اخبار داغ

واکنش نماینده شرق هرمزگان از سخنان محمود مقامی :

مباحث سراسرکذب درموردمردمان نجیب بشاگردمسبوق به سابقه است

مباحث سراسرکذب درموردمردمان نجیب بشاگردمسبوق به سابقه است
رئیسی گفت: طرح چنین مباحث بی اساس وسراسرکذب درموردمردمان نجیب ودوست داشتنی بشاگردمسبوق به سابقه است در گذشته نیز عده ای در این باره مطالب کذبی نوشته اند البته حتی اگرکسانی بخواهند با پوشش ولعاب خیرخواهی وجلب ترحم دیگران دست به چنین اقدامی بزنند قطعا جفا درمورد این مردم نموده ومحکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رئیسی، نماینده مردم شرق هرمزگان درگفتگو باخبرنگار هرمز در واکنش به اظهارات محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون در رسانه ملی در باره مردم بشاگرد اظهارکرد: آقای مقامی بدون هیچ اطلاعی از گذشته و پیشینه بشاگرد در این گفتگو شرکت نموده و نتیجه این گفتگوی غیرکارشناسی سخنان نسنجیده ای بود که به هیچ عنوان در مورد مردم با فرهنگ و اصیل بشاگرد صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هرمز,

وی افزود: اطلاعات سراسر غلطی که احتمالاً عده ای در اختیار این فرد قرار داده‌اند باعث کدورت خاطر مردم عزیز بشاگرد وکسانی که باپیشینه و احوال این مردم آشناهستند شده است.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بشاگرد از دیر زمان پایگاه عشق وارادت به خاندان رسالت وامامت بوده در دوران طاغوت رنج محرومیت بر چهره منطقه نشسته بود اما در عین حال عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت مثال زدنی وزندگی به سبک فرهنگ اهل بیتی مرام و مسلک این مردم بوده است.

,

رئیسی اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی بخشی از محرومیت منطقه زدوده شد و هم اکنون تلاش و کوشش برای زدودن مابقی محرومیت ادامه دارد.

,

وی تصریح کرد: در سالهای خیلی دور و در دوران رضاخانی علمای به نامی مانندمرحوم شیخ حسین رئوفی دردامان بشاگرد پرورش یافته اند که محل رجوع دیگر بلاد اطراف برای حل مسائل شرعی ودینی خود بوده اند.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: مردم آنجا با دیگر شهرهای استان و کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس رابطه اقتصادی داشته اند و هم اکنون نیز برخی از تجار کشور امارات بشاگردی هستند.

,

رئیسی بابیان اینکه دردوران مبارزه بارژیم ستمشاهی ودفاع مقدس مردم غیوربشاگردنقش آفرینی کرده وشهدای عزیزی راتقدیم نموده‌اند عنوان کرد: از نظر هوش و استعداد مردمانی بسیار مستعد و توانمند هستند، بطوریکه تعداد زیادی از فرهیختگان و اساتید دانشگاه های استان بشاگردی اند.

,

وی طرح چنین مباحث بی اساس وسراسرکذب درموردمردمان نجیب ودوست داشتنی بشاگردمسبوق به سابقه دانست وگفت: در گذشته نیز عده ای در این باره مطالب کذبی نوشته اند البته حتی اگرکسانی بخواهند با پوشش ولعاب خیرخواهی وجلب ترحم دیگران دست به چنین اقدامی بزنند قطعا جفا درمورد این مردم نموده ومحکوم است. حتی انگیزه خدمت هم ، نمی تواند مجوزی برای به سخره گرفتن و توهین به دیار پر افتخار بشاگرد باشد.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس تاکید کرد: انتظار حداقلی مردم عذر خواهی رسمی صدا و سیما از این اتفاق وجلوگیری از اتفاقات مشابه است.

,

رئیسی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان منتخب مردم این حق را برای خود قائلم که صداوسیمافرصت لازم را فراهم نماید تا در یک برنامه مشابه تلویزیونی به معرفی بشاگرد و فرهنگ اصیل آن بپردازم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه