اخبار داغ

با همکاری هلال‌احمر و وزارت رفاه اجرا می‌شود؛

جمع‌آوری کفاره روزه برای تامین نان نیازمندان

جمع‌آوری کفاره روزه برای تامین نان نیازمندان
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر طرح جمع آوری کفاره روزه را با هماهنگی وزارت رفاه و با هدف تامین نان نیازمندان اجرا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر در تشریح اجرای طرح جمع‌آوری کفاره روزه برای کمک به افراد نیازمند افزود: با توجه به تاثیر شیوع کرونا در جهان و در کشور ایران بر تعطیلی برخی مشاغل و کسب و کار‌ها و تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم کم برخوردار و حاشیه نشین از تبعات این بیماری و از طرفی با توجه به نظر اغلب مراجع که کفاره روزه باید تبدیل به قوت غالب یا همان نان شده و در اختیار نیازمندان قرار گیرد، هماهنگی لازم با معاونت رفاه اجتماعی وزارت رفاه انجام و زیرساخت لازم فراهم شده تا با جمع آوری کفاره روزه با نیت تبدیل به نان، مبلغ جمع آوری شده برای خرید نان به حساب افراد نیازمند واریز شود.

رئیس سازمان داوطلبان و سخنگوی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: مبالغ جمع آوری شده براساس اطلاعات سایت refahi.ir به حساب سرپرست خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند و در ماه‌های گذشته کمترین میزان گردش مالی را داشته اند واریز شده و صرفا در دستگاه پوز نانوایی‌های سراسر کشور قابلیت خرید دارد.

نصیری با اشاره به اینکه این طرح با موافقت نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مقابله با اثرات شیوع بیماری کرونا و صرفا در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، شأن و کرامت فرد نیازمند حفظ شده و موضوع تامین قوت غالب براساس نظر مراجع نیز رعایت می‌شود.

لازم به ذکر است افرادی که تمایل دارند در این طرح مشارکت کنند می‌توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ واریز کرده و یا از طریق کد دستوری #۱۱۲* اقدام کنند.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه