امر مستلزم این است که به‌فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه داشته باشیم تا اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شود.

,

ماموستا محمدی یادآورشد: بین مسلمانان، جایگاه فلسطین و قدس یک جایگاه ویژه و به‌عنوان مقدس‌ترین مکان بعد از بیت الحرام است. پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) اغلب در آن بلاد بودند و این مکان جایگاه رفیعی در قلوب مسلمین دارد و هر مسلمانی آرزومند است تا در این مکان مقدس دو رکعت نماز به جا آورد.

,
کرمان
,
کرمان
,
کرمان
,
کرمان
,
کرمان
, کرمان, کرمان,

فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است/ ضعف در سیاست مقاومت از نقاط ضعف مجلس دهم بود

, فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است/ ضعف در سیاست مقاومت از نقاط ضعف مجلس دهم بود, فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است/ ضعف در سیاست مقاومت از نقاط ضعف مجلس دهم بود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان بعد از چند هفته از شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی نماز جمعه در شهرهای ایران شده بود؛ با سفید شدن وضعیت برخی از شهرستانها مجددا این آیین مقدس در استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

امام جمعه ریگان: سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک سوق داد

,

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد و روز جهانی قدس اسناد کارآمدی گفتمان مقاومت است که به امضای امام راحل عظیم الشان به ثبت جهانی رسید.

,

وی افزود: مقاومت در برابر رژیم بعث عراق به پشتوانه ۸۰ کشور و مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی به پشتوانه آمریکا و اذنابش؛ متعلق به همه نسل ها و در همه زمانها گره گشا بوده و خواهد بود.

,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر سردار دلها در دانشگاه تهران سردار سلیمانی را شهید قدس نامید زیرا سردار سلیمانی راهبرد دفاع را تبدیل به راهبرد هجوم کرد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد و برای تسلیح کرانه غربی رود اردن همت کرد.

,

وی افزود: روز قدس امسال یک ویژگی خاصی دارد و از آنجا که سلامتی مردم برای نظام قابل اهمیت است؛ در این ایام ویروس کرونا منجر به تعطیلی راهپیمایی روز قدس شده است و  و حال که از راهپیمایی روز قدس محرومیم این محرومیت را با سخنران ویژه روز قدس امام امت اسلام حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی جبران کردیم.

,

رنجبر نژاد ماهانی در خاتمه گفت: قطعا رهنمودها و بشارت‌های معظم له برای امت اسلام مشعل هدایت و هشدار برای جبهه استکبار و فضل نوینی در بزرگداشت روز جهانی قدس خواهد بود و افق های امید بخش و نوینی را فرا روی مسلمین جهان خواهد گشود.

,

امام جمعه آسمینون: فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است

,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه ۲خرداد۱۳۹۹ گفت: روز قدس ،نماد اتحاد امت اسلامی و ملت آزاده دنیا در مقابل دشمن مشترک صهیونیستی است.

,

وی با گرامیداشت روز قدس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله قدس افزود: قضیه فلسطین، یکی از لکه‌های ننگ بزرگِ تاریخ معاصر است؛ چون در این قضیه، یک ملت را از کشور خودش بیرون کردند و سال‌ها است که بعضی‌ها می‌خواهند این‌طور وانمود کنند که چرا مسأله فلسطین را بحث می‌کنید؟ این مسأله خاتمه یافته است! اما ملت انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده دنیا، در روز قدس اعلام می‌کنند که مسأله فلسطین به هیچ وجه خاتمه یافته نیست لذا
روز قدس، نماد اتحاد امت اسلامی و ملت آزاده دنیا در مقابل دشمن مشترک صهیونیستی است.

,
,

رضا احمدی نیک تاکید کرد: از هدف‏ های استکبار و صهیونیزم جهانی این است که نام فلسطین به دست فراموشی سپرده شود؛ کاری کنند که اصلاً فراموش شود که چنین چیزی وجود داشت؛ اما ملت انقلابی ایران و ملت‏های آزاده جهان نمی‏ گذارند؛ روز قدس نمی‏ گذارد.

,

احمدی نیک ابراز کرد: امروز روز جهانی قدس است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور مجال برگزاری راهپیمایی نشد و امروز شاهد سخنرانی مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص مسئله قدس هستیم که قطعا برای آینده مسیر جهان اسلام در خصوص قدس شریف راهگشا خواهد شد لذا مسئله فلسطین و قدس عزیز همچنان مسئله تمام جهان اسلام و اولویت اول جهان اسلام است .

,

امام جمعه آسمینون نودژ مطرح کرد: این اولین روز قدس است که بدون حضور ظاهری “شهید قدس” حاج قاسم سلیمانی برگزار می‏ شود ولی امروز روز تجدید پیمان و عهد با شهید قدس است و اعلام می کنیم که فتح قدس خون بهای شهید سلیمانی است؛ البته که همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شهید سلیمانی مطرح کردند تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت ، مبارزه و جهاد است چرا که آزادی قدس فریادی فراتر از یک روز است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

,

امام جمعه فاریاب: گرامیداشت روز قدس ویروس کووید۱۹۴۸ را نابود خواهد کرد

,

خطیب نمازجمعه فاریاب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد ابراز کرد: سوم خرداد موهبت الهی بودکه خداوند شامل حال کشورمان کرد و به فرموده امام(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

حجت الاسلام رفیعی عید سعید فطر را تبریک گفت و اعلام کرد: نماز عید هم با مراعات کامل پروتکل های بهداشتی در جوار گلزارشهدا اقامه خواهد شد.

,

وی در ادامه گفت :خواستار کمک های مومنانه و رزمایش مواسات هستیم و دست نیاز به سوی خیرین دراز می کنیم.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب اظهار کرد : قضیه فلسطین یکی از لکه های ننگ بزرگ تاریخ معاصر است که یک ملت را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند ویک قوم دیگر را از سراسر دنیا به آنجا فرا خواندند.

,

وی گفت: استکبار در تلاش است که قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود ولی با نام گرفتن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها فراموش نخواهد شد، چه بسا این ویروس کووید ۱۹۴۸ که به جان و پیکر امت اسلامی افتاده است را نابود خواهد کرد.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگرچه حاج قاسم امسال در ظاهر بین ما نیست ولی ایده و فکر حاج قاسم که راهبرد مقاومت را از پرتاب سنگ به راهبرد حملات تهاجمی که استفاده از موشک نقطه زن هست تغییر داد وجود دارد و ان‌شاءالله همانطور که ولی امر زمان پیش بینی کرده اند شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود.

,

امام جمعه شهربابک: پیشنهاد همه پرسی برای تعیین سرنوشت فلسطین موجب وحشت صهیونیستها شده است

,

حجت الاسلام علی اصغر انصاری گفت: شهادت محمد جهان آرا مقدمه آزادی خرمشهر شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مقدمه آزادی فلسطین است.

,

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه های نماز جمعه این هفته به مسئله روز قدس اشاره و اظهار کرد: قدس قبل از اینکه در صدر اسلام فتح شود محل عروج رسول خدا بوده است.

,

وی بر اساس آیات قرآن کریم قدس را سرزمینی پر برکت و نخستین قبله مسلمانان دانست و تصریح کرد: بنابراین اشغال قدس توسط صهیونیست ها تحمل نمی شود و باید برای آزادی آن تلاش کرد.

,

حجت الاسلام انصاری به پیشنهاد همه پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین راه حل مشکل فلسطین این است که سرنوشت این سرزمین را مردم فلسطین با رای گیری تعیین کنند که این راه حل خشم رژیم صهیونست را برانگیخته و موجب وحشت آنها شده است.

,

وی تاکید کرد: شهادت محمد جهان آرا مقدمه آزادی خرمشهر شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مقدمه آزادی فلسطین است.

,

امام جمعه کوهبنان: برخی نماینده های مجلس دهم دشمن مردم بودند

,

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: روز جهانی قدس روز اسلام، روز تحقق وعده الهی و روز امت اسلامی است که به ابتکار حضرت امام(ره) این روز شکل گرفت و حرکتی جهانی در راستای کمک به مردم مظلوم شد و از همان زمان صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی شنیده می شود.

,

وی یادآور شد: با دفاع از مردم فلسطین ما در حقیقت از اسلام حمایت می کنیم و امیدواریم به زودی دایره قدرت پوشالی استکبار شکسته شود.

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: روز قدس به مردم فلسطین روحیه داد حزب الله لبنان شکل گرفت و خاری در چشم دشمنان شد و نیروهای مقاومت تحت حمایت ایران قرار گرفتند و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

,

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت وحشت را در دل دشمنان انداختند در حالی که غالب کشورهای عربی تسلیم شدند و در آینده به زباله دانی تاریخ خواهند پیوست.

,

حجت الاسلام جعفری گفت: قدرت های استعماری که غده سرطانی را بوجود آوردند خودشان امنیتی ندارند و باید همواره مسلح باشند.

,

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد در حالی که ملتی صبور، انقلابی و مقاوم داریم اگر مجلس از ملت فاصله گرفت مزاحم مردم می شود در مجلس دهم خون ها به دل مردم رفت گرچه کارهای خوبی هم انجام شد.

,

وی ابراز کرد: مجلس نباید منفعل و ساکت باشد باید تلاش کند تا فشارها کم شود اما همین چهار سال فشارها بر مردم افزون شد و برخی نمایندگان دشمن ملت شدند این مهم باعث شد مجلس از چشم مردم با معرفت بیفتد.

,

خطیب جمعه کوهبنان گفت: انشالله مجلس جدید خوب باشد و شیطان آنان را فریب ندهد تا مشکلات را مرتفع کنند چون مجلس باید ریل گذاری کند تا مشکلات مرتفع شود.

,

امام جمعه فهرج: ضعف در سیاست مقاومت و عدم ریل گذاری برای پیشرفت کشور از جمله نقاط ضعف مجلس دهم بود

,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به روز جهانی قدس گفت: یکی از مصادیق اصلی احسان در دین اسلام توجه به مظلومان عالم به ویژه مردم بی دفاع فلسطین است و باید تحت هر شرایطی از آنها حمایت و دفاع کرد.

,

وی افزود: سکوت در مقابل به خاک و خون کشیدن مسلمانان به ویژه کودکان و زنان نشانه نظام های سلطه است به طوری که به جنایاتی از این قبیل واکنشی نشان نمی دهند.

,

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به پایان کار مجلس دهم اشاره کرد و ضمن قدردانی از فعالیت های نیکزادی پناه نماینده سابق و آرزوی موفقیت برای نماینده جدید شرق استان گفت: غضنفرآبادی انسانی نخبه و دلسوز است که می تواند برکاتی برای شرق استان به همراه داشته باشد.

,

وی از ضعف در سیاست مقاومت، دفاع در مقابل اهل ظلم و استکبار و عدم ریل گذاری برای پیشرفت کشور به عنوان نقاط ضعف مجلس دهم یاد و بیان کرد: مجلسی می تواند آینده نظام را تضمین کند که در راستای موازین نظام و ارزش های انقلاب حرکت کند تا به مردم کمک کند.

,

امام جمعه فهرج در پایان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب به یک مجلس غیرتمند و پرتوان نیاز داریم تا سرعت پیشرفت کشور چندبرابر شود.

,

امام جمعه رودبارجنوب: امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست

,

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: امروز به مدد مقاومت و برکت خون پاک شهدای مقاومت اسرائیلی ها جرات کوچکترین غلطی را ندارند و می دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و وحیفا را با خاک یکسان می کند.

,

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر مبارزه فلسطین رنگ‌ و بوی دینی و اسلامی گرفت و امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست.

,

گروهی خاطرنشان کرد: نابودی این غده سرطانی با تقویت مقاومت اسلامی و وحدت اسلامی محقق خواهد شد.

,

امام جمعه رابر: روز قدس یوم القدر مسلمانان است/ شهید سلیمانی راهبر مبارزه به جای مذاکره را پیاده کرده

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز قدس تصریح کرد: امروز روز قدس است، یادگار بزرگ امام (رضوان الله تعالی علیه) است.

,

وی افزود: امسال روز قدس در شرایطی برگزار می شود که همه گیری ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسم پرشور در این روز شده است، اما از طرفی محدودیت می تواند موجب تأمل برای برجسته سازی مسئله اصلی فسطین و قدس شود.

,

امام جمعه رابر با بیان اینکه سرزمین فلسطین ریشه در زمین باورها و اعتقادات مسلمانان دارد، گفت: فلسطین طبق آموزه‌های قرآنی بلد مبارکه است که به مدال «بارکنا حوله» نائل آمده است و مهد ادیان آسمانی و پیامبران الهی و ابراهیمی بوده است.

,

امام جمعه رابر افزود : مسجدالاقصی و شهر بیت‌المقدس، سرزمین آرزوها و رؤیاهای بلند مسلمانان جهان در گذشته و حال و آینده است، در گذشته قبله اول مسلمین دنیا بود و محل معراج پیامبر اعظم (ص) و در حال حاضر نیز مهم‌ترین غصه و اولین دغدغه مسلمانان است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: آینده متعلق به اسلام است و سرانجام روزی خواهد آمد که شاهد برپایی بزرگ‌ترین نماز جمعه هستی به امامت مقتدایمان امام زمان و به اقتدای حضرت مسیح و مستضعفان جهان خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: حضرت امام در سال ۵۸ ، مسئله قدس را از یک مسئله فلسطینی و عربی تبدیل به مسئله اول جهان اسلام و بشریت کرد.

,

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: روز جمعه هفته آخر ماه مبارک رمضان که در هم‌جواری شب‌های قدر است به‌عنوان یوم القدر مسلمانان، روز رقم خوردن سرنوشت تقابل اسلام و استکبار با محوریت قدس و فلسطین نام گرفت.

,

امام جمعه رابر مبارزه به جای مذاکره را سیاست اصلی شهید سلیمانی خواند و افزود: سردار سلیمانی راهبرد مبارزه به جای مذاکره را عملا پیاده کرد و با طرح‌های شهید سلیمانی بود که افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم باطل شد و زنگ نابودی اسرائیل پلید و رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است.

,

دستاورد مهم شهادت سردار جبهه مقاومت اسلامی، آزادی قدس شریف است

, دستاورد مهم شهادت سردار جبهه مقاومت اسلامی، آزادی قدس شریف است, دستاورد مهم شهادت سردار جبهه مقاومت اسلامی، آزادی قدس شریف است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان” حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان و دکتر حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

متن پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز دفاع از حقی غصب شده است که گذشت زمان و سازشکاری منافقان از داغ آن نمی کاهد و به رسم عادت، ما را دچار نسیان نمی سازد.
قدس قبله اول مسلمین و سرزمین مادری مردان و زنانی است که صاحبان اصلی این سرزمین هستند و در نظم نوین جهانی از این حق مسلم خود محروم گردیده و سال هاست که از خانه و سرزمین خود تبعید شده اند و یا در اردوگاه ها روزگار می گذرانند و تحت شکنجه و ظلم و جنایت قرار می گیرند و کودکان مظلوم و بی گناه خود را در مقابل خود از دست می دهند.

,
,

تجربه تاریخی ما نشان داده است که در برابر ظالم جز با اقتدار و قوت و مقاومت نمی توان ایستاد. سال هاست که منادیان مذاکره و مصالحه با صهیونیست ها نیز به این مهم پی برده اند و به غیر قابل اعتماد بودن این خوناشام های روزگار اذعان دارند.

,

امروز به برکت رهبری داهیانه و مبتنی بر سنت قرآن و اهل بیت(ع)، مقاومت در کشورهای اسلامی توسعه پیدا کرده است و محور مقاومت اسلامی از ایران تا عراق و یمن و فلسطین و سوریه و لبنان و… قوت و قدرت و امتداد یافته است.

,

دستاورد مهم شهادت سردار رشید جبهه مقاومت اسلامی؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مجاهدان سرافراز کشورهای اسلامی در محور مقاومت به نحوی می اندیشند که علاوه بر جهاد خالصانه برای رهایی ملت های خود از چنگال استبداد و استکبار از آرمانی جهانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دفاع نمایند و وجه مشترک و مقدس یکایک آن ها آزادی قدس شریف و زوال رژیم صهیونیستی از جهان هستی است و همین آرمان خواب را از چشم آنان ربوده است.

,

آرمانی که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند و رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی بر عزت و عظمت این تفکر با هدایت گری های روشنگرانه خود افزودند و مجاهدانی چون حاج قاسم سلیمانی مسیرش را تسهیل نموده تا به پیروزی نهایی نزدیک شود و خورشید فتح و ظفر طلوع نماید.

,

مسلمانان جهان این افتخار را داشتند که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با راهپیمایی پر شور خود، بر آرمان آزادی قدس تاکید می کردند و امسال که ویروس منحوس کرونا این امکان را سلب کرده، چیزی از شور و حرارت مسلمین برای تحقق این آرمان کاسته نشده است.

,

ان شاء الله امسال گوش دل به بیانات رهبر فرزانه انقلاب خواهیم سپرد و آزادی قدس شریف را که خونبهای هزاران شهید مقاومت در اقصی نقاط عالم است به گونه ای دیگر طنین انداز خواهیم کرد.

,

به امید آزادی قدس شریف

,

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

,

محمد جواد فدائی
استاندار کرمان

,
,

حسین امیری خامکانی
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

,
,

گیلان

, گیلان , گیلان ,

تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است/ تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند

, تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است/ تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند, تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است/ تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش 8دی، به نقل از 8دی، امامان جمعه گیلان به بیان اهمیت روز قدس در جهان اسلام پرداختند و بر اهمیت تدبیر امام خمینی(ره) در انتخاب روز قدس در حفظ هویت جوامع اسلامی تأکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش 8دی،, 8دی,

امام جمعه رضوانشهر:

,

روز قدس، روز اتحاد میان مسلمین در حقانیت بیت المقدس و فلسطین است

, روز قدس، روز اتحاد میان مسلمین در حقانیت بیت المقدس و فلسطین است,

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس، اظهارکرد: ما مسلمان و تابع دستور قرآنیم و دین ما دین عزت، اتحاد، وحدت، مجاهدت، مواسات، برادری و برابری است.

,

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را انتخاب روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب دانست که فرمودند: «روز قدس روز نمایش قدرت جهان اسلام است.

,

امام جمعه رضوانشهر ابا بیان اینکه برای تحت الشعاع قرار دادن روز قدس طرح های شیطانی مانند «معامله قرن» ارائه داده اند، گفت: روز قدس، روز اتحاد میان مسلمین در حقانیت بیت المقدس و فلسطین است.

,

عبداللهی تصریح کرد: در خصوص نقش تدبیر امام راحل در جهان اسلام، خاطرنشان کرد: این یک روند بسیار جالبی است زیرا روز قدس امروز به  نماد مقاومت و مجاهدت تبدیل شده است.

,

وی افزود: روز قدس، میراث ماندگار حصرت امام است و به تعبیر امام راحل روز اسلام و روز مقابله مسلمین بر علیه مستکبرین قرن است.

,

امام جمعه رضوانشهر افزود: جمهوری اسلامی همراه با کشورهایی است که مظلوم واقع شده اند و دست کمک به سوی کشورهای اسلامی بلند کرده اند و ما با حمایت معنوی، تجهیزاتی و کاربردی پایه کار هستیم.

,

وی ادامه داد: امروز با تبلیغ و با فعالیت در عرصه با جنگ نرم از طریق تولید محتوا، روز قدس را کاملا گرامی می داریم.

,

امام جمعه انزلی در گفتگو با 8دی:

,

تنها راه آزادی "قدس" مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

, تنها راه آزادی "قدس" مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است,

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس و تاثیر آن بر حفظ هویت فلسطین و فلسطینی ها، اظهار کرد: قدس به عنوان قبله اول مسلمین، در دین مبین اسلام و در بین مسلمانان اهمیت دارد و همچنین بعنوان وطن اسلامی برای جهان اسلام محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین ۷۰ سال است که ادامه دارد، گفت: دشمنان با شیوه های مختلف و با ظاهر مذاکره و تفاهم، ظلم بی حدی را نسبت به مسلمین و فلسطینی ها انجام دادند و این روند را پیش می بردند برای اینکه این کشور را تصاحب کنند تا آن اهداف توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه اجرا شود.

,

امام جمعه انزلی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی که یک پدیده بسیار مهم در عصر حاضر بود، گفت: انقلاب بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب و توطئه های آنها را ناکام کرد، تنها راه آزادی قدس مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و مذاکره و در باغ سبز نشان دادن های دشمنان هم هیچ تأثیری در احقاق حقوق مسلمانان ندارد و نقشه های آنان ناکام خواهد ماند‌.

,

وی ادامه داد: سعی دشمنان در این است که آخرین جمعه ماه رمضان که بنام روز جهانی قدس است از بین برود و ما هم می بینیم در دنیای اسلام سال به سال این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند و مردم به چنین روزی توجه بیشتری نشان می دهند و حضور گسترده تری دارند.

,

حجت الاسلام شمس الدین یکی از دلایل بسیار مهم فراموش نشدن قدس و مسئله فلسطین که مقام معظم رهبری هم فرمودند مسئله اصلی جهان اسلام محسوب می شود همین روز قدس و جمعه آخر ماه رمضان عنوان کرد.

,

وی ادامه داد: متأسفانه امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور و دنیا شاید در اجرای برنامه های متداول روز قدس ممانعت شود و شرایط فراهم نباشد اما با شیوه های مختلف مثل فضای مجازی و فعالیت های دیگری که افراد در جهان اسلام انجام می دهند، انشاءلله این روز پر رنگ تر از گذشته اجرا و در تاریخ نمایان خواهد شد و بزودی زود نابودی رژیم صهیونیستی را در دنیا شاهد خواهیم بود.

,

دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند

, دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند,

امام جمعه انزلی در خصوص تدبیر امام در انتخاب روز قدس و نقش آن در جهان اسلام، با بیان اینکه این انتخاب کارکردهای متعدد و متفاوتی همچون جلوگیری از توسعه طلبی رژیم صهیونیستی داشته است، گفت: این مسئله در جهان اسلام بین همه فرق اسلامی یک وحدت ایجاد کرده و محوریت قدس در اجتماع مسلمانان با هر مذهب و دین از آثار بسیار مهم نامگذاری روز قدس است و دشمنان از این هراس دارند چرا که آنها از مسلمانان نمی ترسند بلکه از وحدت آنها می ترسند.

,

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: قدس مهمترین محور وحدت مسلمانان است وان شاءلله به همین قوت باقی خواهد ماند.

,

امام جمعه منجیل در گفتگو با 8دی:

,

امام خمینی در زمانی به روز قدس هویت بخشید که جوامع اسلامی در خواب بودند

, امام خمینی در زمانی به روز قدس هویت بخشید که جوامع اسلامی در خواب بودند,

حجت الاسلام سید علی خضری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان بنام روز قدس، اظهار کرد: یکی از تدبیرهای امام راحل (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس و همچنین بستن سفارت رژیم غاصب اسرائیل که مستکبر عالم است، بود.

,

وی تصریح کرد: اسرائیل ادعای تصرف نیل تا فرات را دارد، گفت: امروز اسرائیل همان سرزمین اشغالی است که تا فرات عقب نشینی کرده و واقعا به زودی شاهد مرگ این غده سرطانی خواهیم بود و بزودی فلسطینی های آواره به سرزمین اسلامی و مادری خود باز می گردند.

,

حجت الاسلام خضری در خصوص نقش تدبیر امام خمینی در انتخاب این روز، گفت: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند آن هم در زمانی که جهان اسلام واقعا در خواب بود.

,

امام جمعه منجیل با بیان اینکه قدس مایه عظمت فلسطین بعنوان اولین قبله اسلام‌ است و اکثر ۱۲۴ پیغمبر از فلسطین مبعوث به رسالت شده اند، خاطرنشان کرد: مسلمین غافل بودند برخی از کشورها همچون سعودی ها از غفلت مسلمین عالم استفاده می کردند و با اسرائیل عنود، لجوج و خبیث ارتباط داشتند و اسرائیل هم بدنبال هدف خود بود که کشورهای اسلامی را بصورت یک سرزمین بزرگ زیر چتر خود بگیرد.

,

حجت الاسلام خضری ادامه داد: کشورهای اسلامی پس از پیروزی انقلاب از خواب بیدار شدند و امروز زیر لوای رهبر انقلاب و مقاومت پیش می روند.

,

امام جمعه رودبار در گفتگو با 8دی:

,

فلسطین با ابتکار امام خمینی به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شد

, فلسطین با ابتکار امام خمینی به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شد,

حجت الاسلام سید محمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص تأثیر روز قدس در حفظ هویت فلسطینی ها، اظهارکرد: کم کم قضیه فلسطین در حال فراموشی بود که با ابتکار امام راحل(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی و واگذاری سفارت رژیم غاصب اسرائیل به فلسطین و برافراشتن پرچم فلسطین مجدد نام فلسطین در دنیا مطرح و به مسئله اول جهان اسلام تبیدل شد.

,

وی ادامه داد: با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس توسط رهبر انقلاب، نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی نام فلسطین و موضوع اشغال آن مجدد مطرح شد و باعث زنده شدن مجدد قضیه اشغال آن شد.

,

امام جمعه رودبار در خصوص نقش تدبیر امام در جهان اسلام، افزود: هرچند حاکمان سازشکار برخی کشورها می خواستند قضیه فلسطین تمام شود، اما ملت ها منتظر جرقه ای بودند تا مجدد به آرمانخواهی خود برسند.

,

امام جمعه کوچصفهان در گفتگو با 8دی:

,

وحدت و هم صدایی امت اسلامی از تأثیرات روز قدس است

, وحدت و هم صدایی امت اسلامی از تأثیرات روز قدس است,

حجت الاسلام احمد حکیمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه انتخاب روز قدس ابتکاری بود که امام راحل (ره) انجام دادند و شاید در آغازین سالی که امام آن سال را روز جهانی روز قدس معرفی کرد تاثیر آن برای مردم آزادیخواه دنیا اینقدر بارز، مبرم و آشکار نبود که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دنیا به این باور و یقین می رسند که این نامگذاری ابتکار خیلی به جا و خوبی بود.

,

وی ادامه کرد: امام راحل (ره) یک ابتکاری را مطرح و ابداع کردند که می توان گفت پیامبرگونه است که امیدواریم خدا کمک کند هر چه زودتر شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم و ان شاءلله فلسطین آرمان ها و اهدافی که بدنبال آن است محقق شود.

,

امام جمعه کوچصفهان در خصوص نقش نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روزقدس در حفظ هویت جهان اسلام، گفت: از جمله فواید ابتکار امام یکی وحدت بین امت اسلامی است که باید بهانه هایی برای ایجاد وحدت و با هم بودن و همراه بودن امت های اسلامی وجود داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: به نظر من بزرگترین اثر "روز قدس" وحدت امت اسلامی و همراهی و یک صدایی همه امت اسلام در دنیاست.

,

امام جمعه رستم آباد در گفتگو با ۸دی:

,

تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند

, تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند,

حجت الاسلام‌حسین مالکی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس اظهار کرد: روز قدس روزی است که ریشه در دین، اعتقادات و قرآن مسلمانان دارد که خداوند در قرآن به مسلمین می فرمایند نه حرف زور بشنوید و نه زور به کسی بگویید.

,

وی ادامه داد: هر کس در مقابل مسلمانان ایستاد و ظلم کرد باید با آن مبارزه کرد، آنقدر باید مبارزه کرد تا دشمن نتواند تجاوز، تعدی و تهدیدی برای امت اسلام داشته باشد.

,

تدبیر امام راحل(ره) در انتخاب روز قدس سرمنشأ مبارزه ریشه ای با فساد شد

,

امام جمعه رستم آباد تصربح کرد: با این رویکرد و با این سنت الهی امام راحل(ره) با دیدگاه بسیار عمیق، جهانی و آینده نگری آخرین هفته ماه رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این حرکت امام راحل(ره) سرمنشأ مبارزه ریشه ای با فساد شد.

,

وی ام الفساد جهان را صهیونیست ها و اسرائیلی ها نام برد و افزود: امام راحل(ره) دست روی نقطه فساد انگیز کل امت اسلام و جهان فعلی گذاشتند و برای از بین بردن این غده سرطانی جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این نام نامگذاری شد.

,

حجت الاسلام مالکی تصریح کرد: در قرآن که نگاه می کنید بیشترین پیامبران از قوم بنی اسرائیل بوده این درحالی است که اگر اینها به صراط مستقیم توجه داشتند این همه پیامبر را از بین نمی بردند و با آنها مخالفت نمی کردند که در روایت بین الطلوعین است که ۸۰ پیغمبر را کشتند و فردایش در بازار به کسب و کار پرداختند و زندگی طبیعی خود را آغاز کردند.

,

امام جمعه رستم آباد خاطرنشان کرد: این مسائل نشان می دهد که قوم بنی اسرئیل بسیار عنود، خشن، مستبد، خودخواه و خودرأی است و عامل فساد فردی، اجتماعی و جهانی است.

,

وی با بیان اینکه اسرائیل مثل تار عنکبوت سست است و از بین می رود، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم‌ رهبری که چندی پیش ایراد کردند ۲۵ سال دیگر اسرائیلی ها هویت و موجودی ندارند و ما صدای شکسته شدن‌ و از بین رفتن خود اسرائیل را از درون می شنویم.

,

امام جمعه رستم آباد افزود: وقتی بین آنها فساد اخلاقی، مالی و اختلاف طبقاتی شکل گرفته است این نقطه آغاز فروپاشی آنهاست و این صدا را در حال حاضر از قلب اسرائیل می شنویم و قطعا با همین رویکرد قبل از ۲۵ سال اسرائیل از بین می رود.

,

تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند

, تحریم کالاهای اسرائیلی اقتصاد صهیونیست ها را زمین می زند,

حجت الاسلام مالکی وظایف مسلمانان را دعا، اتحاد، یکپارچگی و همدلی عنوان کرد و گفت: دست در دست هم در مقابل ابزاری که باعث می شود اسرائیل روی پای خود بایستد مقابله می کنیم و در مقابل در یک کار فرهنگی می توان تولیداتی که باعث می شود صهیونیست ها و اسرائیلی ها از نظر مالی روی پای خود باشند را به امت مسلمان و مردم آزادی بخش دنیا شناسایی و معرفی کنیم.

,

وی با بیان اینکه با عدم خرید از محصولات صهیونیست ها پایه های مالی آن ها سست می شود، گفت: سرمایه دار ترین مردم دنیا صهیونیست ها هستند آن هم فقط بدلیل حمایت مالی و خرید کالاهای آنهاست که اگز خریدی از آن ها صورت نگیرد آنها زمین می خورند و همین باعث از بین رفتن آنها می شود.

,

"روز قدس" جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد

, "روز قدس" جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد,

امام جمعه رستم آباد تأکید کرد: انتخاب روز قدس جوامع و ملت های اسلامی که از هم گسسته بودند را یکپارچه کرد و همه امت های اسلامی یک صدا شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: حرکت امام موجب انسجام امت اسلامی و کل دنیا شده است.

,

لرستان

, لرستان, لرستان,

مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا فراموش نمی شود

, مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا فراموش نمی شود, مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا فراموش نمی شود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در گفت وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز توجه امت اسلامی و آزادگان همه جهان به مردم ستمدیده فلسطین و مسئله قدس شریف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بایستی در این روز همه مومنین و همه آزادگان با حضورشان در عرصه های فرهنگی و عرصه‌هایی که برحسب اقتضاء رویداد که در جهان اتفاق افتاده، همان بحث ویروس کرونا به اشکال مختلف با آرمان مردم فلسطین بیعت کنند وطرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیان شان را بی ثمر بگذارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس به شکل سال‌های گذشته نیست اما دفاع از مظلوم و دفاع از قدس شریف که مرکز سه دین اسلام، یهود و مسیحیت است، هیچ گاه از یاد و اذهان مسلمانان پاک نمی شود و ملت ها به خصوص ملت جبهه مقاومت و ملت ایران نخواهند گذاشت که اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف هم در سایه بحران جهانی کرونا و هم در سایه حمایت های استکبار جهانی نظام سلطه فراموش شود‌.

وی عنوان کرد: این اقتضا می کند که در مقابل توطئه رژیم اشغالگر قدس، به عنوان مصداق ظالمانه و کانون بی‌عدالتی در منطقه،مردم آزادیخواه ایران و سراسر جهان به اشکال مختلف شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را به عنوان یک تکلیف اسلامی و انسانی در هر کجا که هستند گرچه با ورود بیماری کرونا به شکل گذشته نیست، بر لوح دل و زبان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: مردم به سخنرانی مقام معظم رهبری که در روز جهانی قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود گوش فرا دهند و طبیعتاً با نقش هایی که مقام معظم رهبری ترسیم خواهند کرد معامله قرن که طرح الحاق کرانه باختری و تلاش برای تبدیل قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل است، همه آنها نقش بر آب خواهد شد.


مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است

نماینده ولی فقیه در لرستان  تصریح کرد: نابودی اسرائیل جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است و پایان مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است و در روز محاکمه و مجازات این جالیان ضد بشریت به زودی فرا می رسد.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار لرستان هم در کنار سایر اقشار ملت غیور و سلحشور ایران و در کنار مردم مظلوم فلسطین و آزادگان جهان با آرمان های امام راحل که فرمودند«قدس متعلق به مسلمین است» و آرمان های معنویات مقام معظم رهبری که همواره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم فلسطین تاکید کرده‌اند، اعلام بیعت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مردم لرستان طبیعتاً سهم سرنوشت‌ساز خود را که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند متناسب با سیاست های پیش رو و در دفاع از مردم فلسطین انجام وظیفه خواهند کرد.

,

وی افزود: بایستی در این روز همه مومنین و همه آزادگان با حضورشان در عرصه های فرهنگی و عرصه‌هایی که برحسب اقتضاء رویداد که در جهان اتفاق افتاده، همان بحث ویروس کرونا به اشکال مختلف با آرمان مردم فلسطین بیعت کنند وطرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیان شان را بی ثمر بگذارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس به شکل سال‌های گذشته نیست اما دفاع از مظلوم و دفاع از قدس شریف که مرکز سه دین اسلام، یهود و مسیحیت است، هیچ گاه از یاد و اذهان مسلمانان پاک نمی شود و ملت ها به خصوص ملت جبهه مقاومت و ملت ایران نخواهند گذاشت که اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف هم در سایه بحران جهانی کرونا و هم در سایه حمایت های استکبار جهانی نظام سلطه فراموش شود‌.

,
,
,

وی عنوان کرد: این اقتضا می کند که در مقابل توطئه رژیم اشغالگر قدس، به عنوان مصداق ظالمانه و کانون بی‌عدالتی در منطقه،مردم آزادیخواه ایران و سراسر جهان به اشکال مختلف شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را به عنوان یک تکلیف اسلامی و انسانی در هر کجا که هستند گرچه با ورود بیماری کرونا به شکل گذشته نیست، بر لوح دل و زبان داشته باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: مردم به سخنرانی مقام معظم رهبری که در روز جهانی قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود گوش فرا دهند و طبیعتاً با نقش هایی که مقام معظم رهبری ترسیم خواهند کرد معامله قرن که طرح الحاق کرانه باختری و تلاش برای تبدیل قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل است، همه آنها نقش بر آب خواهد شد.

,


مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است

نماینده ولی فقیه در لرستان  تصریح کرد: نابودی اسرائیل جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است و پایان مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است و در روز محاکمه و مجازات این جالیان ضد بشریت به زودی فرا می رسد.

,
, مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است, مرگ رژیم اشغالگر قدس به یاری خدا نزدیک است,
,
,

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار لرستان هم در کنار سایر اقشار ملت غیور و سلحشور ایران و در کنار مردم مظلوم فلسطین و آزادگان جهان با آرمان های امام راحل که فرمودند«قدس متعلق به مسلمین است» و آرمان های معنویات مقام معظم رهبری که همواره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم فلسطین تاکید کرده‌اند، اعلام بیعت می کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مردم لرستان طبیعتاً سهم سرنوشت‌ساز خود را که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند متناسب با سیاست های پیش رو و در دفاع از مردم فلسطین انجام وظیفه خواهند کرد.

,

آزادی قدس خون بهای شهدای مقاومت است

, آزادی قدس خون بهای شهدای مقاومت است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمد سوری درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان چگنی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بامحوریت وحمایت آمریکای جنایتکار قریب به هفتادسال است مردم مظلوم وبی پناه فلسطین را ازسرزمین آبا واجدادیشان بیرون کرده اند و به هیچ کدام ازآنها رحم نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: سرنوشت فلسطین باید به دست فلسطینی هارقم بخورد و وظیفه دولت های اسلامی است که دست این مجاهدان مظلوم را پرکنند به فرموده حضرت آقا دومساله مبارک درفلسطین به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده یکی اسلامی شدن مقاومت آنها و دیگری هم واردشدن مردم به انتفاضه وجنبش وخیزش عمومی فلسطینی هاست.

امام جمعه چگنی اظهار داشت: روزقدس ازابتکارات حضرت امام رحمةالله علیه است وادامه واستمرارآن هم به هدایت های رهبری عظیم الشان انقلاب وپرورش یافتگان مکتب امامین انقلاب یعنی سردارعزیزوسرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,
,
,
,

سوری بیان کرد: اولین روزقدس بدون حضور ظاهری این سردار عزیز است وآزادی قدس خون بهاء اوست وهمه باید این مطالبه را به فرموده حضرت آقا تا ازاله این رژیم جعلی ومنحوس دنبال کنیم که توان وتحمل این رژیم غاصب دربرابر قدرت جبهه مقاومت ضعیف وآسیب پذیراست.

,

هرمزگان

, هرمزگان, هرمزگان,

رژیم جعلی صهیونیست، ویروسی خون خوار و بدتر از کروناست

, رژیم جعلی صهیونیست، ویروسی خون خوار و بدتر از کروناست, رژیم جعلی صهیونیست، ویروسی خون خوار و بدتر از کروناست,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم ولی امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا هیچ تجمعی در این خصوص برگزار نمی‌شود  و تعیین روزی با عنوان روز جهانی قدس پیشنهاد مبتکرانه بنیان گذار کبیر انقلاب در سال ۵۸ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه رودان افزود: رژیم جعلی صهیونیست، جنایتکاری بی‌ریشه و ویروسی خون‌خوار بدتر از کرونا بوده و روز اول بر ترور، غصب و ظلم بر مظلومین بنیان نهاده شد  و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برعلیه این جنایتکار در جهان متحد شده‌اند.

,

وی عنوان کرد: رژیم اشغالگر صیهونیست ها در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیس مکار، حیله گر و به کمک آمریکا سرزمین فلسطین را تخریب و از آن زمان بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساند و مردم این کشور را آواره کردند.

,

امام جمعه رودان با اشاره به شاخص ترین برنامه  روز قدس امسال گفت: روز قدس امسال راس ساعت ۱۲ ظهر شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود و به فرمایشات مهم و سرنوشت ساز ایشان گوش می‌سپاریم.

,

حجت الاسلام و المسلمین دری خطاب به افسران جنگ نرم خاطر نشان کرد: بهره‌گیری هدفمند از فضای مجازی می‌تواند تأثیری به‌اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد، پس ضرورت دارد در این بستر به تولید محتوا و روشنگری پرداخت.

,

همدان

, همدان, همدان,

امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود

, امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود, امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از عصر همدان؛ با توجه به اعلام وضعیت سفید در شهرستان اسدآباد امروز اولین نماز جمعه این شهرستان در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به روز جهانی قدس و نامگذاری این روز از سوی امام ره، اظهار کرد: امام خمینی با آینده گری و سیاستمداری خود در دفاع از مظلوم اخرین جمعه ماه رمضان را به نام قدس نامگذاری کردند که امروز یک فرهنگ در سطح جهان است.

,

وی با اشاره به اینکه سالیان سال است که با دفاع جانانه رهبر انقلاب در سخنرانی های مختلف، دفاع از مظلوم مطرح می شود، افزود: امروز وظیفه ماست که در دفاع از مظلومیت فلسطین، وجدان‌ها در درون بیدار شوند و فریاد انزجار سر بدهند.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در سخنرانی امروز در تلویزیون، اظهار کرد: امروز باید ذهن ها بیدار شود و مجرم اصلی شناخته شود که در رآس آنان آل سعود، اسراییل و آمریکاست.

,

وی تصریح کرد: حضرت آقا فرموردند که امروز دنیا یک به یک آمار بیماران کرونایی را می شمارند و اما هیچ کس نمی پرسد صدها هزار اسیر و شهید که آمریکا در بسیاری از کشورها آتش جنگ را به پا کرده کیست؟ آنان که دم از حقوق بشر می زنند، کجا هستند.

,

حسینی مجد افزود: امیدواریم که کشورهایی که نمک خورده آمریکا هستند، به خود بیایند و در دفاع از مظلوم به پا خیزند.

,

وی با با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا سه ماه نماز جمعه تعطیل بود و برگزار نشد، افزود: رهبر انقلاب با فرمان به موقع برای کمک مؤمنانه و همدلی بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا امروز توانستیم بیش از ۲میلیارد تومان ارزاق و بسته غذایی تقدیم مردم کنیم.

,

امام جمعه اسدآباد از رزمایش کمک مومنانه در آستانه عید فطر خبر داد و گفت: در امر بهداشت همه مردم و مسئولان دست به دست هم دادند و مقابل این ویروس ایستادند و امروز وضعیت این شهر سفید اعلام شده است.

,

وی با بیان اینکه تنها برای نمازهای جمعه و جماعت در اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت داده است،افزود: برای نوعید اموات، بازگشایی رستوران ها و تالارها اجازه ای داده نشده که مردم باید توجه کنند.

,

حسینی مجد باتأکید بر اینکه نماینده منتخب باید با روحیه ولایتمداری و حفظ ارزش‌ها در مسیر خدمت و ولایت باشد و تا زمانی که به اینگونه باشد از وی پشتیبانی خواهیم کرد، از خدمت ۴ ساله رنجبرزاده قدردانی کرد.

,

روز قدس نقشه‌های مثلث شوم عبری، عربی و غربی را خنثی کرد

, روز قدس نقشه‌های مثلث شوم عبری، عربی و غربی را خنثی کرد, روز قدس نقشه‌های مثلث شوم عبری، عربی و غربی را خنثی کرد,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گفت‌وگو با  خبرنگار عصر همدان، گفت: آخرین جمعه ماه رمضان که به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است یادگار امام راحل است که نشان‌دهنده دوراندیشی ایشان برای فراموش نکردن مسئله اول جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: درحالی‌که مثلث شوم غربی، عربی و عبری مسئله فلسطین را تمام‌شده می‌دانستند و سازشکاران تسلیم صهیونیست‌ها شده بودند و تن به ذلت دادند در این شرایط انقلاب اسلامی شرق و غرب را لرزاند و جهان را متوجه این حقیقت کرد که فلسطین زنده است و مبارزه و قیام تا آزادی قدس ادامه داشته باشد.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: دفاع از مظلوم از اصول انقلاب اسلامی و از ضروریات دین اسلام است و همان‌طور که امام علی (ع) فرمود باید یاور مظلوم و دشمن ظالم باشیم و این دستور دین ما است که از ستم دیدگان حمایت کنیم.

,

وی ادامه داد: امروز نظام سلطه، صهیونیسم جهانی و مرتجعین عرب منطقه و در رأس آن‌ها آل سعود منشأ همه مظالم، جنگ‌ها و ویرانی‌ها هستند و مشکلات منطقه از جانب آن‌ها است.

,

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به شرایط امروز دنیا گفت: امروز دنیا گرفتار ویروس کرونا شده و 5 میلیون انسان را گرفتار کرده ولی ویروس مرگبار و جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی سال‌ها است که ده‌ها میلیون مسلمان را در آتش جنگ و نزاع و اختلافات می‌سوزاند که نمونه‌های آن را در فلسطین و عراق و سوریه و یمن مشاهده می‌کنیم.

,

وی عنوان کرد: این اقدامات به دستور امریکا و با اجرای مرتجعین منطقه انجام می‌شود و امام راحل به زیبایی فرمودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید چون همه مشکلات از جانب آن‌ها است.

,

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: امسال به خاطر کرونا راهپیمایی برگزار نمی‌شود ولی واجب است به صحبت‌های روز قدس رهبر معظم انقلاب که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد گوش فرا دهیم.

,

وی افزود: ابراز انزجار از جنایت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها از محبوب‌ترین کارها و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مهم‌ترین اقدامات است.

,

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: امیدواریم خداوند متعال بشریت را از شر ویروس کرونا و امت اسلامی و مستضعفان جهان را از شر ویروس بدتر از کرونا یعنی بلا و فتنه آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود رهایی بخشد و سایه آشوب‌ها و جنگ‌ها را از سر مسلمانان برطرف کند.

,

یزد

, یزد, یزد,

سخنان امروز رهبر معظم انقلاب افق جدیدی را در مسئله فلسطین روشن ساخت

, سخنان امروز رهبر معظم انقلاب افق جدیدی را در مسئله فلسطین روشن ساخت, سخنان امروز رهبر معظم انقلاب افق جدیدی را در مسئله فلسطین روشن ساخت,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن گرمی داشت روز جهانی قدس گفت: اگرچه امروز به‌واسطه شرایط خاص بیماری کرونا راهپیمایی بزرگ ملت ایران در حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار نسبت به مستکبرین و دولت‌های غربی که باعث ایجاد این غده سرطانی شدند برگزار نشد اما سخنان ارزشمند و تفضیلی رهبر معظم انقلاب افق جدیدی را در این عرصه پیش روی ملت ما و مردم جهان روشن ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های ارزشمند، توجیهی و تفضیلی خود به بیان دلایل و ایرادات دولت‌های اسلامی، خیانت‌های کشورهای غربی و کشورهای وابسته نسبت به مردم مظلوم دنیا و فلسطین پرداختند و نسبت به ددمنشی‌های این کشورها و کشتار مسلمانان در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و... تذکر دادند.

 

آیت‌الله ناصری با اشاره به پیشنهاد حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: معظم له در این پیشنهاد که طرحی جامع محسوب می‌شود دموکراسی واقعی را خواستار شدند که در آن سرنوشت فلسطین به دست خود آنان رقم بخورد و حکومتی مردمی بارأی صاحبان اصلی سرزمین‌های فلسطین تشکیل و بساط حکومت غاصب صهیونیستی برچیده شود.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند باید مردم فلسطین در سایه برخورداری از حقوق یکسان انسانی و در آرامش و آسایش زندگی کنند و این طرح عدالت محور، به‌قدری دقیق و ارزشمند است که هیچ مجمع و کشوری نمی‌تواند دست رد به سینه آن بزند.

امام‌جمعه یزد، دفاع از حزب‌الله، جبهه مقاومت و سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی را از دیگر محورهای سخنان رهبری انقلاب دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی کسی بود که مایه افتخار ملت‌های آزاده دنیا و محور مقاومت بوده و زانو زدن اسرائیلی‌ها در برابر محور مقاومت نتیجه رشادت‌های این سردار عزیز بود.

 ناصری یزد در پایان تأکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب واقعیت مسئله فلسطین و زوایای پنهان آن را برای مردم دنیا به‌خوبی روشن و ترفندهای فریبنده حامیان رژیم غاصب صهیونیستی را نیز برملا ساختند بنابراین اهالی رسانه باید با تمام توان در انتشار، تبیین و تشریح این سخنان و رساندن آن به گوش جهانیان در رسانه‌های مختلف و به‌ویژه فضای مجازی تلاش کنند تا ملت‌های دنیا با ایده و موضع انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فلسطین و مقاومت در برابر زورگویان عالم بیش‌ازپیش آشنا شوند.

در حال به روز رسانی......

انتهای خبر/ 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های ارزشمند، توجیهی و تفضیلی خود به بیان دلایل و ایرادات دولت‌های اسلامی، خیانت‌های کشورهای غربی و کشورهای وابسته نسبت به مردم مظلوم دنیا و فلسطین پرداختند و نسبت به ددمنشی‌های این کشورها و کشتار مسلمانان در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و... تذکر دادند.

 

آیت‌الله ناصری با اشاره به پیشنهاد حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: معظم له در این پیشنهاد که طرحی جامع محسوب می‌شود دموکراسی واقعی را خواستار شدند که در آن سرنوشت فلسطین به دست خود آنان رقم بخورد و حکومتی مردمی بارأی صاحبان اصلی سرزمین‌های فلسطین تشکیل و بساط حکومت غاصب صهیونیستی برچیده شود.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند باید مردم فلسطین در سایه برخورداری از حقوق یکسان انسانی و در آرامش و آسایش زندگی کنند و این طرح عدالت محور، به‌قدری دقیق و ارزشمند است که هیچ مجمع و کشوری نمی‌تواند دست رد به سینه آن بزند.

امام‌جمعه یزد، دفاع از حزب‌الله، جبهه مقاومت و سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی را از دیگر محورهای سخنان رهبری انقلاب دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی کسی بود که مایه افتخار ملت‌های آزاده دنیا و محور مقاومت بوده و زانو زدن اسرائیلی‌ها در برابر محور مقاومت نتیجه رشادت‌های این سردار عزیز بود.

 ناصری یزد در پایان تأکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب واقعیت مسئله فلسطین و زوایای پنهان آن را برای مردم دنیا به‌خوبی روشن و ترفندهای فریبنده حامیان رژیم غاصب صهیونیستی را نیز برملا ساختند بنابراین اهالی رسانه باید با تمام توان در انتشار، تبیین و تشریح این سخنان و رساندن آن به گوش جهانیان در رسانه‌های مختلف و به‌ویژه فضای مجازی تلاش کنند تا ملت‌های دنیا با ایده و موضع انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فلسطین و مقاومت در برابر زورگویان عالم بیش‌ازپیش آشنا شوند.

در حال به روز رسانی......

انتهای خبر/ 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های ارزشمند، توجیهی و تفضیلی خود به بیان دلایل و ایرادات دولت‌های اسلامی، خیانت‌های کشورهای غربی و کشورهای وابسته نسبت به مردم مظلوم دنیا و فلسطین پرداختند و نسبت به ددمنشی‌های این کشورها و کشتار مسلمانان در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و... تذکر دادند.

,

 

,

آیت‌الله ناصری با اشاره به پیشنهاد حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: معظم له در این پیشنهاد که طرحی جامع محسوب می‌شود دموکراسی واقعی را خواستار شدند که در آن سرنوشت فلسطین به دست خود آنان رقم بخورد و حکومتی مردمی بارأی صاحبان اصلی سرزمین‌های فلسطین تشکیل و بساط حکومت غاصب صهیونیستی برچیده شود.

,

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند باید مردم فلسطین در سایه برخورداری از حقوق یکسان انسانی و در آرامش و آسایش زندگی کنند و این طرح عدالت محور، به‌قدری دقیق و ارزشمند است که هیچ مجمع و کشوری نمی‌تواند دست رد به سینه آن بزند.

,

امام‌جمعه یزد، دفاع از حزب‌الله، جبهه مقاومت و سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی را از دیگر محورهای سخنان رهبری انقلاب دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی کسی بود که مایه افتخار ملت‌های آزاده دنیا و محور مقاومت بوده و زانو زدن اسرائیلی‌ها در برابر محور مقاومت نتیجه رشادت‌های این سردار عزیز بود.

,

 ناصری یزد در پایان تأکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب واقعیت مسئله فلسطین و زوایای پنهان آن را برای مردم دنیا به‌خوبی روشن و ترفندهای فریبنده حامیان رژیم غاصب صهیونیستی را نیز برملا ساختند بنابراین اهالی رسانه باید با تمام توان در انتشار، تبیین و تشریح این سخنان و رساندن آن به گوش جهانیان در رسانه‌های مختلف و به‌ویژه فضای مجازی تلاش کنند تا ملت‌های دنیا با ایده و موضع انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فلسطین و مقاومت در برابر زورگویان عالم بیش‌ازپیش آشنا شوند.

,

در حال به روز رسانی......

, در حال به روز رسانی......, در حال به روز رسانی......,

انتهای خبر/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه