اخبار داغ

افتخاری مطرح کرد؛

جزئیات ثبت‌نام اینترنتی تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

جزئیات ثبت‌نام اینترنتی تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات ثبت‌نام اینترنتی تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان از امروز آغاز شده است و بازنشستگان می‌توانند تا ۲۰ خرداد ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی نسبت به دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی برای فرزندان خود اقدام کنند.

او گفت: تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان باید از ابتدای سال ۹۸ باشد و بعد از ثبت نام و تکمیل فرم‌های لازم،  بررسی‌های لازم انجام می‌شود و در نهایت متقاضیان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای افرادی که تاریخ عقد شان قبل از سال ۹۸ است در بازه‌های زمانی پیش از این وام پرداخت شده است، گفت: در این مرحله هزار فقره وام به صورت محدود به فرزندان بازنشستگان یا نوه‌ی اول آن‌ها تعلق می‌گیرد.

افتخاری افزود: بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه است و ماهانه ۴۱۸ هزار تومان اقساط پرداختی آن است.

او با بیان اینکه دریافت این وام نیاز به ضامن و شرایط خاصی ندارد و اقساط آن از حقوق بازنشستگان کم خواهد شد، ادامه داد: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی وارد کردن کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان بازنشستگان در مراحل بعدی در طول سال ۹۹ نیز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در هر فصلی از سال این تسهیلات را پرداخت کنیم، گفت: تا آخر خرداد ماه مبلغ وام به حساب درخواست کنندگان واریز خواهد شد.

افتخاری بیان کرد: یک وام ۷ میلیونی نیز به صورت قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت خواهد شد و وامی نیز برای خرید کالا به مبلغ ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای خرید سهام دولت به مبلغ یک میلیون تومان و به صورت یک ساله به بازنشستگان تعلق گرفت، گفت: از ابتدای خرداد ماه با قراردادی که با بیمه تکمیلی درمان منعقد کردیم حجم تعهدات توسعه یافت، به طوری که اگر درگذشت سرانه پرداختی بازنشستگان برای بیمه تکمیلی ۶۰ هزار تومان بود از ابتدای خرداد ماه این مبلغ به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

افتخاری گفت: تعهدات بیمه‌ای دو برابر شده است، به طوری که اگر برای جراحی تخصصی ۲۲ میلیون تومان پرداخت می‌شد، در حال حاضر ۴۵ هزار تومان افزایش یافته است.

او با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند مدارک خود را برای دریافت بیمه تکمیلی از اول خرداد ماه تحویل دهند و یا در مراکز طرف قرارداد خدمات پزشکی را دریافت کنند، گفت: بعد از عید سعید طرح‌های جدیدی برای افزایش باز قدرت خرید و توان اقتصادی بازنشستگان به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه