اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس و دفاع از حرم:

آزادی خرمشهر و کربلا مقدمه آزادی قدس است/ نابودی رژیم صهیونیستی پایانی بر جنگ و خونریزی در منطقه

آزادی خرمشهر و کربلا مقدمه آزادی قدس است/ نابودی رژیم صهیونیستی پایانی بر جنگ و خونریزی در منطقه
رزمنده دفاع مقدس و دفاع از حرم با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر و کربلا مقدمه آزادی قدس است گفت: زمانی جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا تمام می‌شود که رژیم صهیونبستی از زمین محو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس نیروهای مومن و جهادگر شهادت‌طلب توانستند با کمک خدا خرمشهر را آزاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان، مومنانه در دفاع از دین خدا با هم متحد شده و جهاد کنند خدا هم یاری می‌کند و می توان شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های غاصب باشیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم با بیان اینکه خدای خرمشهر خدای قدس هم است، تصریح کرد: سنت خدا این است که اگر مومنان و مسلمانان در دفاع از دین و حیثیت خود مجتمع شوند خدا آنها را کمک خواهد کرد.

آزادی گفت: قبل از اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی که بیش از 70 سال از عمر آن گذشته شاهد هیچگونه درگیری، فتنه، جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا نبودیم، پس بنابراین عامل ایجاد التهاب در منطقه رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه زمانی جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا تمام می‌شود که رژیم صهیونبستی از زمین محو شود ادامه داد: راه توقف جنگ و ایجاد امنیت در منطقه برداشتن رژیم جعلی و قراردادن یک رژیم واقعی است.

رزمنده دفاع مقدس و دفاع از حرم افزود: تشکیل رژیم و نظام واقعی یعنی مردم فلسطین اعم از اقوام مختلف یک حکومت ملی را تشکیل دهند.

آزادی با اشاره به اینکه نابودی صدام موجب امنیت ایران و عراق شد، اظهارکرد: با حذف صدام شاهد آزادی خرمشهر و کربلا بودیم و امیدواریم با نابودی رژیم صهیونیستی کشور فلسطین و تمام منطقه آزاد شوند.

وی تاکید کرد: اراده خداوند بر این است که مستضعفین حاکم بر زمین شوند که اگر شیعیان و طرفداران اسلام ناب اهتمام به مجاهدت داشته باشند می‌توانیم نابودی اسرائیل را ببینیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه