اخبار داغ

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

نیروهای مسلح با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع می‌کنند

نیروهای مسلح با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع می‌کنند
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر اعلام کرد: با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از توطئه‌های نظام استکبار بر این باوریم که قدرت‌افزایی پیش‌برنده راهبرد ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از ترفندها و توطئه‌های نظام استکبار بر این باور است که ایستادگی و مقاومت تمام‌عیار با تکیه بر توانمندی‌های سرشار داخلی، قطع امید از بیگانگان و بد اندیشان، تبعیت از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی ملی، امید به آینده‌ای روشن، دوری از تفرقه و چند دستگی و قدرت‌افزایی پیش‌برنده از راهبردهای پیروزی‌بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی است.

,

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

,

سوم خرداد یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های نصرت و معجزه الهی و یکی از مهمترین اوراق کتاب حماسه و سربلندی ملت سلحشوری است که در برابر تجاوز و زیاده خواهی نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای اش مردانه ایستاد و هرگز تن به ذلت و تسلیم نسپرد.

,

سوم خرداد و فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

,

فتح خرمشهر نماد و تبلور صف‌آرایی سازمان‌یافته در مقابل تهاجم قدرت‌های بزرگ استکباری علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با گذشت حدود چهار دهه از آن پیروزی شیرین و تعیین‌کننده، بار دیگر نظام سلطه با آرایشی نوین و متمدنانه به رویارویی با ملت ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به استقلال و آزادی کشورمان برآمده است.

,

بی تردید سوم خرداد و فتح خرمشهر با رهبری پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک حماسه ملی و دستاوردی سترگ است.

,

اگر حضور و اتحاد ملت در بسیج همگانی و حمایت قاطع آن‌ها از نیروهای مسلح و رزمندگان جان برکف نبود، بی‌شک آن حماسه و پیروزی تحقق نمی‌یافت و به حق پاسداشت روز سوم خرداد گرامیداشت همبستگی و اتحاد ملی و همدلی همه آحاد ملت در کنار رهبری فرزانه و الهی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود.

,

امروز نیز با گذشته چهار دهه از آن دستاورد بزرگ و پیروزی تاریخی، ملت ایران توانسته است با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه خلف صالح آن امام عظیم‌الشأن مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی خود با اراده‌های پولادین و نگاهی دشمن‌شناسانه به توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های جبهه شیطانی استکبار را شناخته و برآن غلبه یابد.

,

امروز فتح خرمشهرها و شکست متجاوزان در عرصه جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه نیازمند هوشیاری، بیداری، دشمن‌شناسی و شناخت ترفندهای گوناگون جبهه‌ی عظیم دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

,

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از ترفندها و توطئه‌های نظام استکبار بر این باور است که ایستادگی و مقاومت تمام‌عیار با تکیه بر توانمندی‌های سرشار داخلی، قطع امید از بیگانگان و بد اندیشان، تبعیت از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی ملی، امید به آینده‌ای روشن، دوری از تفرقه و چند دستگی و قدرت‌افزایی پیش‌برنده از راهبردهای پیروزی‌بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی است.

,

صنعت دفاعی با رویکرد انقلابی متخصصین متعهد و جهادی خود، همان‌گونه که در طول ۴۰ سال اخیر تنها به پیشرفت و شکستن سد تحریم‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اندیشیده است امروز نیز با همتی والا و شتابی مضاعف، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی را در جهت حفظ و ارتقاء قدرت بازدارندگی فعال، سرلوحه حرکت خود قرار داده است.

وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با توجه به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع و بر اقتدار خود خواهند افزود؛ چرا که با دشمن بی منطق و زورگو جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت. «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه