اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر سبزوار:

هیچ‌گونه افزایشی در کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مصوب نشده است

هیچ‌گونه افزایشی در کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مصوب نشده است
استیری گفت: هیچ گونه افزایشی در خصوص افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل در دستور کار نیست و نرخ کرایه‌ها با همان قیمت مصوب سال  گذشته محاسبه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید استیری در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد بدون مجوز اقد ام به اخذ کرایه بیشتر از مصوب می کنند اظهارداشت: هنوزهیچگونه افزایش قیمتی از سوی این سازمان در دستور کار نگرفته است و نرخ کرایه ها با همان قیمت مصوب سال  گذشته محاسبه شده است و رانندگان حق دریافت هیچگونه وجه اضافی از مسافران را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برخی از متصدیان  ورانندگان بدون مجوز اقدام به اخذ وجوه اضافه از مسافرین می کنند که این امر خلاف مصوبه است تاکید کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود به محض مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ اعلام و منتظر حصول نتیجه باشند.

,

استیری  همچنین با اشاره به محدودیت حضور ناوگان اتوبوسسرانی در شهر ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا و عدم ابلاغ فعالیت اتوبوس های درون شهری طبق روال قبل از سوی وزارت بهداشت، این اتوبوس ها همچنان به صورت محدود به شهروندان در سبزوار  ارائه خدمات می کنند.

,

گفتنی است چندی است افزایش خودسر کرایه ها توسط برخی از رانندگان در سطح شهر سبزوار به دلایل واهی سبب نارضایتی شهروندان شده است که این موضوع نظارت دقیق تر مسئولین امر را برای ساماندهی و رفتار مطابق قانون را از سوی این افراد می طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه