اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان خبرداد؛

امروز، آخرین مهلت پلاک‌گذاری خودرو‌های صفر کیلومتر در استان زنجان

امروز، آخرین مهلت پلاک‌گذاری خودرو‌های صفر کیلومتر در استان زنجان
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه امروز آخرین مهلت پلاک‌گذاری خودرو‌های صفر کیلومتر در استان زنجان است گفت: از روز سه‌شنبه نگهداری خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک احتکار محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلوگیری از احتکار خودرو در استان زنجان اظهابر کرد: این موضوع به صورت جدی در دستور کار بازرسی سازمان صمت استان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت پارکینگ‌داران جهت پلاک گذاری‌ خودروهای صفرکیلومتر است افزود: کسانی که خودرو صفر دارند باید نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند و اگر پارکینگی ماشین بدون پلاک دپو شده باشد احتکار محسوب شده و برخورد خواهد شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از 28 اردیبهشت ماه این طرح در زنجان آغاز شده و این اطلاع رسانی از طریق نامه‌نگاری به مراجع مختلف ابلاغ شده است ابراز کرد: اطلاعیه از طریق نامه به اتحادیه پارکینگ‌داران تحت عنوان اتحادیه حمل و نقل بار و مسافر انجام شده و همچنین این اطلاعیه به مراکز تجاری بزرگ سطح شهر در خصوص عدم نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها هم ابلاغ شده است.

,

وی با تاکید براینکه امروز آخرین مهلت در خصوص پلاگذاری‌ها است بیان کرد: چند مورد گزارش دریافت کردیم که بعد از اتمام مهلت داده شده به سراغ‌ آنها خواهیم رفت.

,

مسلمی عنوان کرد: در هفته گذشته یک مورد توسط اطلاعات سپاه در خصوص احتکار خودرو گزارش شد که همچنان پرونده آنها در دست بررسی است و در صورت محرز شدن احتکار آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: در این گزارش 23 خودرو کشف شد که مستندانی از طرف عاملان ارائه شده که در حال بررسی و استعلام مستندات آنها هستیم.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه اگر گزارشی و مواردی از خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک اعلام شود احتکار محسوب شده و تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

,

وی افزود: نماشگاه‌ها و پارکینگ‌داران باید اطلاعات تعداد خودروهای خود را در سامانه انبارها ثبت کنند و اگر انباری اطلاعات خود را ثبت نکند احتکار محسوب می‌شود.

,

افزایش تعداد بازرسان نظارت بر نانوایی‌ها

, افزایش تعداد بازرسان نظارت بر نانوایی‌ها,

مسلمی در پایان همچنین در خصوص نظارت بر نانوایی‌ها نیز عنوان کرد: همه نانوایی‌ها موظف هستند قیمت جدید ابلاغ شده در معرض دید مشتریان نصب کنند.

,

وی با تاکید براینکه نانوایی‌ها در خصوص نان کنجدی نیز اگر 10 گرم کنجد بر نان برنند می‌توانند 500 تومان قیمت را افزایش دهند و این امر نیز به خواست مشتری است گفت: اگر نانوایی به اجبار نان کنجدی پخت کند که خواست مشتری نباشد تخلف کرده و در صورت دریافت چنین گزارشاتی برخورد خواهد شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد برخورد با متخلفان نانوایی‌ها افزود: برخورد با متخلفان در بار اول تذکر و بار دوم تشکیل پرونده شده و بار سوم سهمیه آنها قطع یقین قطع خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از نانوایی‌های بربری اقدام به پخت شیرمال و نان فطیر می‌کنند در ابلاغیه جدید تخلف محسوب امی‌شود افزود: باید نانوایی‌ها در رسته مجوز داده شده فعالیت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه