اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد

500 مسجد استان یزد میزبان نماز عید فطر

500 مسجد استان یزد میزبان نماز عید فطر
حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به میزبانی 500 مسجد استان یزد از نماز عید فطر گفت: نمازگزاران برای جلوگیری از شیوع کرونا مُهر و تسبیح و کتاب‌های ادعیه را با خود به همراه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا نماز عید سعید فطر در مساجد برگزار خواهد شد اظهار داشت: برگزاری این فریضه مقدس الهی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا باید بااحتیاط زیاد از سمت نمازگزاران برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه نمازگزاران باید نکات بهداشتی را رعایت کنند افزود: به کلیه هیات امنای مساجد اعلام شد که آمادگی خود را نسبت به برگزاری نماز عید سعید فطر در کل استان یزد داشته باشند.

,

وی 500 مسجد استان یزد را میزبان نماز عید سعید فطر اعلام کرد و گفت: نمازگزاران برای جلوگیری از شیوع کرونا مُهر و تسبیح و کتاب‌های ادعیه را با خود به همراه داشته باشند تا کمترین مشکل را در این روز در سطح استان یزد شاهد باشیم.

,

کارگر عنوان کرد: مساجد استان یزد در قبل از برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران نیز هستند تا شهروندان مشکلی برای این مسئله نداشته باشند.

,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن مساجد قبل از برگزاری نماز عید سعید فطر و همچنین بعدازآن در دستور کار دست‌اندرکاران مساجد سطح استان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه