اخبار داغ

منتخب مردم اردکان:

رهبر معظم انقلاب؛ پرچم دار مبارزه با استکبار/ پیروزی فلسطین تضمین شده است

رهبر معظم انقلاب؛ پرچم دار مبارزه با استکبار/ پیروزی فلسطین تضمین شده است
دشتی گفت: در دنیای امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی پرچم دار مبارزه با استکبار و صهیونیست هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا دشتی نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: روز قدس روز همصدایی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است. هر چند امروز در سراسر دنیا با توجه به شیوع کرونا امکان برپایی راهپیمایی روز قدس را نداشتیم، اما سخنرانی مقام معظم رهبری تیری بر قلب دشمنان فلسطین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,
 
,
وی گفت: بیانات امروز رهبر انقلاب در مورد روز قدس و مساله فلسطین  نکات ارزنده بسیاری داشت که نیازمند تدبر و بازخوانی است. ایشان فرمودند امروز فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با خیانت کمرنگ کردن مسأله فلسطین است. اصلا نامگذاری هوشمندانه روزی به نام قدس توسط امام راحل برای این بود که مساله فلسطین در خاطره ها بماند تا مبادا کسی این موضوع مهم را به فراموشی بسپارد و به مرور زمان مشکلات فلسطین و جهان اسلام فراموش شده و اسرائیل بتواند کشوری برای خود ایجاد کند.
,
 
,
وی ادامه داد: طبق رهنمودهای رهبر انقلاب دولت های غربی بر اساس سیاست های شیطانی که داشتند اسرائیل را به وجود آورده و مجرم اصلی جنایت های این رژیم هستند. 
,
 
,
دشتی خاطرنشان کرد: در زمانی که اغلب دولت‌های عرب  وظیفه خود در قبال فلسطین را فراموش کرده و حتی بعضی از آنها تبدیل به آلت دست آمریکا و اسرائیل شده اند، محور مقاومت مردانه مقابل اسرائیل ایستاده است. ارتش اسرائیل که زمانی هیچ ارتشی توان رویارویی با آن را نداشت نتوانست مقابل رزمندگان جبهه مقاومت تاب آورد و مجبور به اعتراف شکست خود شدند. این پیروزی ها موفقیت بسیار ارزنده ای برای مسلمین است.
,
 
,
 وی اظهار کرد: با هوشیاری امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب الحمدالله برخلاف طراحی دشمنان مسئله فلسطین بسیار زنده است. امروز دیدیم بیانات رهبر انقلاب در اکثر کشورهای دنیا و شبکه‌های تلویزیونی به طور مستقیم منعکس شد و بار دیگرمساله قدس را با دیپلماسی خاص رهبری معظم به گوش جهانیان رساند. 
,
 
,
دشتی تاکید کرد: در دنیای امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی پرچم دار مبارزه با استکبار و صهیونیست هستند.
,
 
,
وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب اشاره فرمودند روزانه آمار کشته شدگان بر اثر کرونا محاسبه می شود اما در رابطه با کشتار مردم مظلوم یمن یا فلسطین و افغانستان و دیگر ممالک اسلامی هیچ یک از نهادهای حقوق بشری و یا کشورهای مدعی دنیا اقدامی انجام نمی دهند. 
,
 
,
دشتی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجهی که در سخنان رهبر انقلاب مشهود است وعده الهی و امید بخشی به مبارزان است. ایشان بارها با قاطعیت تاکید کرده اند که پیروزی فلسطین تضمین شده است. این رهنمودها و زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین استکبار جهانی را از پا در آورده است. انشاالله با امیدی که محور مقاومت دارند و به واسطه این جهاد فی سبیل الله آینده از آن مسلمین جهان و مردم فلسطین خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه