اخبار داغ

با عنوان مواسات و همدلی؛

۲۰۰ بسته معیشتی به کارگران خرم آباد اهدا شد

۲۰۰ بسته معیشتی به کارگران خرم آباد اهدا شد
در راستای رزمایش کمک مومنانه 200بسته معیشتی توسط بسیجیان مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها به کارگران خرم آبادی آسیب دیده از کرونا اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز بسیجیان مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها با دعوت از ۲۰۰ کارگر و برگزاری مراسم مواسات و همدلی بسته های کمک معیشتی در اختیار آن ها قرار دادند.

در لبیک به فرمان امام خامنه ای مد ظله العالی در راستای کمک مومنانه بسیاری از نهادها و ارگان ها با شناسایی افراد و خانواده ها و تهیه کمک های معیشتی برای اقشار کم درآمد و اسیب دیده از بیماری کرونا قدم برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,

بسیجیان نیز با برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح پایگاه ها و مساجد برای اجرای این مهم اقدام کردند بطوریکه شاید هفتگی این کمک ها ادامه داشت.

,

مسجد فاطمه زهرا(س) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای پاسدار یکی از چند صد پایگاه مقاومت بسیج در خرم آباد است که در مسیر کمک مومنانه برنامه های متنوعی برای اقشار کم برخوردار در مناطق محروم سطح شهر داشته است.

,

یکی از برنامه های تأثیر گذار بسیجیان این مسجد شناسایی و دعوت از کارگران فصلی برای حضور در مسجد و اهدا کمک های معیشتی به آن ها بود.

,

 در این برنامه بسیجیان وسیله ایاب و ذهاب برای ۲۰۰ نفر از کارگرانی در مناطق شمال، جنوب و غرب خرم آباد که امروز بواسطه کرونا بخشی از درآمد خود را از دست داده اند فراهم کرده و به دو مکان در حوزه مقاومت ثارالله پشت بازار و مسجد فاطمه زهرا سلام علیها حضور پیدا کرده و با حضور پیشکسوتان سپاه بسته های کمک معیشتی غذایی به آن ها اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه