اخبار داغ

پنهان کاری یانکی ها تمامی ندارد؛

افزایش فزاینده نرخ بیکاری در 43 ایالت آمریکا

افزایش فزاینده نرخ بیکاری در 43 ایالت آمریکا
بر اساس داده های منتشر شده، نرخ بیکاری آمریکا به دلیل تعطیلی مشاغل غیر ضروری سراسر کشور در دوران همه گیری کروناویروس در 43 ایالت به بالاترین سطح خود رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس داده های منتشر شده فدرال، نرخ بیکاری آمریکا به دلیل تعطیلی مشاغل غیر ضروری سراسر کشور در دوران همه گیری کروناویروس در 43 ایالت به بالاترین سطح خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, فدرال,

بر اساس گزارش دفتر کار آمریکا، این نرخ ها در هر ایالت و واشنگتن دی.سی در مقایسه با ماه مارس افزایش یافت. به همین ترتیب، نرخ بیکاری ملی آمریکا در مقایسه با 4.4 درصد در ماه مارس طی ماه گذشته به 14.7 درصد به سرعت افزایش یافت.

,

ضربه سنگینی که تعطیلی ناشی از کووید19 به صنعت گردشگری نوادا زد باعث شد تا این ایالت بالاترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص دهد. این نرخ از 3.6 درصد در ماه فوریه و 6.9 درصد در ماه مارس، طی ماه گذشته به 28.2 درصد افزایش یافت.

,
, ,

"استیو سیسولاک" فرماندار این ایالت در اوایل ماه جاری مجوز بازگشایی برخی از مشاغل را صادر کرد گفت: "رکورد بیکاری در نوادا بسیار بالا است و درک این موضوع دشوار است."

,

پس از نوادا، میشیگان و هاوایی به ترتیب با 22.7 و 22.3 درصد دارای بالاترین نرخ بیکاری در سراسر کشور هستند.

,

مشکلات جمع آوری داده ها

,

گزارش ایالتی با جمع آوری داده ها و مسائل طبقه بندی نادرست که تمام ایالت ها را تا حدودی تحت تأثیر قرار داده دچار نقصان شده است. میزان پاسخگویی پایین تر از حد معمول است، زیرا اداره سرشماری در ماه آوریل مصاحبه های حضوری را انجام نداد و 2 مرکز تماس به خاطر همه گیری تعطیل بودند.

,

همچنین، تجزیه و تحلیل دفتر کار آمریکا نشان می دهد که چندین میلیون نفر از 11.5 میلیون نفری که به عنوان شاغل در فهرست قرار دارند، باید در لیست "اخراج موقت" که منجر به افزایش نرخ بیکاری ملی شده قرار داده شوند.

,

این مسئله باعث شد که کانکتیکات که با 7.9 درصد دارای پایین ترین نرخ بیکاری بود طی بیانیه مطبوعاتی خود در یادداشتی برجسته گفت که داده های فدرال باید نادرست تلقی شده و به شدت دست کم گرفته شوند. این ایالت نرخ بیکاری واقعی خود را حدود 17.5 درصد تخمین می زند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه