اخبار داغ

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد؛

جریمه ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

جریمه ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی
رامین پهلوانی گفت: ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانفروشی و کم فروش جریمه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: تصمیم گیری احتمالی درباره تعطیلی واحدهای صنفی به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی افزود: در حال حاضر به جز تالارهای پذیرایی و استخرها باقی مراکز فعال شده‌اند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: متأسفانه نه تنها عمده اصناف بلکه مردم نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

پهلوانی با تاکید بر اینکه باید تدابیر خاصی در این زمینه اندیشیده شود، تصریح کرد: در نظارت‌های به عمل آمده تنها یک فروشگاه زنجیره‌ای پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود.

این مسئول با بیان اینکه درصدد برخورد جدی با متخلفین هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر جریمه تنها ابزار قانونی برخورد است و تاکنون ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانفروشی و کم فروش جریمه شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اگر مردم حمایت مالی شوند بهتر به توصیه در خانه بمانید، عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد لغو تعطیلی بسیاری از مراکز توسط دولت هستیم.

این مسئول تصریح کرد: با اصناف آن گونه که وعده داده شده بود همکاری نشد و آنها ملزم به پرداخت مالیات و هزینه‌های جاری نظیر آب و برق شده‌اند.

پهلوانی خاطرنشان کرد: مردم خود باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه