اخبار داغ

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع بیش از 18 میلیارد تومان بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی/ مرحله سوم رزمایش مواسات 7 خرداد برگزار می‌شود

توزیع بیش از 18 میلیارد تومان بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی/ مرحله سوم رزمایش مواسات 7 خرداد برگزار می‌شود
هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه تا دوم خرداد ماه، 89 هزار بسته معیشتی به ارزش 18 میلیارد و 400 میلیون تومان بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه بسیج دانش آموزی شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران اقدامات انجام شده در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از ابتدای آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان با همکاری تمام مردم نوع دوست، نهادهای حاکمیتی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، سپاه و بسیج، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی بسته های معیشتی بین اقشار نیازمند استان توزیع شده است.
,
 
,
توزیع 89 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان
, توزیع 89 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان, توزیع 89 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا تا روز گذشته بیش از 89هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده است.
,
 
,
هنری با بیان این‌که ارزش ریالی این تعداد بسته معیشتی 18 میلیارد و چهارصد میلیون تومان است، عنوان کرد: علاوه بر بسته‌های توزیع شده، مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بیش از 3 میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.
,
 
,
بخشش اجاره بهای 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی/ پرداخت 82 فقره وام به مشاغل آسیب دیده
, بخشش اجاره بهای 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی/ پرداخت 82 فقره وام به مشاغل آسیب دیده, بخشش اجاره بهای 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی/ پرداخت 82 فقره وام به مشاغل آسیب دیده,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها بواسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش مواسات، بحث بخشش اجاره در برنامه مردم بوده که با کمک خیرین تاکنون اجاره بیش از یک‌هزار و 100 واحد تجاری در استان به ارزش ریالی 750 میلیون تومان بخشیده شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز بیش از 82 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ 290 میلیون تومان توسط خیران پرداخت شده است.
,
 
,
توزیع 260 هزار پرس غذای گرم
, توزیع 260 هزار پرس غذای گرم, توزیع 260 هزار پرس غذای گرم,
 
,
هنری در مورد پخت غذای گرم با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ خیران و هیئات مذهبی، عنوان کرد: تعداد 260 هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی 2 میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است .
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه