اخبار داغ

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد؛

اختصاص 1000 سبد کالا به نیازمندان پس از ماه رمضان در نکا

اختصاص 1000 سبد کالا به نیازمندان پس از ماه رمضان در نکا
مدیر کمیته امداد نکا از توزیع یک هزار سبد کالا میان نیازمندان این شهرستان پس از ماه رمضان خبر داد و گفت: در ماه رمضان بیش از 15 هزار غذای گرم در آشپرخانه مهدوی به همت خیرین پخت و میان نیازمندان نکا توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بریمانی‌ورندی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به آغاز به کار آشپزخانه مهدوی از روز ششم ماه مبارک رمضان در نکا به همت خیرین و کمیته امداد این شهرستان، اظهار کرد: در مجموع 15 هزار و 500 پرس غذا در این آشپزخانه پخته و به صورت غذای گرم در اختیار نیازمندان در سطح شهر و رستاهای مناطق محروم قرار گرفت.

وی افزود: این غذاهای گرم با هماهنگی و همکاری دهیاران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع شده و در کنار این فعالیت به تهیه یک هزار سبد کالا اقدام شده که بعد از ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا خاطرنشان کرد: تاکنون حدود دو هزار سبد کالا در سیستم احسان و خیر شهرستان نکا ثبت شده و همه درحال توزیع سبدهای کالا هستند که در کنار آن مبلغی به عنوان هدیه از سوی کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران به حساب فرزندان ایتام در پوشش این نهاد واریز شد.

این مسئول اضافه کرد: مشکل عمده‌ای که در شهرستان نکا وجود دارد در زمینه تأمین پوشینه نزدیک به 200 بیمار زمین‌گیر است که در تأمین این مورد نیز به کمک خیرین، گروه‌های مردمی و افراد توانمند نیازمند هستیم.  
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اطعام نیازمندان به صورت دسته‌جمعی و در مساجد انجام می‌شد، گفت: امسال به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طبخ  غذا انجام و به درب منازل ارسال می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا خاطر نشان کرد: در  شهرستان نکا  3 هزار خانوار در پوشش حمایتی کمیته امداد قرار داشته و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه