اخبار داغ

درگفتگو با عضو شورای شهر تبریز مطرح شد؛

شهرک جوانان، راهکار گذر از حاشیه‌نشینی/ خلاءِ ارتباط بین مجلس و شورای شهر

شهرک جوانان، راهکار گذر از حاشیه‌نشینی/ خلاءِ ارتباط بین مجلس و شورای شهر
بابایی‌اقدم گفت: برای جابجایی افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین نیازمند زمین بودیم بنابراین با پیگیری استانداری در شورای عالی استان شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تایید فرستاده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهری و لزوم همکاری همه مسئولان به خبرنگار آناج، گفت: موضوع اصلی این است که تبدیل وضعیت کارکنان را باید از شهرداری پیگیر شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه، استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای حل مشکلات شهری ضروری است، خاطرنشان کرد: بسیاری از موضوعات و معضلات شهری در گرو همکاری و نمایندگان مجلس قابل حل شدن است، هر نماینده‌ای که بتواند در جهت رفع مشکلات شهری کمکی کند به طور حتم قدم موثری در راستای توسعه شهر برداشته است، در موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهردرای نیز نیازمند کمک و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

,

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت شامل همه کارکنان شهرداری نخواهد بود تصریح کرد: شمولیت این موضوع فقط برای بخشی از افراد شاغل در شهرداری تبریز خواهد بود. نگرانی هایی هم در بین کارکنان سازمان دیده می‌شود که احساس می‌کنند تبدیل وضعیت بازی با کلمات است، مباحث مربوط به حمل‌ونقل عمومی، آلودگی شهر از دیگر موضوعاتی است که نیازمند همکاری وکلای ملت هستیم.

,

وی ادامه داد: در ابتدای شروع به کار شورای پنجم سلسله‌نشست‌هایی با نمایندگان تبریز برگزار و مقرر شد اتاق مشترک بین نمایندگان و شورای شهر و شهرداری تشکیل یابد ولی به نتیجه نرسید بنابراین ارتباطات بین شورای شهر و نمایندگان مجلس به صورت جزیره‌ای برقرار شد.

,

بابایی اقدم ترکیب جدید نمایندگان مجلس را برای تعامل بین شورای شهر و وکلای ملت مناسب دانست ، اتاق مشترک می‌تواند تشکیل شده و جلسات ماهانه برگزار شود.

,

رئیس کمیسیون شهرسازی و عمران شورای شهر تبریز با اشاره به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی برای افراد ساکن در مناطق حاشیه نشین گفت:  جلسه‌ای به همین منظور با استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد، خاک برداری در منطقه اسدگولی(ارم)  آغاز شد و در حدود 240 واحد مسکونی ساخته و در اختیار فراد ساکن در این منطقه قرار خواهد گرفت. همچنین مناطق حاشیه‌نشین تبریز در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

,

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه 48 هکتار از محدوده شهری به عنوان مناطق حاشیه‌نشین شناخته شده  گفت: برای جابجایی افراد ساکن در این مناطق نیازمند زمین بودیم  که در اختیار نداشتیم، بنابراین با پیگیری استانداری در شورای عالی استان شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تایید فرستاده شد. حد فاصل بین پایگاه دوم شکاری و اتوبان پاسداران به نام شهرک جوانان در نظر گرفته شد، در این شهرک می‌توان برای ساخت 5 هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه