اخبار داغ

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

فتح بیت‌المقدس زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است

فتح بیت‌المقدس زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است
علیجان میرشکار گفت: همه منتظران ظهور باید برای آزادی بیت المقدس تلاش کنند؛ چرا که بیت المقدس را منطقه استراتژیک جهان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیجان میرشکار در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اهمیت بیت المقدس اظهار کرد: امروز بیت المقدس نماد جهان اسلام  است، تمام دینداران جهان، از دین اسلام تا مسیحیان  ویهودیان البته غیر از صهیونیست ها برای ظهور تلاش می کنند و فتح بیت المقدس زمینه ای برای ظهور حضرت حجت است.

وی با بیان اینکه اسرائیل 20 سال دیگر خود را نخواهد دید، عنوان کرد: همه منتظران ظهور باید برای آزادی بیت المقدس تلاش کنند؛ چرا که بیت‌المقدس را منطقه استراتژیک جهان اسلام است.

 رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس خرمشهر را منطقه استراتژیک کشور دانست و تاکید کرد: ما فتح خرمشهر را برای مقدس از کربلا می گذرد شروع کردیم، فتح بیت المقدس  زمینه سازی ظهور است و منتظران باید برای آزادی مقدس تلاش کنند.

وی درباره فتح خرمشهر گفت: صدام تاکید کرده بود که اگر خرمشهر آزاد شود، کلید بصره را خواهد داد، فتح خرمشهر که در عملیات  بیت المقدس 5 هزار و 500 کیلومتر آزاد شد و ضعف دشمن را نشان داد.

میرشکار با بیان اینکه خرمشهر کمر دشمن را شکست، عنوان کرد: 35 روز مردم مقاومت کردند و بعد از 19 ماه که در اشغال عراق بود، با 19 هزار اسیر آزاد شد و این در حالی بود که دشمن روی دیوارهای خرمشهر نوشته بود آمدیم که بمانیم و تمام خانه ها را با سیم خاردار مسلح کرده بود.

وی تصریح کرد: آزادی خرمشهر توازن قوا بین دو رقیب جنگ به نفع ما تمام کرد، بطوری که بعد از صدام به دنبال سازش بود.

یکی از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در پایان با تاکید موقعیت استراتژیک بیت المقدس راهپیمایی روز قدس را حرکتی نمادین عنوان کرد و یادآور شد: راهپیمایی روز قدس یک روز است، حرکتی نمادین محسوب می شود تا ما هر روز برای آزادی قدس تلاش کنیم و برای زمینه سازی ظهور گام برداریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه