اخبار داغ

منتخب مردم اسدآباد:

حل مشکلات اقتصادی سرلوحه مجلس یازدهم باشد

حل مشکلات اقتصادی سرلوحه مجلس یازدهم باشد
کیومرث سرمدی با گریزی به مشکلات اساسی کشور از جمله بازار خودرو و مسکن، ارز و طلا گفت: امروز در بازار مسکن و خودرو و ارز مشکلاتی داریم که مجلس از تمام ظرفیت و قدرت نظارتی خود در کنار قوه قضائیه برای سر و سامان دادن به آن ها استقاده خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به مطالبات به حق مردم از مجلس، اظهار کرد: اگر مجلس وظیفه قانونگذاری و نظارتی خودش را درست انجام دهد، مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه مجلس باید از قدرت نظارتی خود برای حل مشکلات اقتصادی کشور و گسترش عدالت در جامعه به شکل عملی استفاده کند، تصریح کرد: یک مجلس موفق و عدالت‌محور باید از منافع شخصی چشم پوشی کند تا منافع ملی و مطالبات به حق مردم محقق شود.

,

سرمدی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، افزود: حرکت در چار چوب قانون و سرلوحه قرار دادن منویات رهبری انقلاب باید ملاک اصلی ما نمایندگان قرار بگیرد.

,

وی با بیان اینکه مجلس جدید برای حل مشکلات اقتصادی کشور با دولت تعامل خواهد داشت، اذعان کرد: البته در بحث نظارت و پیگیری مطالبات به حق مردم ذره ای کوتاه نخواهیم امد.

,

منتخب مردم اسدآباد در مجلس با گریزی به مشکلات اساسی کشور از جمله بازار خودرو و مسکن، ارز و طلا خاطرنشان کرد: امروز در بازار مسکن، خودرو و ارز مشکلاتی داریم که مجلس از تمام ظرفیت و قدرت نظارتی خود در کنار قوه قضائیه برای سر و سامان دادن به آن ها استقاده خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه