اخبار داغ

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی:

آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و  هوشمندی/ فتح خرمشهر سرلوحه مدیران اقتصادی قرار گیرد

آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و  هوشمندی/ فتح خرمشهر سرلوحه مدیران اقتصادی قرار گیرد
مهدی عیسی زاده گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و هوشمندی برای غلبه بر دشمن بوده و درس این حماسه بزرگ باید سرلوحه مدیران اقتصادی و فرهنگی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی‌زاده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر و تبریک این روز به رزمندگان و فاتحان خرمشهر و نیز تقارن ایام آزادسازی خرمشهر با روز قدس، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد و  ان شاالله به لطف پروردگار قدس را نیز خدا آزاد خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین, خبر,

وی افزود: سربازان ولایت به یاری خداوند متعال، خرمشهر را از دست متجاوزان آزاد کردند و ان شالله به زودی شاهد خواهیم بود که سربازان ولایت به یاری خداوند متعال قدس هم آزاد خواهد شد.

,

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه خرمشهر نماد صبر، مقاومت، ابتکار و خلاقیت است، گفت: امروز مسئولان اعم از وزرا ، استانداران و فرمانداران باید از خرمشهر درس مقاومت، خلاقیت، درس مبارزه در راه رسیدن به هدف و پیروزی بگیرند.

,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد:فتح خرمشهر با آن همه موانع و امکاناتی که دشمنان پیاده کرده بودند، برای همگان غیر ممکن بود ولی رزمندگان اسلام با یاری خداوند متعال، ناشدنی ها را شدنی کردند و لذا امروز نیز می شود با درس گرفتن از فتح خرمشهر و با ابتکار و خلاقیت تحریم‌ها را شکست و بی اثر کرد و موانع را از بین برد.

,

وی با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و هوشمندی برای غلبه بر دشمن است، افزود: درس بزرگ فتح خرمشهر باید سرلوحه مدیران و فرماندهان و مدیران اقتصادی و  فرهنگی قرار گیرد در غیر اینصورت خرمشهر اقتصادی و فرهنگی به دست نخواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه