اخبار داغ

منتخب مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی؛

آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف درشروع عمیات های متحد نیروهای مسلح ایران بود

آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف درشروع عمیات های متحد نیروهای مسلح ایران بود
محمدحسین آصفری گفت: آزاد سازی خرمشهر یک نقطه عطف تاریخی در شروع عملیات‌هایی با اتحاد بین نیروهای مسلح ما بود و مهم‌ترین عامل پیروزی در خرمشهر بعد از لطف و عنایت الهی اتحاد و همدلی همه نیروهای جمهوری اسلامی و ایثارگری و انسجام رزمندگان اسلام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ ضمن گرامیداشت حماسه سوم خردادماه به بازخوانی عملیات بیت‌المقدس پرداخت و گفت: این عملیات در ماشین جنگی دشمن بسیار تأثیرگذار بود و در حالی انجام شد که مدت زیادی از عملیات غرورآفرین فتح المین که زمینه‌ی عملیات بیت‌المقدس بود نمی‌گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آصفری در ادامه افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر و به اسارت درآمدن بیش از 19 هزار نیروی متجاوز بعثی چنان شوک بزرگی به سردمداران رژیم بعث و حامیان آنها وارد کرد که مجبور شدند صراحتاً اعلام کنند نمی‌توانند در مقابل رزمندگان اسلام مقاومت کنند و همین مسئله سبب شد تا در حمایت خود از صدام دچار تردید شده و این حمایت‌ها را کمتر کنند.

,

آزاد سازی خرمشهر در پیش بینی های عراق نمی گنجید

, آزاد سازی خرمشهر در پیش بینی های عراق نمی گنجید, آزاد سازی خرمشهر در پیش بینی های عراق نمی گنجید,

وی با تأکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر در پیش‌بینی‌های جنگی فرماندهان عراق نمی‌گنجید تصریح کرد: حتی صدام اعلام کرده بود که اگر ایرانی‌ها توانستند خرمشهر را باز پس بگیرند کلید بصره را به آنها خواهم داد و این نشان‌دهنده آن است که احتمال آزادسازی خرمشهر را نمی‌دادند.

,

منتخب مردم اراک کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه افزود: شکست صدام در این عملیات باعث شد تا رژیم بعث دست به عملیات‌های ایذایی و استفاده از تسلیحاتی مانند شیمیایی‌های برد کوتاه در مناطق همچون پاسگاه زید بزند.

,

آزاد سازی خرمشهر امداد الهی بود

, آزاد سازی خرمشهر امداد الهی بود, آزاد سازی خرمشهر امداد الهی بود,

آصفری عملیات بیت المقدس را از جمله اولین عملیات‌های هماهنگ و منسجم سپاه و ارتش دانست و گفت: غیر از معجزه و امداد الهی چیز دیگری امکان نمی‌داد که ما مجدداً خرمشهر را پس بگیریم چراکه عراق موانع زیادی را در اطراف و داخل شهر ایجاد کرده بود تا راه‌های نفوذ را ببندد و حتی پیش‌بینی کرده بودند که ایران قصد عملیات هلی برد داشته باشد و برای این منظور موانعی تعبیه‌شده بود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف تاریخی در شروع عملیات‌هایی با اتحاد بین نیروهای مسلح ما بود و مهم‌ترین عامل پیروزی در خرمشهر بعد از لطف و عنایت الهی اتحاد و همدلی همه نیروهای جمهوری اسلامی و ایثارگری و انسجام رزمندگان اسلام بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه