اخبار داغ

از واردات هلیکوپتر تا تخم مرغ؛

فساد گسترده مسئول عزل شده در وزارت بهداشت

فساد گسترده مسئول عزل شده در وزارت بهداشت
فستاد گسترده و سازمان یافته با ارقام نجومی در وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی با عزل یکی دیگر از مهره های اصلی این باند مافیایی وارد مرحله تازه ای شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از " نفت ما "،گزارش های رسیده از وزارت بهداشت حاکی از آن است که این باند مافیایی و شبکه فساد با تاسیس شرکت های مختلف و حضور فعال در هیات مدیره های آنها و هیات امنا ارزی دست به فساد گسترده ای زده و ارقام نجومی را به بهانه های مختلف بلعیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تنها در یک مورد این شبکه سازمان یافته فساد 
,
واردات هلی کوپتر مستعمل و دست دوم با واسطه شرکت های تابعه وزارت بهداشت که همین افراد اعضای هیات مدیره آنها بوده اند با ترک تشریفات مصوب خودشان از آلمان به دوبرابر قیمت اقدام نموده که چندین مورد از این هلیکوپتر های دست دوم و از کار افتاده در مناطق مختلف کشور در حین اجرای ماموریت برای وزارت بهداشت سقوط کرده اند که تعدادی از کادر درمانی در این حوادث جان خود را از دست داده اند.
,
خرید آمبولانس از شرکت های خارج کشور توسط شرکت های تابعه وزارت بهداشت با ترک تشریفات و قیمت های نجومی با در نظر گرفتن‌ اینکه شرکت ایران خودرو و سایر شرکت های داخلی قادر به تولید یا مونتاژ آمبولانس های مورد نیاز وزارت بهداشت هستند .
,
خرید ساختمان های متعدد بدون تعریف کاربری خاص و‌مورد نیاز برای وزارت بهداشت که سالهاست پس از خرید بلااستفاده می باشند .
,
واگذاری اماکن تجاری وزارت بهداشت بدون رعایت قوانین و مقررات و با نازل ترین قیمت ها به اشخاص خاص، قرار داد با هتل درجه سه در مشهد با ارقام بسیار بالاتر از قیمت های هتل های درجه پنج ، ارتباطات ناسالم مالی با شرکت های تدارکات پزشکی و ایجاد شرکت واردات تخم مرغ و شرکت های ساخت و ساز که در پوشش این شرکت ها قراردادهای متقابلی با افراد و شرکت های مختلف انجام داده اند.
,
پس از حضور دکتر نمکی در وزارت بهداشت موج اصلاح ساختار فساد زا این شرکت ها آغاز و‌همزمان نسبت به‌ برخورد و عزل مدیران فاسد اقداماتی بدون هیاهو انجام شد که با عزل یکی از اصلی ترین مدیران فاسد این شبکه سازمان یافته وارد مرحله جدیدی شده است .
,
پیگیریها حاکی از آن است که فرزند این مسئول فاسد عزل شده در انگلیس مشغول به تحصیل است و احتمال اینکه این فرد بزودی به انگلیس پناهنده شود وجود دارد هرچند که تلاش های وی برای داشتن گرین کارت کانادا از چشم نهادهای نظارتی و امنیتی دور نمانده است که البته می طلبد قوه قضائیه با ممنوع الخروج کردن این فرد جلوی فرار جعبه سیاه این شبکه فساد را بگیرند .
,
این فرد علا‌وه بر داشتن فساد های مالی متعدد در پرونده های مختلف شرکت های تابعه وزارت بهداشت دارای پرونده تخلفات اداری در  نحوه جذب هیات علمی به لحاظ نداشتن شرایط لازم  نیز می باشد .
,
با دستور ویژه وزیر بهداشت نهادهای مسئول به فساد شبکه ای و هرمی این باند وارد شده که‌ می طلبد رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی این موضوع مهم را از وزارت بهداشت پیگیری و  وزارت بهداشت نیز اطلاعات لازم را برای اقناع افکار عمومی در روز های آینده منتشر نماید .
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه