اخبار داغ

رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیشابور خبر داد؛

کاهش 80 درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان نیشابور با شیوع کرونا

کاهش 80 درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان نیشابور با شیوع کرونا
رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت: سال گذشته درآمدهای پایدار انجمن به حدود 12 میلیارد ریال رسید که متأسفانه با شیوع کرونا درآمدزایی انجمن به زیر 80 درصد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شاملی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به عملکرد این انجمن خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بالغ‌بر چهار میلیارد از طریق خیرین و بالغ‌بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق یازده کارخانه در نیشابور کمک به این انجمن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیشابور تصریح کرد: سال گذشته درآمدهای پایدار انجمن به حدود 12 میلیارد ریال رسید که متأسفانه با شیوع کرونا درآمدزایی انجمن به زیر 80 درصد رسید.

,

شاملی خاطرنشان کرد: کمک به خانواده‌های کم برخوردار زندانی همراه با حفظ کرامت از اهداف این انجمن است و با وجود همه کمک‌های خیرین و مردم، با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای جامعه این مقدار کنم به‌هیچ‌عنوان کافی نیست.
وی بیان داشت: تا این لحظه ۹۰۷ خانواده شامل ۳۱۴ دانش‌آموز که سرپرست آنان در زندان به سر می‌برند تحت پوشش انجمن‌ حمایت از زندانیان نیشابور هستند و در ماه مبارک رمضان 650 میلیون ریال کمک غیر نقدی در کنار 720 میلیون ریال کمک نقدی از سوی مردم به این انجمن اهدا شده است که درنهایت منجر به توزیع 430 بسته کمک معیشتی بین این خانوارها شده است.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیشابور با اشاره به کمک‌های مردم از طریق این انجمن اظهار داشت: سال گذشته در کنار پذیرش 907 خانواده، 701 مشاوره نیز داده شده است و به بیش از دو هزار و 786 مورد مراجعه مردمی نیز پاسخ داده شده است.

,
,
,

وی افزود: سال گذشته توانستیم 11 اعدامی را از چوبه دار رهایی بخشیم و یک مورد نیز در اسفند ماه صحبت ها انجام شد ولی رضایت در فروردین ماه انجام شد.

,

شاملی در پایان با اشاره به وجود مجوز برای اعطای فطریه به این انجمن گفت: از مردم می‌خواهیم فطریه های خود را به شماره کارت 6037991199531330 به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور نزد بانک ملی واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه