اخبار داغ

وقتی چشم‌ها را می‌بندیم؛

تیتری دردآور برای شهر قم؛ نهضت آسفالت در قم ادامه دارد...

تیتری دردآور برای شهر قم؛ نهضت آسفالت در قم ادامه دارد...
به اعتقاد نگارنده اگر نهضت آسفالت هم ادامه داشته باشد در طی سال‌هایی که آقای سقائیان نژاد شهردار قم شده‌اند این نهضت به مناطق پایین‌شهر نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا ، شهر قم به جرأت می‌توان گفت یکی از بدترین خیابان‌ها و معابر را به لحاظ روکش آسفالت دارد،  این موضوع به‌خصوص در مناطق 2، 3 و به معنای واقعی کلمه در منطقه 6 شهرداری قابل‌مشاهده است، در برخی از خیابان‌ها به‌قدری این موضوع چشمگیر است و آسفالت خیابان‌ها زجرآور است که تنها می‌توان سری به تأسف تکان داد و بی‌خیال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

 

,

نگارنده بارها و بارها این موضوع را در کانال و صفحه‌های مجازی سایت به‌صورت کاملاً مشخص انعکاس داده و حتی برای شهردار وقت منطقه 6 و همچنین نمایندگان مجلس و سایر مسئولان فرستاده‌ام اما در عمل هیچ اتفاقی رخ نداده است.

,

 

,

حتی در نشست خبری ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهرداری قم که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، طی سؤالی از عدم رسیدگی به آسفالت این مناطق سؤال پرسیدم که وی با قبول این موضوع بیان داشت: واقعاً وضعیت موجود راضی کنند نیست و باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد اما باید شرایط موجود اقتصادی را در نظر بگیریم.

,

, ,

در این میان امروز یکی از خبرگزاری‌های استان در گزارشی به نهضت آسفالت در قم اشاره‌کرده است که در نوع خود جالب است.

,

 

,

به اعتقاد نگارنده اگر نهضت آسفالت هم ادامه داشته باشد در طی سال‌هایی که آقای سقائیان نژاد شهردار قم شده‌اند این نهضت به مناطق پایین‌شهر نرسیده است و وضعیت آسفالت این مناطق به‌هیچ‌عنوان برازنده شهر قم و مردم فهیم این شهر نیست.

,

 

,

در طی سال‌های اخیر خود شهردار و معاونینش بارها خبر از انقلاب درزمینهٔ تولید آسفالت کرده‌اند اما در عمل به‌خصوص در مناطق پایین‌شهر مردم این موضوع را لمس نکرده‌اند و کافی است برای صحت گفته‌های حقیر مسئولان شهرداری سری به این مناطق بزنند.

,

 

,

عباسعلی محمدی مطلع

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه