اخبار داغ

در گفت و گو با رزمنده عملیات بیت المقدس مطرح شد؛

ایمان قوی امام(ره) و رزمندگان خرمشهر را آزاد کرد/جوانان امروز باید با بصیرت خرمشهرها را آزاد کنند

ایمان قوی امام(ره) و رزمندگان خرمشهر را آزاد کرد/جوانان امروز باید با بصیرت خرمشهرها را آزاد کنند
عبدالواحد نرماشیری با بیان این که ایمان قوی امام(ره) و رزمندگان خرمشهر را آزاد کرد، گفت: جوانان مراقب ترفندهای دشمنان نظام و اسلام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالواحد نرماشیری؛ یکی از رزمندگان بلوچ عملیات بیت المقدس در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: عملیات فتح‌المبین از عملیات‌های نظامی نیروهای مسلح ایران، بر علیه نیروهای ارتش عراق، در خلال جنگ ایران و عراق بود، که در فروردین ۱۳۶۱ با پیروزی قاطع نیروهای ایرانی و عقب‌نشینی ارتش عراق از سرزمین‌های اشغال‌شده، به پایان رسید.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: عملیات‌های بزرگ ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس همگی در مدت زمان کمتر از ۹ ماه انجام شدند، که ضربه‌ای مهلک را بر پیکره ارتش بعث وارد کردند که در این بین فتح‌الفتوح بیت‌المقدس را می‌توان یکی از شاهکارهای نظامی در جنگ تحمیلی بیان کرد.

نرماشیری ادامه داد: بلافاصله پس از اتمام عملیات فتح المبین، در حالی که قوای ارتش عراق در منطقه عمومی خرمشهر تقویت می‌شد، به تمام یگان‌های تحت امر قرارگاه مرکزی کربلا دستور داده شد تا ضمن بازسازی و تجدید قوا، به شناسایی و طراحی عملیات بپردازند.


این رزمنده عملیات بیت المقدس عنوان کرد: در دوم اردیبهشت ماه سال ۶۱ لشکر تیپ ثارالله برای عملیات بیت المقدس آماده شدند.این عملیات ها در چندین مرحله انجام شد تا ابن که در سوم خرداد خرمشهر از دست عراقی ها آزاد شد.

وی عنوان کرد: بنده دراکت جنگ سالاران( فرماندهان ایرانی)، ایمان رزمندگان، بسیج همدلی نیروها را از عمده عوامل آزاد سازی خرمشهر می دانم.

نرماشیری با اشاره به پیام امام(ره) که به نیروهای پیام داده بود که خرمشهر باید آزاد شود، تصریح کرد: ایمان ملی و معنوی از مهم ترین ویژگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که باعث می شد در عملیات ها پیروز شوند.

عملیات بیت المقدس تلاشی برای آزادی یک ملت بود

وی با بیان این که عملیات بیت المقدس یک نوع جهاد و دفاع از وطن بود، گفت: بعد از یک ماه عملیات جنگی به صورت پشت سر هم هیچ ارتش و نیرویی قادر نیست که پیروز شود اما واقعیت امر طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) این است که خرمشهر را خدا آزاد کرد. 

رزمنده عملیات بیت المقدس گفت: سردار سلیمانی در دوران عملیات بیت المقدس از جمله نیروهایی بود که در آن زمان دچار صدمات و جراحات شدیدی از ناحیه شکم و تاندون دست شده بود و در دوران نقاهت بعد از مجروحیت به سر می برد اما برای آزادسازی خرمشهر، به مقابله با دشمن ایستاد. 

وی بیان کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور یکی از حماسی‌ترین روزهای تاریخ ایران است  آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی می باشد. فتح آن را می توان «اسطوره مقاومت و پیروزی» جمهوری اسلامی ایران در جنگ با عراق دانست و صدام فتح این منطقه را «کلید دروازه بصره» اعلام کرده بود.

نرماشیری در ادامه، خاطر نشان کرد: صدام در آن زمان دور تا دور شهر خرمشهر را که دست بود حصارهای چون میلک سرتیز کشیده بود که فقط هوابرد داشت.

وی اذعان کرد: با آزادی خرمشهر حصار جنگی آمریکا، اسرائیل هم شکسته شد و نتایج پیروزی ایران این بود که تمام عملیات های آن با دشمنانش مثمر ثمر شد و فتح این شهر در روحیه مردم اثر مثبتی داشت.

به گفته نرماشیری، خرمشهر زمانی عروس ایران بود و با آزادسازی این شهر اعتبار کشورمان دوچندان شد. 

وی اضافه کرد: فلسطین قبله اول مسلمین است و مسئله این کشور یک موضوع قدسی می باشد که یک گروه صیهونیست به آن ظلم و ستم روا می دارند. انگلیس، آمریکا و اروپا برای دور کردن صیهونیست ها از خودشان، آنان را به توطئه غضب کردن فلسطین مشغول کردند. اگر هر انسان آزاده ای در وجودش آزادگی داشته باشد قلبش باید برای این کشور مظلوم غصب شده بتپد و آن را پاره ای از اسلام بداند. 

جوانان امروز باید خرمشهر ها را آزاد کنند

این رزمنده بیت المقدس گفت: ما باید در حد توان خود به جوانان با غیرت فلسطین کمک و یاری برسانیم تا به این زودی آزادی کشور آنان هم محقق شود. درحالی‌که اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی صدام به‌عنوان آخرین و مهمترین برگ برنده دشمن برای وادار کردن ایران به شرکت در هرگونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد، آزادسازی این شهر می‌توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی ایران باشد. 

وی با اشاره به این که امروزه یکی از اهداف دنیا غرب ایجاد بی مسئولیتی بین جوانان با انجام ترفندهای گوناگون است، تاکید کرد: مردم ایران باید مراقب دسیسه هاو حیله های آمریکا و دشمنان نظام اسلامی باشند که اکنون ملت ما را با قرار دادن تحریم ها در شرایط سختی قرار داده است؛ اما دشمن باید بداند که مردم در هر شرایطی در مقابل آنان می ایستند و مدافع نظام و رهبری کشورشان هستند.

رزمنده عملیات بیت المقدس در ادامه مطلب فوق، اضافه کرد: جوانان باید با قدرت و صلابت جلو دشمنان نظام و اسلام بایستند و با ایمان از دستورات و فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنند. 


وی گفت: جوانان ایران بدانند که کشورهای غربی دلسوز آنان نیستند و چیزی جز نابودیشان را نمی خواهند. 


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالواحد نرماشیری؛ یکی از رزمندگان بلوچ عملیات بیت المقدس در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: عملیات فتح‌المبین از عملیات‌های نظامی نیروهای مسلح ایران، بر علیه نیروهای ارتش عراق، در خلال جنگ ایران و عراق بود، که در فروردین ۱۳۶۱ با پیروزی قاطع نیروهای ایرانی و عقب‌نشینی ارتش عراق از سرزمین‌های اشغال‌شده، به پایان رسید., عصرهامون,
,
, وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: عملیات‌های بزرگ ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس همگی در مدت زمان کمتر از ۹ ماه انجام شدند، که ضربه‌ای مهلک را بر پیکره ارتش بعث وارد کردند که در این بین فتح‌الفتوح بیت‌المقدس را می‌توان یکی از شاهکارهای نظامی در جنگ تحمیلی بیان کرد.

نرماشیری ادامه داد: بلافاصله پس از اتمام عملیات فتح المبین، در حالی که قوای ارتش عراق در منطقه عمومی خرمشهر تقویت می‌شد، به تمام یگان‌های تحت امر قرارگاه مرکزی کربلا دستور داده شد تا ضمن بازسازی و تجدید قوا، به شناسایی و طراحی عملیات بپردازند.
,
,
,
,
, این رزمنده عملیات بیت المقدس عنوان کرد: در دوم اردیبهشت ماه سال ۶۱ لشکر تیپ ثارالله برای عملیات بیت المقدس آماده شدند.این عملیات ها در چندین مرحله انجام شد تا ابن که در سوم خرداد خرمشهر از دست عراقی ها آزاد شد.,
,
, وی عنوان کرد: بنده دراکت جنگ سالاران( فرماندهان ایرانی)، ایمان رزمندگان، بسیج همدلی نیروها را از عمده عوامل آزاد سازی خرمشهر می دانم.,
,
, نرماشیری با اشاره به پیام امام(ره) که به نیروهای پیام داده بود که خرمشهر باید آزاد شود، تصریح کرد: ایمان ملی و معنوی از مهم ترین ویژگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که باعث می شد در عملیات ها پیروز شوند.,
,
, عملیات بیت المقدس تلاشی برای آزادی یک ملت بود, عملیات بیت المقدس تلاشی برای آزادی یک ملت بود,
,
, وی با بیان این که عملیات بیت المقدس یک نوع جهاد و دفاع از وطن بود، گفت: بعد از یک ماه عملیات جنگی به صورت پشت سر هم هیچ ارتش و نیرویی قادر نیست که پیروز شود اما واقعیت امر طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) این است که خرمشهر را خدا آزاد کرد. ,
,
, رزمنده عملیات بیت المقدس گفت: سردار سلیمانی در دوران عملیات بیت المقدس از جمله نیروهایی بود که در آن زمان دچار صدمات و جراحات شدیدی از ناحیه شکم و تاندون دست شده بود و در دوران نقاهت بعد از مجروحیت به سر می برد اما برای آزادسازی خرمشهر، به مقابله با دشمن ایستاد. ,
,
, وی بیان کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور یکی از حماسی‌ترین روزهای تاریخ ایران است  آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی می باشد. فتح آن را می توان «اسطوره مقاومت و پیروزی» جمهوری اسلامی ایران در جنگ با عراق دانست و صدام فتح این منطقه را «کلید دروازه بصره» اعلام کرده بود.,
,
, نرماشیری در ادامه، خاطر نشان کرد: صدام در آن زمان دور تا دور شهر خرمشهر را که دست بود حصارهای چون میلک سرتیز کشیده بود که فقط هوابرد داشت.,
,
, وی اذعان کرد: با آزادی خرمشهر حصار جنگی آمریکا، اسرائیل هم شکسته شد و نتایج پیروزی ایران این بود که تمام عملیات های آن با دشمنانش مثمر ثمر شد و فتح این شهر در روحیه مردم اثر مثبتی داشت.,
,
, به گفته نرماشیری، خرمشهر زمانی عروس ایران بود و با آزادسازی این شهر اعتبار کشورمان دوچندان شد. ,
,
, وی اضافه کرد: فلسطین قبله اول مسلمین است و مسئله این کشور یک موضوع قدسی می باشد که یک گروه صیهونیست به آن ظلم و ستم روا می دارند. انگلیس، آمریکا و اروپا برای دور کردن صیهونیست ها از خودشان، آنان را به توطئه غضب کردن فلسطین مشغول کردند. اگر هر انسان آزاده ای در وجودش آزادگی داشته باشد قلبش باید برای این کشور مظلوم غصب شده بتپد و آن را پاره ای از اسلام بداند. ,
,
, جوانان امروز باید خرمشهر ها را آزاد کنند,
,
, این رزمنده بیت المقدس گفت: ما باید در حد توان خود به جوانان با غیرت فلسطین کمک و یاری برسانیم تا به این زودی آزادی کشور آنان هم محقق شود. درحالی‌که اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی صدام به‌عنوان آخرین و مهمترین برگ برنده دشمن برای وادار کردن ایران به شرکت در هرگونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد، آزادسازی این شهر می‌توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی ایران باشد. ,
,
, وی با اشاره به این که امروزه یکی از اهداف دنیا غرب ایجاد بی مسئولیتی بین جوانان با انجام ترفندهای گوناگون است، تاکید کرد: مردم ایران باید مراقب دسیسه هاو حیله های آمریکا و دشمنان نظام اسلامی باشند که اکنون ملت ما را با قرار دادن تحریم ها در شرایط سختی قرار داده است؛ اما دشمن باید بداند که مردم در هر شرایطی در مقابل آنان می ایستند و مدافع نظام و رهبری کشورشان هستند.

رزمنده عملیات بیت المقدس در ادامه مطلب فوق، اضافه کرد: جوانان باید با قدرت و صلابت جلو دشمنان نظام و اسلام بایستند و با ایمان از دستورات و فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنند. 
,
,
,
,
, وی گفت: جوانان ایران بدانند که کشورهای غربی دلسوز آنان نیستند و چیزی جز نابودیشان را نمی خواهند. ,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه